Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie van de berbers is het niet met abu jahjah eens

Pagina's : [1] 2

oujdiameghrabia
04-03-2003, 10:47

gisteren gingen de berbers demonstreren tegen de komst van abu jahjah dan vraag ik me af waarom ze dat doen en wie van jullie(berbers) is het ook niet met hem eens en waarom?

oujdiameghrabia
04-03-2003, 10:50
niet huilen schat

oujdiameghrabia
04-03-2003, 11:27
Origineel gepost door sjemir hoi ik wil even zeggen dat ik een echte berber ben, maar ik ben het volkomen oneens met de berbers die daar aan het protesteren waren ongelooflijk echt!! kijk ik voel me ook niet aangesproken als hij het over arabieren heeft, maar ik voel me wel aangesproken als hij het over moslims heeft. en komt er eindelijk een partij die op komt voor onze geloof en identiteit, dan gaan ineeens mensen protesteren. ik begrijp dat niet. we moeten ons echt een keer gaan groeperen want respect zul je nooit van deze mensen krijgen als je geen respect afdwingt. kom voor je rechten op!!!!!!! en het is op dit moment niet belangrijk of je berber bent of arabier. we zijn allebei moslims die in dit land flink onderuit worden gehaald en dat moet stoppen. en AEl is een partij die dat als doelstelling heeft. dus wat zeuren we nou allemaal. protesteren moet je doen als ene hirsi ali alias DE VLEK, weer zo'n uitspraak doet. maar dan zie je niemand. en ja natuurlijk wil ook dat de berbers onderkent worden maar dan vind ik dat je dat bij onze koning moet zijn en niet bij ABOU JAHJAH. en trouwens AEL is gewoon een partij zoals al die anderen. ben je het niet eens met de standpunten dan stem je toch op een ander partij. waarom protesteren. ik heb ook niemand zien protesteren tegen de VVD waar de standpunten veel marokkaanse berbers ook niet aanstaan. dus ik vind het onbegrijpelijk lijkt net of we geen respect willen. groetjes samir ik ben het ook helemaal met je eens zo ontstaat er alleen maar mer haat tussen ons en het slaat helemaal nergens op hij komt voor alle moslims op en dat heeft nog geen een marokaan die in het parlement heeft gezeten gedaan geen berber geen arabier dus niet zeuren broders en zusters we moet hem juist steunen en bedanken

chamalgirl
04-03-2003, 11:56
vertel dan mar eens wat hij allemaal zegt, heb hem nooit gezien en nooit gehoord wat hij te vertellen heeft, vandaar dat ik eens naar zijn lezing/debat wil gaan maar ik ben ook een pure berber, maar houdt me daar nooit mee bezig, dus van mij mag hij alles zeggen. ik ben tenslotte moslim en de rest ineteresseert me niets

aziza20
04-03-2003, 11:57

ik ben berbers en ik ben zeker voor abu jahja...waarom zou ik nou niet voor hem zijn...hij komt voor de moslims op die in eropa wonen...dus wat moet je nog meer....berbers of arabisch...je bent moslim en daar moeten we altijd in onze achter hoofd houden.....!!!! mahasalama

mokerpower83
04-03-2003, 12:20
he mensen wie heeft zondag buitenhof gezien op 3 Abou jahjah was daar in debat met van mierlo en paul witteman en nog zo'n jood.????

