Bekijk originele versie : waar staat je vrouw later??
salaam,
Ik wou even weten, in het geval van de jongens, als je trouw waar moet je vrouw dan staan, in de keuken of op een bureau, en zou het mogelijk voor ze zijn om een carriere op te bouwen? en voor de vrouwen, moet jullie man een helpende man zijn in het huishouden en misschien een bij jobje nemen, of moet ie zich volledig concentreren op zijn job/carriere??
Aan jullie de keus, laat het me weten!!
maha salama
Origineel gepost door Teaser
belgen zijn echt grappig
oh ja?? heb ik nog niet gemerkt!
Origineel gepost door qwatra
oh ja?? heb ik nog niet gemerkt!
dat is nou het leukst aan belgen, ze zijn grappig en ze weten het zelf niet
carriere is alleen mashakiel
ze mag wel werken maar me kindereen komen op de eerste plaats
niet het geld
dat is nou het leukst aan belgen, ze zijn grappig en ze weten het zelf niet
Leuk dan dat jij het van ons weet, oh ja, je kan beter een keertje antwoorden, waar staat ze, je vrouwtje later, hé?? :zwaai:
Leuk dan dat jij het van ons weet, oh ja, je kan beter een keertje antwoorden, waar staat ze, je vrouwtje later, hé?? :zwaai:
ze staat twee meter achter me, ik heb liever niet dat ze op een bureau staat. Ze kan er beter op liggen!!
PABLO_ESCOBAR
03-03-2003, 23:09
ze staat twee meter achter me, ik heb liever niet dat ze op een bureau staat. Ze kan er beter op liggen!! :giechel: :giechel: :giechel:
ze staat twee meter achter me, ik heb liever niet dat ze op een bureau staat. Ze kan er beter op liggen!!
Volgens mijzijn de nederlanders grappiger dan de belgen, nee> ik weet het gewoonzeker!!
laboudanda
03-03-2003, 23:19
Vrouw staat maar op 1 plaats!
En dat is naast de koekjes trommel......ik heb geen zin om elke dag naar de koekjes trommel te lopen om een super krokante halfgeleider koekje te pakken.
Vandaar dat ik iemand nodig heb om mijn koekjes te brengen!
THATS ALL!
NEXT!
ik denk in de wallen :stout:
Origineel gepost door laboudanda
En dat is naast de koekjes trommel......ik heb geen zin om elke dag naar de koekjes trommel te lopen om een super krokante halfgeleider koekje te pakken.
THATS ALL!
NEXT!
Zeg maar als de koekies op zijn? Wie gaat ze voor je bakken, je vrouw staat tenslotte al aan de koekjes trommel......???
Origineel gepost door Masriya
ik denk in de wallen :stout:
Wat zijn de Wallen??????
laboudanda
04-03-2003, 23:29
Zeg maar als de koekies op zijn? Wie gaat ze voor je bakken, je vrouw staat tenslotte al aan de koekjes trommel......???
Bakken???
Hoe durf je te praten over BAKKEN!!!
Koekjes die gebakken worden zijn vies!!
De vrouw vult de koekjes trommel zelf en dan binnen 1 minoet!
Maak niet uit hoe ze dat flikt als het maar binnen 1 minoet gebeurd!
NEXT!
Dounia81
05-03-2003, 00:10
Origineel gepost door laboudanda
THATS ALL!
NEXT!
haha jij bent nep :melig:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.