Bekijk originele versie : een vlugge vraag(adammers)
chamalgirl
04-03-2003, 00:35
he adammers
ik wil effe weten wie van jullie een marokkaanse kapster kent , want draag een hoofddoek en wil niet naar een nederlandse kapster en moet nodig mijn haren knippen
als jullie die kennen waar is het dan en welke lijn tram/bus moet je nemen
alvast bedankt
ma3a salama
waarom wil je niet naar een nederlandse kapster? ze gaat toch niet van haar stoel vallen als ze je met je hoofddoek ziet??
Ik wou dat ik je kon helpen maar ik ken geen marokkaanse kapsters. doeii
mens ga toch gewoon naar de kapper...
mimi3000
04-03-2003, 14:28
in de kinkerstraat :zwaai:
chamalgirl
04-03-2003, 17:47
he mimi en miss_fyrouz harstikke bedankt heb er nu 2
en anya zoals de andere zeiden wil daar niet naar toe gaan omdat ten eerste een kafira is ne die mag je haren sowieso niet zien en ten tweede daar komen mannen
chamalgirl
04-03-2003, 17:48
en trouwens ithrane ook nog bedankt maar ik ga vrijdag sowieso naar adam en ga gewoon daar dan gelijk naar de kapper
als ik geen keuze had ing ik wel ergens anders naartoe
coolteacher
04-03-2003, 18:01
er is er eentje in nieuw sloten, die heeft een kapper aan huis (geloof dat ze malika heet).
Pff het kan mij echt niet schelen of een Surinamer, een Marokkaan, een Armenier, een Turk, een Nederlander of WHATEVER mijn haar knipt. Het is haar vak toch tsss multiculturele samenleving...niet dus.
Maar ja MIJN MENING
DESPERADA
05-03-2003, 01:04
Origineel gepost door Letizia
Pff het kan mij echt niet schelen of een Surinamer, een Marokkaan, een Armenier, een Turk, een Nederlander of WHATEVER mijn haar knipt. Het is haar vak toch tsss multiculturele samenleving...niet dus.
Maar ja MIJN MENING
Als je een hoofdoek zou dragen, en je zou weten waarom je die draagt.... Dan zou het je wel wat schelen. Waarom? Meestal zijn kapperszaken tegenwoordig van niet moslim's gemixt... Man en Vrouw kunnen daar komen knippen...
Bij een Armenier, Turk, Nederlander of Whatever die wel Moslim's zijn... zijn meestal gescheiden, je wordt alleen geknipt door een vrouw, en er komen alleen vrouwen binnen....
Maar Zelf zou ik liever iemand thuis laten komen, Zekere voor het onzekere... StrakS loopt er wel een man de zaak binnen, Ya NeveR Know...
TemsoenT
05-03-2003, 18:33
dag meid in amsterdam noord .. zit er 1 kapsalon heet Ben' s hairstyling er werkt een vrouw rachida wallah zij kan het heeeeel god pak bus 33 vanuit Cs .. en stap uit bij halte drijverweg .. en kapsalon staat er voor su6 dr mee Koezzzzzz.....
freestyle
06-03-2003, 00:34
Origineel gepost door coolteacher
er is er eentje in nieuw sloten, die heeft een kapper aan huis (geloof dat ze malika heet).
olaa,
Malika die eerst in nieuw sloten gevestigd was zit nu op het sierplein.
dat is vanaf het centraal-station richting osorp..1 halte na lelylaan..ik geloof dat die halte ook sierplein heet. :confused:
je komt er met trm 1 en tram 17. met bus 64 en bus 18.
het heet malika's salon..maar volgens mij loop je het risico dat er weleens jongens zijn daarzo, die helpen haar af en toe als het druk is :eek: ..ik weet namelijk niet of dat alleen op een zaterdag zo is of ook doordeweeks..maar ik zou zeggen informeer zelf,
Telefoonnummer: 0206142197
Ik hoop dat ik je op weg geholpen heb,
much love :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.