Bekijk originele versie : stel je een van je ouders overlijdt
mimi3000
03-03-2003, 18:45
Ik weet dat het geen leuk onderwerp is maar stel je voor dat een van je ouders overlijdt......Ik dacht er eigenlijk nooit over na tot vorig jaar de moeder van een klasgenoot van me overleed....
Hij verliet in de ochtend gewoon zijn huis op weg naar school, ergens in de middag kwam de rector samen met een politie agent naar school........Ik vergeet die dag nooit meer....Het was ook een paar weken voor eindexamen.....
Dat het ergste wat je kan overkomen...niets vermoedend naar school gaan en dan uit de les worden gehaald met het verschrikkelijke nieuws dat jouw mama of papa er niet meer is.....
:huil: :huil:
Ik hoop dat ik nooit een van mijn ouders verlies :( :(
saloua_lopez
03-03-2003, 18:46
Origineel gepost door mimi3000
Ik weet dat het geen leuk onderwerp is maar stel je voor dat een van je ouders overlijdt......Ik dacht er eigenlijk nooit over na tot vorig jaar de moeder van een klasgenoot van me overleed....
Hij verliet in de ochtend gewoon zijn huis op weg naar school, ergens in de middag kwam de rector samen met een politie agent naar school........Ik vergeet die dag nooit meer....Het was ook een paar weken voor eindexamen.....
Dat het ergste wat je kan overkomen...niets vermoedend naar school gaan en dan uit de les worden gehaald met het verschrikkelijke nieuws dat jouw mama of papa er niet meer is.....
:huil: :huil:
Ik hoop dat ik nooit een van mijn ouders verlies :( :(
Jah mimi sinds die dag denk ik er ook vaak aan... we hebben er beiden zo te zien een trauma aan overgehouden :huil:
mimi3000
03-03-2003, 18:48
damn...ik heb die dag zoveel gehuild.....STel je moeder is niet bij de belangerijkste momenten in je leven.....Je diploma uitreiking, huwelijk, geboorte van je eerste kind....damn...:huil: :huil:
En dan kan je nagaan dat we onze ouders niet waarderen zoals we dat wel zouden moeten doen.....:jammer:
liever denk ik er niet aan.
wl er niet aan dneken
mimi3000
03-03-2003, 18:51
wie wel Muzzy....:( :(
60 sec. :rolleyes:
CLeOpaTrA01
03-03-2003, 18:55
Wil er ook niet aan denken...
Maar je wordt er vanzelf wel aan herinnerd wanneer je vader al overleden is...Allah yarhamoe...:(...
Maar Insha'Allah zijn er nog vele jaren voor mij in opkomst samen met mn mammie...Luf joe..:blauwkus:..!!
mimi3000
03-03-2003, 18:57
cleo wat erg....lai ra7moe meskien.....:) En veel sterkte
CLeOpaTrA01
03-03-2003, 19:14
Origineel gepost door mimi3000
cleo wat erg....lai ra7moe meskien.....:) En veel sterkte
Tnx sweety...Tis inmiddels al 'n hele tijd terug hoorzz...en je leert er zo langzamerhand wel mee leve...sjo...But tnx anyway...:D...
en toch komt er een tijd dat ze heen moeten gaan...
mimi3000
03-03-2003, 19:18
idd sugarebabe....maar het lijkt me zo verschrikkelijk moeilijk....Op een gegeven moment heeft iedereen medelijden met je en weet ik veel wat....maar dan gaat het leven verder.....Iedereens leven gaat verder...maar jij beseft dan dat je zonder ouder zit....:huil:
anoniem_girl
03-03-2003, 19:33
iwa, inna lilaahi wa innalilaahi razi3oen
ik heb ook geen papa meer al 7 jaar
ik net als sundous al 7 jaar niet meer volgende maand 8 jaar..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.