Bekijk originele versie : GuYs Check dit ff
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
MoCrOcHiCa
03-03-2003, 20:09
De jongens die ik ken, zijn rond de 18, en zijn absoluut niet serieus in relaties,
ik neem ze dat ook niet kwalijk, ik bedoel je bent nog jong!
Je weet tog ze houden van scharrels en niet van echte relaties, maar nu was ik benieuwd wanneer jullie """ nu eens beginnen na te denken aan een serieuse relatie????
PerfectTangawia
03-03-2003, 20:10
nou als het maar ouder is als 27/28 of zo.. dan zijn de mannen echt serieus.. maar sommige zijn dat al op 25 jaar leeftijd ook..
TANGAWIA
MoCrOcHiCa
03-03-2003, 20:13
Origineel gepost door PerfectTangawia
nou als het maar ouder is als 27/28 of zo.. dan zijn de mannen echt serieus.. maar sommige zijn dat al op 25 jaar leeftijd ook..
TANGAWIA
niet eerder :(
Sommige ook als ze rond 18 zijn.......:rolleyes:.......:)
:hoedaf:
MoCrOcHiCa
03-03-2003, 20:15
Origineel gepost door EMIEN
Sommige ook als ze rond 18 zijn.......:rolleyes:.......:)
ewa vertel eens emien, hoe zit dat bij jou???
:D :D
GillDeLaTouret
03-03-2003, 20:16
:) ik ben 12 jaar.........................:rolleyes:
wanneer ik er klaar voor ben
MoCrOcHiCa
03-03-2003, 20:18
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
wanneer ik er klaar voor ben
jah dat begrijp ik, maar wanneer is dat dan, ik bedoel op welke eeftijd ga je je realiseren dat je eigenlijk wel behoefte hebt aan iets serieus
27 28 is wel heel erg laat... Ik denk ook niet dat mannen die tot die leeftijd pas serieus zijn hun bedgenoten op een hand kunnen tellen. Uitzonderingen daargelaten die wel sterk genoeg zijn het vol te houden.
Hangt denk ik van persoon af. Als ik iemand tegenkom die voor mij de ware lijkt dan ben ik serieus. Of serieus of niets.
MoCrOcHiCa
03-03-2003, 20:21
Origineel gepost door GillDeLaTouret
:) ik ben 12 jaar.........................:rolleyes:
ik vroeg nie hoe oud bent ssorry, ik zal wel een andere topic openen voor je, zodat je kan melden hoe oud je bent :D
Origineel gepost door MoCrOcHiCa
ewa vertel eens emien, hoe zit dat bij jou???
:D :D
Ik ga alleen voor een serieuze relatie :) (nog geen kans gehad),
Helaas zit daar ook een lastig nadeel aan heb ik gemerkt. Ik ehm....zie graag bepaalde eigenschappen in die persoon. In principe zoek ik dan ook alleen de ware. Dus proberen er een serieuze relatie er van te maken zit er voor mij niet in als ik er niet in geloof.
Maar zogenaamd-effe-voor-even-relatie daar ben ik juist bang voor.........:rolleyes:
MoCrOcHiCa
03-03-2003, 20:25
Origineel gepost door RaZer
27 28 is wel heel erg laat... Ik denk ook niet dat mannen die tot die leeftijd pas serieus zijn hun bedgenoten op een hand kunnen tellen. Uitzonderingen daargelaten die wel sterk genoeg zijn het vol te houden.
Hangt denk ik van persoon af. Als ik iemand tegenkom die voor mij de ware lijkt dan ben ik serieus. Of serieus of niets.
thanx dat was duidelijk, en ik ben blij dat je het met me eens bent dat 27 toch wel een beetje aan de late kant is hey
Ghatar_tangawia
03-03-2003, 20:26
Wat versta je eigenlijk onder serieus??
bedoel je daarmee dat ie met je wil trouwen???
Of dat jullie wel zien wat ervan terecht komt....maar dat hij je in ieder geval niet als een tussendoortje beschouwt??
Origineel gepost door MoCrOcHiCa
thanx dat was duidelijk, en ik ben blij dat je het met me eens bent dat 27 toch wel een beetje aan de late kant is hey
27 is zeker laat..........:eek:
Ik hoop insha allah al genesteld te zijn op mn 24ste......:)
CLeOpaTrA01
03-03-2003, 20:28
Ik denk niet dat hem 't 'm zo zeer in de leeftijd zit....Het verschilt per persoon...De ene is op zn 17e al klaar voor een serieuze relatie...terwijl de ander juist op zn 25ste pas aan een serieuze relatie denkt...
Je zou eigenlijk kunnen zeggen....dat men pas bereid is op een serieuze relatie...wanneer ie zelf 't gevoel heeft dattie nu wel "uitgeplayed" is..
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.