Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het leven...

Pagina's : [1] 2

lilmizz
09-05-2005, 09:45

bevalt me goed als huisvrouw...:gniffel: Sbah el geer iedereen....:zwaai:

saadia29
09-05-2005, 10:01
Ja, ik had vanochtend ook moeite om weer te beginnen! Op zulke momenten wenste ik dat ik huisvrouw was. (alleen op zulke momenten)!!

lilmizz
09-05-2005, 10:15
Ja, ik had vanochtend ook moeite om weer te beginnen! Op zulke momenten wenste ik dat ik huisvrouw was. (alleen op zulke momenten)!! haha alleen dan maar...? huisvrouw zijn is zwaar hoor..maar leuk;) ik was om 7 uur al opgestaan alles schoongemaakt en nu lekker koffieleuten 3 uurtjes ofzo.. :hihi: en straks weer verder... :banana: Wat voor werk doe jij...?

lilmizz
09-05-2005, 10:16
Het leven bevalt mij :goedzo: als Moslima Alhamdoulilah...:goedzo: mij ook :banana:

miss_rif21
09-05-2005, 10:22

hahahahahah ik was al om 4uur op!!! had een afspraakje!! nou huisvrouw is echt niet leuk hoor!! gelukkig ga ik begin september lekker naar school voor een curcus frans leren insallah en dan werken

Marisah
09-05-2005, 10:22
Salaam alaikum, Mij OOOKKK! Voor het eerst in mijn leven heb ik niets buitenshuis te doen... hahahha... kind is weer eens ziek... goh heerlijk, wat als ik moest werken= M.

Ouissam
09-05-2005, 10:37
Ik vind het heerlijk om huisvrouw te zijn :D alles mag, en niks moet...wowie beter kan het gewoon niet hahaha :p

lilmizz
09-05-2005, 10:41
hahahahahah ik was al om 4uur op!!! had een afspraakje!! nou huisvrouw is echt niet leuk hoor!! gelukkig ga ik begin september lekker naar school voor een curcus frans leren insallah en dan werken met wie had je een afspraakje dan...om 4 uur... :eek: weet je man dat wel...:zweep: is wel leukkkkk....!!!! :ego: geen gezeur en lekker je eigen tijd indelen heerlijk... :D Inshallah meid..nu maar hopen dat iemand je wil aannemen... :p c'est bien sympathiquement un curcus francais :goedzo:

lilmizz
09-05-2005, 10:46
Salaam alaikum, Mij OOOKKK! Voor het eerst in mijn leven heb ik niets buitenshuis te doen... hahahha... kind is weer eens ziek... goh heerlijk, wat als ik moest werken= M. Aleykum Salaam miskien:( beterschap Inshallah.. ja dan zat je echt wel met je handen in je hoofddoek... ;) :zwaai:

saadia29
09-05-2005, 10:52
Ja, mijn zoontje was vanochtend ook opeens ziek, heel de week vakantie, niks aan de hand, vandaag stond ie op en begon hij meskien met overgeven. Aangezien ik super onmisbaar ben om mijn werk :D (not), heeft mijn man maar een dagje vrij genomen!

miss_rif21
09-05-2005, 10:54
met wie had je een afspraakje dan...om 4 uur... :eek: weet je man dat wel...:zweep: is wel leukkkkk....!!!! :ego: geen gezeur en lekker je eigen tijd indelen heerlijk... :D Inshallah meid..nu maar hopen dat iemand je wil aannemen... :p c'est bien sympathiquement un curcus francais :goedzo: hahahaha om 4uur moest me man opstaan heb koffie gemaakt en is hij om 5uur vertrokken werken!! en ik moest om 6uur de deur uit naar de ziekenhuis!! ze moeten me maar aannemen :ego: hahahahahahahha ĂȘtre certainement sympathique :goedzo: ahhahaha

Marisah
09-05-2005, 10:56
hahhaa... ja in je hoofddoek ja.. Nou, ik vind het heerlijk, hoewel als het regent voel ik me er zielig en alleen thuis, maar anders ben ik rijker dan rijk, ook al zijn we dus minder rijk... Heerlijk met mijn koter de hort op, heb ook meer geduld dan toen ik nog werkte lijkt het wel, alles is wat rustiger en meer op mijn gemak... al heb ik nooit, niets te doen hahhaha... M.

lilmizz
09-05-2005, 11:00
Ja, mijn zoontje was vanochtend ook opeens ziek, heel de week vakantie, niks aan de hand, vandaag stond ie op en begon hij meskien met overgeven. Aangezien ik super onmisbaar ben om mijn werk :D (not), heeft mijn man maar een dagje vrij genomen! ook al..! ook beterschap voor hem Inshallah... :) haha ben je zo onmisbaar :hihi:

lilmizz
09-05-2005, 11:02
hahahaha om 4uur moest me man opstaan heb koffie gemaakt en is hij om 5uur vertrokken werken!! en ik moest om 6uur de deur uit naar de ziekenhuis!! ze moeten me maar aannemen :ego: hahahahahahahha ĂȘtre certainement sympathique :goedzo: ahhahaha o oke dan heb ik niks gezegd zenne :hihi: Inshallah meid.. ;) ce qui parle mal francais tu dis tu vais avoir honte...:lol:

saadia29
09-05-2005, 11:04

ook al..! ook beterschap voor hem Inshallah... :) haha ben je zo onmisbaar :hihi: Amien, insha allah. Maar serieus ben jij echt huisvrouw? Je bent pas 19 of niet?

Pagina's : [1] 2