SaraSahara
04-03-2003, 12:23
Origineel gepost door sjemir hoi ik wil even zeggen dat ik een echte berber ben, maar ik ben het volkomen oneens met de berbers die daar aan het protesteren waren ongelooflijk echt!! kijk ik voel me ook niet aangesproken als hij het over arabieren heeft, maar ik voel me wel aangesproken als hij het over moslims heeft. en komt er eindelijk een partij die op komt voor onze geloof en identiteit, dan gaan ineeens mensen protesteren. ik begrijp dat niet. we moeten ons echt een keer gaan groeperen want respect zul je nooit van deze mensen krijgen als je geen respect afdwingt. kom voor je rechten op!!!!!!! en het is op dit moment niet belangrijk of je berber bent of arabier. we zijn allebei moslims die in dit land flink onderuit worden gehaald en dat moet stoppen. en AEl is een partij die dat als doelstelling heeft. dus wat zeuren we nou allemaal. protesteren moet je doen als ene hirsi ali alias DE VLEK, weer zo'n uitspraak doet. maar dan zie je niemand. en ja natuurlijk wil ook dat de berbers onderkent worden maar dan vind ik dat je dat bij onze koning moet zijn en niet bij ABOU JAHJAH. en trouwens AEL is gewoon een partij zoals al die anderen. ben je het niet eens met de standpunten dan stem je toch op een ander partij. waarom protesteren. ik heb ook niemand zien protesteren tegen de VVD waar de standpunten veel marokkaanse berbers ook niet aanstaan. dus ik vind het onbegrijpelijk lijkt net of we geen respect willen. groetjes samir :goedzo:

sanaejablia
04-03-2003, 12:27
Ik ben het helemaal met je eens SAMIR. ik vind dat abou jahjah goed kan debatteren, heb ook naar buitenhof gekeken, hij is altijd zo kalm, wat ook eigelijk zo hoort. xxx, sanae

oujdiameghrabia
04-03-2003, 14:24
Origineel gepost door aziza20 ik ben berbers en ik ben zeker voor abu jahja...waarom zou ik nou niet voor hem zijn...hij komt voor de moslims op die in eropa wonen...dus wat moet je nog meer....berbers of arabisch...je bent moslim en daar moeten we altijd in onze achter hoofd houden.....!!!! mahasalama precies

lailayoudanni
04-03-2003, 18:43
nou ik ben het met abou jah jah eens, want ik heb nog niemand hier in Nederland gezien die voor ons opkomt, ookal ben ik berbers, want de AEl staat niet alleen voor arabieren omdat het woord arabisch erin staat en dat heeft Abou jajah ook duidelijk gezegd en trouwens hij komt voor de moslims op, als je goed naar hem luistert zul je zien dat hij in de meeste punten gelijk heeft. Er wordt hier nog steeds gediscrimineert,misschien niet zoveel als in Belgie maar het is er nog wel, nog een paar voorbeelden: wie wordt het eerst ontslagen als er bezuinigt wordt, wie wordt hier het eerst opgepakt als er wat gebeurd is, wie wordt hier met de nek aangekeken, wie wordt6 hier aal een terrorist beschouwd. Ik denk dat de antwoorden hiervan bij iedereen bekend is! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HIND_3
04-03-2003, 21:45
ik heb abu jahjah wel een keer gezien op tv, maar ik wist dat ie voor de moslims op komt ik ben ook een berber en ik ben ook een moslim. ik ben het met hem eens. hij is eigelijk de enige moslim als hij dat is die voor zijn mening uit komt en daar heb ik respect voor dat was mij mening en ik hoop dat ie het wint groetjes:hind_3 :zwaai:

MrEsco
05-03-2003, 02:09
STEM VVD ONS KAN HET NIET SCHELEN OF JE EEN BERBER BENT OF EEN ARABIER! wat denken jullie kan ik deze slogan aan de VVD verkopen? MrEsco

NoraNador
05-03-2003, 10:55
HIER WIL IK GAAR IETS OVER ZEGGEN! IK BEN BERBER EN TEGEN ABU, MAAR NIET OMDAT IK BERBER BEN MAAR OMDAT IK HEM RADICAAL VIND! EN HIJ IS MISTER DISCRIMINATIE HIMSELF!

NoraNador
05-03-2003, 19:27
IK BEN EEN BERBER EN ANTI-AEL!!!! EN NIET OMDAT IK ME BEDREIGD VOEL OF OMDAT IK ME NIET ERKEND VOEL , MAAR OMDAT HIJ RADICAAL IS EN PRAATJES VULLEN GEEN GAATJES. WE ZULLEN NOG WEL ZIEN!

nadia01
05-03-2003, 21:24

Ik heb nog geen woord gehoord van wat die man te vertellen heeft..

Pagina's : [1] 2