Bekijk originele versie : bush is een bang mannetje
born_2_B_muslim
09-05-2005, 02:46
Noodverordening
In de stad en vier andere gemeenten is gisterochtend een noodverordening ingesteld. Bush brengt dit weekeinde een bezoek aan Limburg, onder meer aan de militaire begraafplaats in Margraten.
Schermen
Rond het hotel in Houthem, waar Bush overnacht, komen over een lengte van zo'n 500 meter grote schermen, die elk zicht op het hotel ontnemen. Ook zijn er politieposten ingericht. Donderdag hadden militairen al drie kilometer prikkeldraad rond het hotel gelegd.
Strenge handhaving
In gevangenis Overmaze in Maastricht worden eventuele actievoerders en demonstranten opgesloten die zich niet aan de noodverordening houden, zei de Maastrichtse hoofdofficier van justitie Van Eck. Hij benadrukte dat politie en justitie de noodverordening strikt zullen handhaven.
Volle hotels
Alle hotels in Zuid-Limburg zijn volgeboekt. Volgens Leers zijn er ruim 6000 bedden bezet, onder meer door Amerikaanse veiligheidsbeambten en journalisten. Taxibedrijven hebben versterking van bedrijven uit de rest van het land.
Wapens
Korpschef Velings wilde niet zeggen hoeveel beveiligers Bush meeneemt. Duidelijk is dat het om vele honderden gaat, bevestigde een woordvoerder van de politie later. De Amerikaanse beveiligers hebben inmiddels een vergunning gekregen om ook in Limburg wapens te dragen, aldus Velings.
10.000 bezoekers Margraten
Margraten zet zondag 40 pendelbussen in om 10.000 bezoekers vanaf het gemeentehuis en de veiling naar de begraafplaats te brengen. Volgens Velings kost de hele operatie tussen de 1 en de 5 miljoen euro. Hij benadrukte net als Leers dat de Nederlandse overheid geen concessies aan de Amerikaanse beveiligers heeft gedaan. Aanvankelijk eisten de Amerikanen dat de A79 twee weken dicht moest, zei burgemeester Nuytens van Valkenburg. Dat is nu beperkt tot enkele uren.
ik heb het altijd al vermoed dat hij een bang mannetje was. op tv werd gezegd dat hij 900 man veiligheids personeel meenam en zijn eigen gepanserde auto.daarnaast 3000 politie agenten.
In tegenstelling tot clinton die in delft nog handen ging schudden van de menigte.
born_2_B_muslim
09-05-2005, 02:49
http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/home/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/05_mei/06/buitenland/0506_1430_Maastricht_en_Bush.xml
bron
HeyoanUts
09-05-2005, 02:52
Beveiliging is zeker terecht, kijk maar naar de afschuwelijke gevolgen met pim fortuyn die het zonder moest stellen.
blondblauw
09-05-2005, 02:53
ik heb het altijd al vermoed dat hij een bang mannetje was. op tv werd gezegd dat hij 900 man veiligheids personeel meenam en zijn eigen gepanserde auto.daarnaast 3000 politie agenten.
In tegenstelling tot clinton die in delft nog handen ging schudden van de menigte.
wat veranderen de tijden toch snel...
amazed_observer
09-05-2005, 05:47
Hoezo bang? Die beveiliging is hard nodig wil hij een bezoekje aan Nederland overleven. Ik zou het eerder verstandig noemen van de Nederlandse en Amerikaanse regeringen dat alles in het werk wordt gesteld om Bush ook deze trip weer te laten overleven. Geen adequate beveiliging is dom, niet dapper.
born_2_B_muslim
09-05-2005, 08:14
Beveiliging is zeker terecht, kijk maar naar de afschuwelijke gevolgen met pim fortuyn die het zonder moest stellen.
geen beveiliging t.o.v. 3900 man beveiliging en weg afzettingen is nogal een verschil.
born_2_B_muslim
09-05-2005, 08:16
Tja, na 11 september is er aardig wat veranderd in de wereld dankzij zgz moslims.
Je kan maar beter op je hoede zijn, het heeft niks met bang zijn te maken, alles met voorzichtigheid.
Een gewaarschuwd man is er twee waard.
of dankzij bush ;)
geen beveiliging t.o.v. 3900 man beveiliging en weg afzettingen is nogal een verschil.
Als er geen dreiging was , dan was deze beveiliging ook niet nodig geweest...
born_2_B_muslim
09-05-2005, 08:18
Tja, na 11 september is er aardig wat veranderd in de wereld dankzij zgz moslims.
Je kan maar beter op je hoede zijn, het heeft niks met bang zijn te maken, alles met voorzichtigheid.
Een gewaarschuwd man is er twee waard.
of dankzij bush ;)
http://www.nogw.com/images/911historysign.jpg
born_2_B_muslim
09-05-2005, 08:19
Nou effe afwachten of men deze titel ook gaat veranderen.
waarom veranderen . is wel duidelijk aangetoont dat het een bang mannetje is.
amazed_observer
09-05-2005, 08:24
Waar is dat dan aangetoond? Ik zie alleen maar dat jij in herhaling valt met je domme beweringen over Bush en 9/11
Denk je nu werkelijk dat hij zelf ook maar iets te vertellen heeft over de beveiliging die voor hem word geregeld waar dan ook ter wereld??
Die man behoord zich te houden aan protocollen die hem opgelegd worden.
Bang?? Zou kunnen..
Terecht....???
born_2_B_muslim
09-05-2005, 08:26
Ik plaatste gisteren een topic over iemand die zijn hoofd door het dakluik van een bus stak en het met de dood moest bekopen.
De titel lwas aldus opgesteld alsof het de fout was van het luik.
Mijn titel luidde dus 'Verkeerde titel' en raad eens, iemand vond het nodig die titel te veranderen.
Het kan uiteraard ook een provocatie geweest zijn, maar die kinderachtige dingen ...tja.
Zo heeft jou titel helemaal niet te maken met het artikel, want nergens is iets te vinden over een bange Bush.
ik heb dat artikel gebruikt om dat aan te tonen . dat het een bang mannetje is is wel een feit.
je bent wel zielig dat je nu hoopt dat ik mijn titel moet veranderen.
born_2_B_muslim
09-05-2005, 08:28
Denk je nu werkelijk dat hij zelf ook maar iets te vertellen heeft over de beveiliging die voor hem word geregeld waar dan ook ter wereld??
Die man behoord zich te houden aan protocollen die hem opgelegd worden.
Bang?? Zou kunnen..
Terecht....???
onzin . natuurlijk maakt hij dat zelf uit.
clinton reisde niet met 900 man beveiliging.
en reken maar dat genoeg mensen hem wilde doden.
onzin . natuurlijk maakt hij dat zelf uit.
clinton reisde niet met 900 man beveiliging.
en reken maar dat genoeg mensen hem wilde doden.
Ik denk niet dat je die 2 met elkaar kunt vergelijken , dat is appels en peren werk...
Waar staat dat clinton dat niet deed? overal ter wereld waar deze mannen komen (kwamen) staat de wereld aan beveiliging.... en logisch toch?
Laten we vooropstellen dat deze mannen toch enigzins over een portie lef beschikken om sowiezo in het openbaar te verschijnen , ken ook mensen die het op video zetten en het allemaal via de media speelden...... :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.