Bekijk originele versie : Uithuwelijken?
Salaam,
Wat vinden jullie van uithuwelijken,? Ik wil even mededelen dat me tante ook uitgehuwelijkt is, en als ik ze nu zie heeft ze he hart stikke goed? Toen ik het haar vroeg, zei ze dat het meestal beter is dat je vader je uithuwelijkt dan dat je trouwt met je geliefde die ja al 3jaar of zo kent, dat loopt meestal verkeerd uit??!!!graag jullie reacties!
Maha salama :zwaai:
Nou zeg, weten jullie echt niets over uithuwelijken?? Volgens mij wel, misschien zijn er onder ons wel die uitgehuwelijkt zijn???!!!
Maha salama
Ik bedoel echt tegen je zin en die je nog niet zo lang kenten of jullie denken dat het dan een beter huwelijk zal worden dan met iemand die je al heel lang kent????àà
Maha salama
geloof je dan niet dat het misschien wel kan luken,??
3ebergrechts
04-03-2003, 00:09
hallo ik weet niet of je het weet, maar het mag niet
en ik ben er super tegen, gewoon iewwwwwww
moet je sex hebben met iemand die je niet kent, van me leven niet
3ebergrechts
04-03-2003, 00:41
ja ik zou denk ik ook weggelopen,
aaah dames is toch wel leuk joooh :D met ene of andere snore mans trouwen ;)
3ebergrechts
04-03-2003, 00:59
ja echt zou jij het leuk vinden om met een snore vrouwke te trouwen, zonder dat je haar ooit hebt gezien?
Mocro4eva
04-03-2003, 09:14
er is een verschil tussen tegen je zin met iemand trouwen en in vrije wil besluiten te trouwen met iemand die je niet kent. Dat je trouwt met iemand die je niet kent wil niet altijd zeggen dat je ongelukkig wordt, net als het trouwen met iemand die je al jaren kent ook niet betekent dat je gelukkig wordt. Met andere woorden moet je maar afwachten en zien hoe je huwelijk zal verlopen. :)
Wat echter het uithuwelijken betreft, dus trouwen tegen je zin in daar ben ik vierkant tegen!!
Afrowoman
04-03-2003, 09:28
het lijkt me vreselijk om te trouwen met iemand die je niet kent!!!
en als je al een relatie met iemand hebtje weet niet of je gelukkig wordt met diegene
want huwelijk kan een mens veranderen...
maar het lijkt mij ZELF niks om met iemand te trouwen die mijn ouders hebben uitgezocht (ook al is het een goede jongen)
Ik ben tegen, ik geloof niet in een huwelijk tegen iemand zijn zin.. En al helemaal niet in een huwelijk waar je elkaar nooit hebt gekend van te voren.. Ik heb het meegemaakt....
Trouwen doe je omdat je verliefd bent of omdat je van iemand houd en niet omdat je vader en moeder zeggen dat het een goede man is.. Of omdat zij willen dat je eidelijk eens het huis verlaat.. Uiteindelijk zit jij opgescheept met die man en niet je ouders..
Als je huwelijk eindigt met een jongen met wie je wat had of wie je eigen keuze was is het minder erg dan dat het eindigd en dat je er nooit achter stond...
Origineel gepost door nadia01
Als je huwelijk eindigt met een jongen met wie je wat had of wie je eigen keuze was is het minder erg dan dat het eindigd en dat je er nooit achter stond...
Nee ik denk dat het anders is, net als je breekt met de jongen waar je al lang mee bent zal het meer pijn doen, dan dat je met iemand breekt die je haat of die je niet eens kent, dan ben je der "vanaf", of is het dat dat je ook bedoelde, ik begreep je effe niet,....
Origineel gepost door qwatra
Nee ik denk dat het anders is, net als je breekt met de jongen waar je al lang mee bent zal het meer pijn doen, dan dat je met iemand breekt die je haat of die je niet eens kent, dan ben je der "vanaf", of is het dat dat je ook bedoelde, ik begreep je effe niet,....
Nee dat bedoelde ik niet..
Kijk als jij voor iemand kiest en het gaat helemaal fout dan was het je eigen keus en maak je er een einde aan.
Stel je bent gedwongen om te trouwen met iemand dan zal je altijd je ouders de schuld geven als het misgaat..En dan ben je nog bozer omdat je leven verziekt is en dat je er niet eens zelf voor hebt gekozen..
ach zo......, als je het zo ziet, is het inderdaad wel zo
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.