Bekijk originele versie : catering duizend en 1 nacht!!!!!
wie heeft er ervaring met ze??
wie kan me er wat meer over vertellen??
ik heb gehoord dat ze heeeel goed zijn, maar ik wil meer weten, details everything :hihi:
alvast bedankt mensjes!! :goedzo:
Zaaldecoratie was goed verzorgd en netjes. Een hele aparte stijl. ik heb foto's van hun zaaldecoratie in mijn archief.
Zaaldecoratie was goed verzorgd en netjes. Een hele aparte stijl. ik heb foto's van hun zaaldecoratie in mijn archief.
zou je het me misschien kunnen opsturen??
gizou_maroc
09-05-2005, 14:04
Die zijn egt goed!!!! :hoera:
Ik heb ze meegemaakt en ze doen egt ALLES!!.. als je binnen komt dan komt gekijk iemand en die bied je dan gelijk thee en koekjes aan.. ze behandelen je alsof je een koningin bent!!! :love:
Egt niet te geloven gewoon!!!
Ze zijn verder ook egt aardig en doen alles wat je vragen.. zij zorgen egt voor ALLES!!.. je hoeft je gewoon nergens druk om te maken.. ze hebben alles egt heelll goed gepland!! ;)
En zodra we gaan eten.. dan gaan ze het eerst showen.. ze gaan dan in een rij staan en een rondje lopen... egt zooo mooooooooii om te zien!! :maf2: hahaha
Maar meid missgien heb ik je nu voldoende geïnformeerd ;)
Gair inshallah..
Ma3a salama gizou :nijn:
Die zijn egt goed!!!! :hoera:
Ik heb ze meegemaakt en ze doen egt ALLES!!.. als je binnen komt dan komt gekijk iemand en die bied je dan gelijk thee en koekjes aan.. ze behandelen je alsof je een koningin bent!!! :love:
Egt niet te geloven gewoon!!!
Ze zijn verder ook egt aardig en doen alles wat je vragen.. zij zorgen egt voor ALLES!!.. je hoeft je gewoon nergens druk om te maken.. ze hebben alles egt heelll goed gepland!! ;)
En zodra we gaan eten.. dan gaan ze het eerst showen.. ze gaan dan in een rij staan en een rondje lopen... egt zooo mooooooooii om te zien!! :maf2: hahaha
Maar meid missgien heb ik je nu voldoende geïnformeerd ;)
Gair inshallah..
Ma3a salama gizou :nijn:
dat klinkt echt heeeel mooi allemaal :goedzo:
ik ben echt heel benieuwd!!
bedankt meid!
ma3a salama!
gizou_maroc
09-05-2005, 14:23
dat klinkt echt heeeel mooi allemaal :goedzo:
ik ben echt heel benieuwd!!
bedankt meid!
ma3a salama!
Graag gedaan meid ;)
Ze zijn egt zekerssss goed!!!... Ik raad je het egt aan!! ;)
Ma3a salama gizou :)
beppie_truus
09-05-2005, 14:25
je foto's op de site kunnen niet vergoot worden :confused:
Noor_Noor
09-05-2005, 14:33
Mensen, ben zeer nieuwsgierig geworden.... Graag telefoonnummer/foto's/website/e-mailadres. Alles wat je maar kunt vinden over deze catering graag aan mij doorgeven...
Groet,
Noor
gizou_maroc
09-05-2005, 14:45
Salaam mo3alaikom,
Als ik goed heb begrepen heette deze catering eerst ''afrah al maghrib'' ze hebben hun naam veranderd in ''duizend en 1 nacht''
Ze komen verder uit Amsterdam ;)
Ik heb hier hun tel: 06 247 466 76
hun website is: www.afrahalmaghrib.nl
Inshallah hebben jullie er wat aan :)
Noor_Noor
09-05-2005, 14:52
Salaam mo3alaikom,
Als ik goed heb begrepen heette deze catering eerst ''afrah al maghrib'' ze hebben hun naam veranderd in ''duizend en 1 nacht''
Afrah al maghrib heet nu toch Traiteur al arabia? Wat is dit nou, blijven ze maar van naam veranderen ofzo? Of hebben ze een andere naam naar die niet Marokkaanse klanten toe?
Als het in ieder geval afrah al maghrib is, dan weet ik al welke cateraar het is. Ze zijn inderdaad goed.
Groet,
Noor
Noor_Noor
09-05-2005, 14:52
Salaam mo3alaikom,
Afrah al maghrib heet nu toch Traiteur al arabia? Wat is dit nou, blijven ze maar van naam veranderen ofzo? Of hebben ze een andere naam naar die niet Marokkaanse klanten toe?
Als het in ieder geval afrah al maghrib is, dan weet ik al welke cateraar het is. Ze zijn inderdaad goed.
Groet,
Noor
gizou_maroc
09-05-2005, 15:00
Groet,
Noor
Salaam mo3alaikom noor,
Ik kan het zelf ook fout hebben... maar ik heb een folder van hun en daar staat ook ''duizend en 1 nacht'' op :o
Dus Allahoe a3lam.. maar ik bedoel dus gewoon afrah al maghrib :) ... die heb ik meegemaakt en die waren erg goed!! ;) .. Ik weet niet hoe ze nu heten...
Wa3alaikom salaam wr wb gizou :)
tetouan1975
09-05-2005, 15:05
nee 1001 nacht is geen afrah el maghrib....dat weet ik zeker...afrah el maghrib is trateur arabia geworden....
gizou_maroc
09-05-2005, 15:20
wa allahoe a3lam :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.