Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik verveelde me weer eens: dit is het resultaat.

Chaimae
03-03-2003, 21:36

Ons hart is vervult met sajtaan En iedereen heeft er schijt aan We doen wat we willen En gaan graag lekker chillen We doen alles voor de Islam Maar eerst gaan we even shoppen in Amsterdam Die nieuwe lipgloss is keimooi En absoluut geen rotzooi We gaan ff een lekkere chick/boy van de straat halen En "Ik houd van je" zeggen in alle talen We vinden ons beter dan niet-moslims zijn Maar we weten zelf , het is alleen maar schijn Leef en laat leven is de slogan Nouja okey dan Ik zal niet proberen wat te zeggen In plaats daarvan ga ik dua’s opzeggen Veel beter om daar me tijd aan te schenken Dan aan mensen die denken het beter te weten We zijn toch allemaal door de sajtaan bezeten We horen elkaar te helpen en om elkaar te geven Maarja ik heb de hoop opgegeven Ieder woord word als een aanval opgenomen Dus blijf maar lekker dromen………… PS: Is geen aanval en nee ik scheer niet iedereen over 1 kam of schaap. :D:D

Chaimaa
03-03-2003, 21:40
:Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :verliefd:

Chaimae
03-03-2003, 21:43
:Iluvu: 2 chaimaa:D

Chaimaa
03-03-2003, 21:45
Origineel gepost door Chaimae :Iluvu: 2 chaimaa:D your the bomb zussie i love you je bent een natuurtalentje en ik zeg je jij gaat het ver schoppen :goedzo: :Iluvu:

Lady_Cazawia
03-03-2003, 21:45

Damnn die was goed :goedzo:..;)

Chaimae
03-03-2003, 21:47
Origineel gepost door Chaimaa your the bomb zussie i love you je bent een natuurtalentje en ik zeg je jij gaat het ver schoppen :goedzo: :Iluvu: What can I say...... :o :Iluvu:

Chaimae
03-03-2003, 21:48
Dank je Lady Cazawia :) :D

EMIEN
03-03-2003, 21:50
Ik ben een meeloper...:o maar what the hell.....:rolleyes: :Iluvu::Iluvu::Iluvu::Iluvu:

Chaimae
03-03-2003, 21:54
Origineel gepost door EMIEN Ik ben een meeloper...:o maar what the hell.....:rolleyes: :Iluvu::Iluvu::Iluvu::Iluvu: :ego: ZEg liever wat over mijn talenten( welke? eigenlijk?) :D

EMIEN
03-03-2003, 21:59
Origineel gepost door Chaimae :ego: ZEg liever wat over mijn talenten( welke? eigenlijk?) :D Ja welke................. Ow je bedoeld natuurlijk je schrijf talent........:p Ja jij komt ooit in de top :p................. :hoedaf:

Chaimae
03-03-2003, 22:00
Origineel gepost door EMIEN Ja welke................. Ow je bedoeld natuurlijk je schrijf talent........:p Ja jij komt ooit in de top :p................. :hoedaf: :eek: :huil: Dit is maar een klein deeltje van mijn werk.............. :D

touzine
03-03-2003, 22:02
Weet je wat het ergste is dat je doet..................... als je weet dat het verkeert is, maar toch doet.............................. iedereen weet zelf wel waar die verkeert is gegaan !!!!!! en verder is het...... Allah ziet alles.!!!!

Chaimaa
03-03-2003, 22:11
Origineel gepost door Chaimae What can I say...... :o :Iluvu: nothing...... :Iluvu: :verliefd:

saidaaatje
03-03-2003, 22:50
hey girl:goedzo: je bent een topperdje ....

Chaimae
03-03-2003, 22:52

Origineel gepost door saidaaatje hey girl:goedzo: je bent een topperdje .... Dank je. :D:D :Iluvu: Gij ook. :D