Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe was jullie moederdag???

LZN
09-05-2005, 11:25

mamma's hoe was jullie moederdag? Zijn jullie lekker verwend door de kids en papa? Ikke wel. Mijn dochter was heeeeeeel vroeg wakker ( 6 uur) en ging met borden en kopjes aan de slag. Ik heb haar terug naar bed gestuurd en haar een wekker gegeven, van als die af gaat dan pas mag je beginnen aan je verassing. De schat was helemaal enthousiast. Ze had thee gezet en broodjes gesmeerd enz. Ze had ook een kadootje zelf gemaakt en een paar gedichtjes. Echt super lief :goedzo:.

Moslimmaa
09-05-2005, 11:40
Ik ben nog geen mama, maar zaterdag (dus niet op Moederdag zelf) heb ik mijn mama een mooie dubbel CD gegeven van "the holy Curan" Mijn papa heb ik 'musk' gegeven. Daar waren ze het gelukkigste mee. Moederdag is 'bidha' en mag eigenlijk niet gevierd worden maar ja in dit kafir land. Daarom geven wij onze cadeautjes ervoor of erna af aan onze ouders. Ghair incha Allah

ZiGaRaG
09-05-2005, 11:43
Ik vertelde mijn moeder aan de telefoon dat ik nog steeds niet ongesteld was geworde ze zei tegen mij dit is de mooiste moederdag cadeautje die ik heb gekregen :D

Umm Luay
09-05-2005, 11:43
Inderdaad is moederdag bid3a, ik heb het zelf dus niet gevierd. Eigenlijk is het iedere dag moederdag voor een moslim en moeten we iedere dag proberen onze ouders blij te maken. Maar ghayr in sha Allah, we leven in een Kafirland, misschien dat Allah onze daden hieraan afmeet. La yoekallifoe nafsan illa woes3aha.

lilmizz
09-05-2005, 11:49

ik vier geen moederdag..thallah

Zusterke001
09-05-2005, 11:50
. La yoekallifoe nafsan illa woes3aha. La yoekallifoe Allahoe nafsan illa woes3aha. Dit is inderdaad bida', een dag ervoor of een dag erna. Ik begrijp het nut er niet van.

Umm Luay
09-05-2005, 11:55
Ik was Allahoe er tussen vergeten... Insha Allah zal Allah ons ervoor vergeven.

jolinde
09-05-2005, 11:55
nee ik veir ook geen moederdag heb gezegt aan men kinderen moeders moet je het hele jaar door verwennen en niet aleen op moederdag . ( ik bedoel dus als je wat geeft om je moeder moet je haar dat af en toe laten zien . niet door gechenken maar door aledaagse dingen . helpen in de keuken , samen naar moskee ,en nog vele anders gebaren

jolinde
09-05-2005, 11:56
nee ik vier ook geen moederdag heb gezegt aan men kinderen moeders moet je het hele jaar door verwennen en niet aleen op moederdag . ( ik bedoel dus als je wat geeft om je moeder moet je haar dat af en toe laten zien . niet door gechenken maar door aledaagse dingen . helpen in de keuken , samen naar moskee ,en nog vele anders gebaren

Nysha
09-05-2005, 12:16
ik heb het wel gevierd.....we hebben heerlijk binnenngebrabecued, je weet wel op die grills....met de heele famile, het was zo gesellug en daarna gewoon een leuke avond gehad to 3 uur ind e ochtend! wij hadden voor men moeder een mooie paar schoenen met bijpassende tas gekocht, een paar mooie sjaals voor om de nek bij haar pakken en nog wat andere kleine hebbedingetjes.... het was heeeel geslaagd en bovendien een excuus om met de hele familie gezellug te doen :)

miss_rif21
09-05-2005, 13:23
bij mij is het elke dag moederdag!! ze elke dag dat ik van haar hou en als ik naar haar ga heb ik altijd iets leuks voor haar!!! voor me vader natuurlijk ook