Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Henna!! 10 juni 2005!!!!

amira84
09-05-2005, 21:46

Beste mensen, Wie o wie kan me helpen!! Mn broer gaat 11 juni trouwen inchallah en we willen op vrijdag 10 juni henna doen voor het aanstaande bruid...alleen wie weet wie dat kan doen op die dag en het wordt gehouden in Veldhoven das tegen Eindhoven aan.......mn broer is een bekende voetballer....(zeg liever niet zn naam)....wellicht zou het hennavrouwje dit wel leuk vinden om voor een bekende nederlander (zn vrouw dan) henna te doen.....ik hoor graag wie die dag kan en het wilt doen doen. Dus wie o wie ken je of is beschiknbaar 10 juni 2005...op een vrijdag!!!! Om henna te doen voor een bruid!! ik hoor het graag je kan me ook pmen dan bel ik je zsm!! Soukrane

amira84
10-05-2005, 12:28
Ewa niemand die henna kan doen op 10 juni 2005 het wordt gehouden in Veldhoven vlakbij Eindhoven liefst iemand uit de omgeving DEN HAAG dan kan ze nl. mee rijden!! Maar opm. Endhoven is ook oke of elders!! Ik hoor het graag......Groeten en Soukrane

chadia00
10-05-2005, 13:31
Dag meid, Fatiha is nog wel beschikbaar op 10 Juni 2005!!! ze is erg goed en vriendelijk!!! Ze doet niet alleen henna maar levert ook de benodige spullen bij. Denk hierbij maar aan Nieuwe Moderne henna jurk, selham, henna handschoenen, tafel decoratie en muur decoratie en dat voor een leuk bedrag. Dit is haar website: www.******************/bruidsdecoratie Ik zou zeggen kijk op de site en bel voor een afspraak!

Hennaja
10-05-2005, 13:55
Heb je al iemand gevonden?