Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn oor zit verstopt.

Pagina's : [1] 2

Mea
08-05-2005, 12:51

Ik hoor helemaal niks. Wat kan ik hieraan doen??

AZlady
08-05-2005, 12:55
had ik ook vaak kben naar de huisarts geweest en die ging het leegspuiten ofzo

Mea
08-05-2005, 13:10
Ga ik morgen in de ochtend incha'allah doen. :o

walhamdoulillah
08-05-2005, 13:32
zorg er eerst voor dat je wat olie in je oren hebt gedaan zodat alles wat in je oren zit zacht wordt. dan kan het er makkelijk uitgepoten worden. als je dat niet gedaan hebt kan de dokter zeggen dat je de volgende dag weer terug moet komen.

Mea
08-05-2005, 13:34

zorg er eerst voor dat je wat olie in je oren hebt gedaan zodat alles wat in je oren zit zacht wordt. dan kan het er makkelijk uitgepoten worden. als je dat niet gedaan hebt kan de dokter zeggen dat je de volgende dag weer terug moet komen. Huh, maar de dokter doet dat toch doormiddel van eerst warm water in te spuiten??

walhamdoulillah
08-05-2005, 13:41
ja dat klopt er wordt met water gespoten dat even warm is als je lichaam. het is ook niet pijnlijk. de olie zorgt ervoor dat alles los gaat zitten. dan kan het water het oorsmeer er gemakelijk uitlaten stromen. als je gelukt hebt komt alles er in één keer uit en andres wordt het nog en keer gedaan.

Mea
08-05-2005, 13:43
ja dat klopt er wordt met water gespoten dat even warm is als je lichaam. het is ook niet pijnlijk. de olie zorgt ervoor dat alles los gaat zitten. dan kan het water het oorsmeer er gemakelijk uitlaten stromen. als je gelukt hebt komt alles er in één keer uit en andres wordt het nog en keer gedaan. Okey thanx voor je tip. Maar alleen 1 oor zit verstopt, word de ander dan ook ontstopt??

walhamdoulillah
08-05-2005, 13:45
graag gedaan. nee je andere oor hoeft er niet uiotgespoten te worden maar je kunt vragen of ze die ok uit willen spuiten dan is die ook gelijk schoon. je bent dan toch bij je arts dus dat kunnen ze dan ook maar gelijk doen. :D

Mea
08-05-2005, 13:46
graag gedaan. nee je andere oor hoeft er niet uiotgespoten te worden maar je kunt vragen of ze die ok uit willen spuiten dan is die ook gelijk schoon. je bent dan toch bij je arts dus dat kunnen ze dan ook maar gelijk doen. :D Ja inderdaad doe gewoon beide. :p thanx.

chica_tangawia
08-05-2005, 14:26
de mijne zitten allebei verstopt!!! maar het is niet zo dat ik niks hoor, maar wel dof, zo af en toe gaan ze weer open, en dan merk ik het verschil pas!:(

walhamdoulillah
08-05-2005, 14:29
dat kan wijzen op een oorverstopping. ik zou naar de huisarts gaan als het inderdaad komt door een verstoping kan het uitgepoten worden.

Precious.
08-05-2005, 14:49
Naast oordruppeltjes als die niet helpen.. kan je zonnebloemolie ff-tjes opwarmen en paar druppeltjes in je oor doen en even gaan liggen op de kant waar niks in zit.. dan kan het inwerken.. :goedzo: helpt echt !! ik heb er ervaring mee :moe: heb haast heel me leven al ooronstekingen en dat het verstopt zit.. ;)

walhamdoulillah
08-05-2005, 23:10
Naast oordruppeltjes als die niet helpen.. kan je zonnebloemolie ff-tjes opwarmen en paar druppeltjes in je oor doen en even gaan liggen op de kant waar niks in zit.. dan kan het inwerken.. :goedzo: helpt echt !! ik heb er ervaring mee :moe: heb haast heel me leven al ooronstekingen en dat het verstopt zit.. ;) inderdaad en je hoeft ook helemal geen oordruppels te kopen. olie bespaart je geld en is ook nog gezond. maar zoals Precious* zegt zorg er voor dat je het eerst iets opwarmt(pas op dat je jezelf niet verbrand...dus juiste temperatuur!!!!)

miss_mocroflava
08-05-2005, 23:15
het is beter als je het 1 week lang druppelt dan heb je betere kans op een schoner oor, en dan komt de eerste laag 'troep'der uit dan kan de arts de binnenste laag verwijderen. Misschien moet je ook wel een paar x terug komen van de arts. (ik heb het ff aan de arts gevraagt in het verpleeghuis waar ik werk, dit was har tip :goedzo: )

Precious.
08-05-2005, 23:25

inderdaad en je hoeft ook helemal geen oordruppels te kopen. olie bespaart je geld en is ook nog gezond. maar zoals Precious* zegt zorg er voor dat je het eerst iets opwarmt(pas op dat je jezelf niet verbrand...dus juiste temperatuur!!!!) Ja het is maar paar seconden opwarmen ;).. Ik haal veel van die dingen uit oma-weet-raad boekje :hihi:

Pagina's : [1] 2