Bekijk originele versie : dames en heren
beste mensen,
Voordat ik vertel wat er aan de hand is wil ik eerst dit kwijt, kom niet met domme reactie´s want daar heb ik niets aan!!
Het zit zo ik heb vandaag van een goede vriendin gehoord dat ze sinds gister ontmaagd is, door haar vriend met wie ze een maand gaat. Dit meisje en de jongen zijn beide van marokaanse afkomst. Nu heeft ze het alleen aan mij verteld, alleen ik wist niet hoe ik precies moest reageren. Ik was niet boos en nu nog niet maar ben eerder geschokt. We hebben het namelijk zo vaak hier over gehad en we zeiden altijd dat we tot het huwelijk maagd zouden blijven(ik ben dat nog steeds van plan)Ik begrijp alleen niet hoe ze het heeft kunnen doen. Nu denk ik zo van wat er is gebeurd is gebeurd en de tijd kan je niet terugdraaien,ok. Maar moet ik het er nou nog met haar overhebben of niet want zij doet er heel luchtig over alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Hallo Ouidath,
Het schijnt dat jij nog een betere vriendin ben dan zij.
Jij hebt een bepaalde principe waar jij je aan houdt.
Jij bent geschokt...
Zij doet heel luchtig over alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Zij neemt jou kennelijk niet serieus...
Wat voor zin heeft het dan om met haar over te praten.
Het is gebeurd en gedane zaken nemen geen keer.
Jullie zeiden altijd dat jullie tot het huwelijk maagd zouden blijven.
Jouw vriendin is dat niet meer.
Jij bent het nog steeds.
Het enige wat ik wil zeggen is waak jij maar over je EIGEN maagdelijkheid...
mimi3000
04-03-2003, 14:23
gedaan is gedaan....je kan zoveel praten als je wil maar je maakt er niets mee ongedaan.....:jammer:
mounirtje_16
04-03-2003, 18:55
tsjah zoiets gebeurt tegenwoordig :jammer:
salam
zeg maar dat ze met hem moet trouwen als ze van elkaar houden.
anders is toch te ver van de norme
jij kan misschien wel zeggen dat het niet zo echt normaal is.
mounirtje_16
04-03-2003, 19:07
ja ze moeten trouwen
He ouidath
Nou ik vind dat je erover moet kunnen praten. Nou ik vind het echt slecht gaan met marokkaanse meiden( lang niet allemaal ). Ik ben nog altijd van mening dat het op je huwelijksnacht moet gebeuren!!!!!!!!!!. Maar ja wat zei heeft gedaan is nog altijd HARAM. Maar zoals je schreef , je kunt de tijd niet terugdraaien. Daar heb je gelijk in. Maar je kunt je vriendin wel je menig daarover geven en als het daar luchtig over doet. Het is haar leven , je hebt je best dan gedaan!!!! En er komt wel een dag dat ze er spijt van krijgt. Reken maar. Maar meid succes verder. Pas goed op je zelf. THALLA
just_najat
04-03-2003, 20:49
als ik je verhaal zo lees, dan blijkt daaruit dat zij er eigenlijk niet mee zit. kennelijk heeft ze er geen spijt van. Ik denk dat zij volwassen genoeg is om te weten dat dit verkeerd is, maar ja.....
je kunt het er wel over gaan hebben, maar of ze zich er iets van aan zal trekken betwijfel ik eerlijk gezegd.......en of het dan zin heeft om het er nog over te hebben???????
Beste mensen,
Allemaal bedankt voor jullie reactie´s.
Vandaag hebben we het er nog een beetje over gehad, maar verder niet echt. En weten jullie wat het eigenlijk is: ik had het gewoon nooit maar dan ook nooit van haar verw8!!! Zij was wel de laatste van wie ik het zou denken. Maar ze heeft me verteld dat ze echt van hem houdt en hij ook van haar. En dat ze nog voor de zomer willen verloven. Ik hoop heel erg dat dat ook het geval is. Ik weet dat het mijn vriendin is en dat ik haar in alle opzichten moet steunen. En dat probeer ik ook te doen. Maar vandaag hield ik het echt ff niet meer, en vluchtte ik ff want ik barstte plotseling in tranen uit. Ach soms wordt het ff allemaal teveel.
Nurdin,
De reden dat ze zo luchtig doet is omdat ze niet er niet aan wil denken, ik ken haar namelijk door en door en als ze erover na gaat denken dan flipt ze helemaal. Vandaar dat ze er zo luchtig over doet.
IK HAD EEN KLEINE VRAAGJE IS DIE VRIEND VAN JOU VRIENDIN WEL VAN PLAN OM MET HAAR TE TROUWEN????
jaaaaaaa zulke dingen gebeuren vak
tegen wordig
TemsoenT
05-03-2003, 18:28
pfff meid ja gedaan is gedaan erkan niks meer aan gedaan worden maar ja .... wat moet je drmop zeggen he !!!
Siham567
06-03-2003, 10:16
Salaam wa aleikom,
Ik heb hetzelfde meegemaakt als jij, een vriendin van mij was ook naar bed gegaan met haar vriend. Maar die relatie is nu niet meer heel. Ze zijn niet meer bij elkaar en dat meisje heeft een vreselijke spijt. Ze wilde niets liever dan trouwen met haar vriend, maar het kon niet, omdat hij niet werkte niet naar school ging KORTOM: hij is lui.
Ik praatte er veel met haar over, al wilde ze het liever niet.
Ik zou zeggen praat er met haar over.
doegie:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.