Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom ben ik zo kieskeurig???

Fonzie
04-03-2003, 00:00

Telkens als ik een leuk meisje ontmoet en het klikt, ga ik meteen op zoek naar haar negatieve punten en daar knap ik altijd van af. Simpele dingen zoals ze heeft een puistje op de verkeerde plek of haar lichaam is net niet goed, Telkens komt er wat tussen. herkent iemand dit? en wat kan ik hier aan doen?

SweetRose
04-03-2003, 00:01
euhm...het is al middernacht...:maf2: kom es af met zo'n onderwerp overdag dan kan ik je raad geven maar nu....:maf: :zwaai:

MarocStar
04-03-2003, 00:02
Origineel gepost door Fonzie Telkens als ik een leuk meisje ontmoet en het klikt, ga ik meteen op zoek naar haar negatieve punten en daar knap ik altijd van af. Simpele dingen zoals ze heeft een puistje op de verkeerde plek of haar lichaam is net niet goed, Telkens komt er wat tussen. herkent iemand dit? en wat kan ik hier aan doen? Het innerlijk ook bekijken ;)

Fonzie
04-03-2003, 00:09
dank je wel ik kijk wel maar dat kleine dingetje blijft me dwars zitten

Chatefemqemamu
04-03-2003, 00:10

Origineel gepost door Fonzie dank je wel ik kijk wel maar dat kleine dingetje blijft me dwars zitten moet niet zo zeuren jij

3ebergrechts
04-03-2003, 00:11
ewa dan weet je gewoon dat zij de ware niet voor jou, niet dat de ware echt bestaat maar iets wat er op lijkt en ohja ik zou maar niet te kieskeurig zijn, anders blijf je nog alleen over, of moet je zo'n boerin trouwens van uit Marokko

minous21
04-03-2003, 00:11
Ja FonzMen, Ik herken het...ik doe hetzelfde maar dan bij een jongen......en het is een nare eigenschap...vind ik zelf!

Miss_Crazy
04-03-2003, 00:14
ewa look for her positieve kanten en als je denkt dat ze de ware is dan denk je nie aan negatieve kanten :rolleyes: :D

Fonzie
04-03-2003, 00:22
Origineel gepost door minous21 Ja FonzMen, Ik herken het...ik doe hetzelfde maar dan bij een jongen......en het is een nare eigenschap...vind ik zelf! ik ben er ook niet blij mee, maar ik word er wel gek van weet je hoe moelijk het is om iemand te vertellen dat e niets meer wilt. en mensen bedankt voor jullie reacties ik ben opzoek naar miss perfect maar die bestaat gewoon niet

minous21
04-03-2003, 00:27
Origineel gepost door Fonzie ik ben er ook niet blij mee, maar ik word er wel gek van weet je hoe moelijk het is om iemand te vertellen dat e niets meer wilt. en mensen bedankt voor jullie reacties ik ben opzoek naar miss perfect maar die bestaat gewoon niet Ik zeg altijd maar: Mr. RIGHT bestaat niet ga voor MR. Good ENOUGH :rolleyes: Ik zal wel moeten................... Liefs Minousje

Rabattia
04-03-2003, 00:39
Origineel gepost door Fonzie Telkens als ik een leuk meisje ontmoet en het klikt, ga ik meteen op zoek naar haar negatieve punten en daar knap ik altijd van af. Simpele dingen zoals ze heeft een puistje op de verkeerde plek of haar lichaam is net niet goed, Telkens komt er wat tussen. herkent iemand dit? en wat kan ik hier aan doen? Weet je, dat heb ik dus ook gehad... Misschien is t wel dat je er niet klaar voor bent om je te binden, en dat je daarom maar excuzen zoekt om de relatie te verbreken en jezelf wijs te maken dat ze 'toch maar nix' voor je is?? Dat had ik in elk geval, totdat ik iemand ontmoette bij wie ik openstond voor n 'commitment' en helemaal geen minpunten wou/kon ontdekken... Dus misschien is r iets anders dat je ervan weerhoudt om niet direct op zoek te gaan naar minpunten??? :zwaai: