Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom vallen meisjes op hot air?????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

MuzzyAA
03-03-2003, 19:31

ik snap het niet. de meeste van jullie 99% gaat voor hot ait gebakken luct een paar lieve woordjes een leuk uiterlijk is genoeg ik vind dat te opppervlakkig of is het omdat je emotioneel zo makkelijk bespeel zijn??? vertel eens waarom??

mimi3000
03-03-2003, 19:31
geen idee maar niet elke meisje is zo

Lady_Cazawia
03-03-2003, 19:33
Ik zou het ook niet weten, maar het is wel heel triest dan...:jammer:

Liloesh
03-03-2003, 19:35
het zit zo..iedereen(zowel meisjes als jongens) zegt wel *Ik val niet op uiterlijk, ik val op innerlijk*..maar diep vanbinnen valt me wel op uiterlijk, en misschien niet zo van *Waauw wat een lekker kontje* of *wat mooie benen* ...maar men valt op de manier waarop men spreekt, de manier waarop men lacht, die mooie ogen..enz.. zo denk ik er over..of dit aansluit bij andermans meningen weet ik niet

MocroPrinsesje

Heb ook geen idee....Maar zoals Mimi al had vermeld niet alle meisjes zijn zo...... je hebt nog een kleine populatie..dat een geval apart is....:)

MuzzyAA
niet elke heb ik ook niet gezegt maar wel 99 van de 100 ik weet dat niemand het zal bekennen hiero dat heb ik al gemerkt maar toch is het zo

cheetah
03-03-2003, 19:36
hahaha.. dat is niet helemaal waar hoor.. er moet ook wel wat inhoudt in zitten hehe it doesnt take much maar toch hehehe :eek: :hihi:

PerfectTangawia
03-03-2003, 19:38
Origineel gepost door mimi3000 geen idee maar niet elke meisje is zo DE MEESTE WEL HOOR.. ze zijn gewoon veels te gevoelig vrouwen. en waarom moet een jongen met gevoelens van een meisje spelen.?? TANGAWIA

MuzzyAA
03-03-2003, 19:41
Origineel gepost door PerfectTangawia DE MEESTE WEL HOOR.. ze zijn gewoon veels te gevoelig vrouwen. en waarom moet een jongen met gevoelens van een meisje spelen.?? TANGAWIA dat is niet het onderwerp, maar om er op in te gaan. meisjes zijn belangerijk vor mannen maar als een meisje makkelijk is is het de moeite niet waard. het is een spelletje zodra je het meisje hebt verlies je intresse ik snap dat niet maar het is nou eenmaal zo en geloof me meisjes er zijn jongens die jullie zo gek kunnen maken met hot air en het is die stomme hoop die jullie hebben maar 1 tip eerst met je hoofd denken en dan met je hart

ATLANTICA
03-03-2003, 19:44
Origineel gepost door MuzzyAA dat is niet het onderwerp, maar om er op in te gaan. meisjes zijn belangerijk vor mannen maar als een meisje makkelijk is is het de moeite niet waard. het is een spelletje zodra je het meisje hebt verlies je intresse ik snap dat niet maar het is nou eenmaal zo en geloof me meisjes er zijn jongens die jullie zo gek kunnen maken met hot air en het is die stomme hoop die jullie hebben maar 1 tip eerst met je hoofd denken en dan met je hart Ben het hier met je eens. Iemand die play hard to get speelt is geliever dan iemand die zich te makkelijk geeft.

souskebab
03-03-2003, 19:47
Origineel gepost door MuzzyAA dat is niet het onderwerp, maar om er op in te gaan. meisjes zijn belangerijk vor mannen maar als een meisje makkelijk is is het de moeite niet waard. het is een spelletje zodra je het meisje hebt verlies je intresse ik snap dat niet maar het is nou eenmaal zo en geloof me meisjes er zijn jongens die jullie zo gek kunnen maken met hot air en het is die stomme hoop die jullie hebben maar 1 tip eerst met je hoofd denken en dan met je hart ewa meiden...het blijven mensen he met gevoelens en hoop :rolleyes: :D

Lady_Cazawia
03-03-2003, 19:52
Hey Muzzy ik heb een vraag aan jou he....Waar heb jij dat dan gezien dat meisjes snel in praatjes geloven van jongens?? ik bedoel heb je dat gewoon hier op internet gemerkt of in Real life. En als je dat gewoon op het Internet is opgevallen dan wil ik toch effe tegen je zeggen dat je internet niet te serieus moet nemen...;) I't's just a question he...:p

MuzzyAA
03-03-2003, 19:55
Origineel gepost door Lady Cazawia Hey Muzzy ik heb een vraag aan jou he....Waar heb jij dat dan gezien dat meisjes snel in praatjes geloven van jongens?? ik bedoel heb je dat gewoon hier op internet gemerkt of in Real life. En als je dat gewoon op het Internet is opgevallen dan wil ik toch effe tegen je zeggen dat je internet niet te serieus moet nemen...;) I't's just a question he...:p its real life enne wake up internet moet je wel serieus nemen geloof mij nou maar veel mensen daten hier op yasmina maar dat hoor je nooit. maar mohiem ik maak het mee

Lady_Cazawia
03-03-2003, 19:57
Origineel gepost door MuzzyAA its real life enne wake up internet moet je wel serieus nemen geloof mij nou maar veel mensen daten hier op yasmina maar dat hoor je nooit. maar mohiem ik maak het mee Ik persoonlijk neem internet niet serieus en zal het ook nooit doen Het is heel moeilijk om mensen hier te vertrouwen. maar goed da's een heel persoonlijke mening natuurlijk. Maar goed thanx voor je antwoord!!.

souskebab
03-03-2003, 19:58

Origineel gepost door MuzzyAA its real life enne wake up internet moet je wel serieus nemen geloof mij nou maar veel mensen daten hier op yasmina maar dat hoor je nooit. maar mohiem ik maak het mee ik wil hierbij dit verhaal bevestigen ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7