Bekijk originele versie : Kijk eens goed om je heen!!!
mimi3000
03-03-2003, 18:28
Ik zie dat veel mensen op het forum en in het dagelijks leven zich druk maken om de kleinste dingen.....Zit mijn lippenstift wel goed of jeej waarom heb ik geen vriend en dat soort domme onnodige dingen.
Maar kijk goed om jullie heen, er zijn gebeuren andere dingen in de wereld....Hoeveel van jullie denken weleens aan de hongersnood in Afrika...dagelijks sterven er veel mensen van de honger....Voor schoon water moeten ze kilometers lopen....
En de burgeroorlogen dan in Afrika....stammen moorden mekaar uit daaro...denk maar aan de hoetsies en de toetsies......
Of onze arme broerders en zusters in palestina....Denken jullie weleens aan mensen aan de andere kant van de wereld, even oud als jou maar die het ongelooflijk moeilijk hebben....
Dan heb ik nog niet het enorme aidsprobleem genoemd....Damn...oude ventjes verkrachten daar baby's omdat ze denken dat door een maagd te nemen aids weg gaat, en hoe jonger hoe beter.....
Ik denk vaak aan dit soort problemen....je word er niet al te vrolijk van maar het zet je wel met beide benen op de grond....
Je hoeft nog niet eens zo ver om je heen te kijken om te zien dat er mensen zijn die het niet zo getroffen hebben als jou....Meiden die door hun oudere broers worden verkracht, meiden die worden uitgehuwelijkt etc. Het klinkt erg en onwaarschijnlijk maar die dingen gebeuren dagelijks....Mensen open jullie ogen!!!!
Khoop dat jullie de moeite nemen om hierover na te denken...open je ogen en wees blij met alles wat je hebt....
Liefs,
Mimi
:zwaai:
You are absolutely right...:goedzo:
Goed van je om dit hier te plaatsen...het wordt echt wel tijd om over deze dingen na te denken.. :(
GangstaLovin
03-03-2003, 18:32
Ofcourse ...tenminste ik wel . Ik ben ook aangesloten bij Amnesty International en ga daarvoor bij mensen langs. En ook zamel ik geld in voor kankerbestrijding ....dusssssssssss ik denk dat iedereen zich wel realiseert dat er slechte dingen gebeuren, of ze er wat aan doen dat is een andere vraag. Maar je moet er niet altiiiiiiiiijd aan denken want dan wordt je gewoon gek. Je moet plezier blijven hebben en daarnaast ook nog wat dingen doen (bijvoorbeeld geldinzamelen voor een bepaald iets, of gewoon brieven schrijven voor amnesty, er zijn zoveeeeeeel dingen die je kunt doen! en die weinig tijd in beslag nemen maar wel veel effect kunnen hebben!)
mimi3000
03-03-2003, 18:33
khoop dat iedereen de moeite neemt om het te lezen en erover gaat nadenken
sinds wanneer schrijf jij boeken??
saloua_lopez
03-03-2003, 18:37
Origineel gepost door GangstaLovin
Ofcourse ...tenminste ik wel . Ik ben ook aangesloten bij Amnesty International en ga daarvoor bij mensen langs. En ook zamel ik geld in voor kankerbestrijding ....dusssssssssss ik denk dat iedereen zich wel realiseert dat er slechte dingen gebeuren, of ze er wat aan doen dat is een andere vraag. Maar je moet er niet altiiiiiiiiijd aan denken want dan wordt je gewoon gek. Je moet plezier blijven hebben en daarnaast ook nog wat dingen doen (bijvoorbeeld geldinzamelen voor een bepaald iets, of gewoon brieven schrijven voor amnesty, er zijn zoveeeeeeel dingen die je kunt doen! en die weinig tijd in beslag nemen maar wel veel effect kunnen hebben!)
I'm veryyyyyyyyy proud
mimi3000
03-03-2003, 18:37
Origineel gepost door MuzzyAA
kheb zo mijn momenten :bril:
saloua_lopez
03-03-2003, 18:38
Origineel gepost door MuzzyAA
wallah daar dacht ik ook aan hahahahhaa
60 sec
mimi3000
03-03-2003, 18:50
:) :) :)
Onslaught
03-03-2003, 18:52
mimi is leuk n aardig mensen mar praten heft geen zin
ikw eet ik heb veel pijn maar ik werk ook met de ergste jongere van rooterdam en nog wel in nooord en crooswijk dus, doen
dat is het NIET DENKEN NEEE DOEN als je denk is het al te laaat dus
maar toch wel :goedzo: mimi:)
mimi3000
03-03-2003, 18:54
Inderdaad ik heb er ook wel over nagedacht om jeugdwerk te doen en mensen op te vangen die het moeilijk hebben....alleen moet je daarvoor sterk in je schoenen staan.....Je moet dingen achter je kunnen laten.....
en dat kan ik weer niet, ik trek me dingen heel erg aan :)
boudazdaz
03-03-2003, 18:56
Origineel gepost door mimi3000
Ik zie dat veel mensen op het forum en in het dagelijks leven zich druk maken om de kleinste dingen.....Zit mijn lippenstift wel goed of jeej waarom heb ik geen vriend en dat soort domme onnodige dingen.
Maar kijk goed om jullie heen, er zijn gebeuren andere dingen in de wereld....Hoeveel van jullie denken weleens aan de hongersnood in Afrika...dagelijks sterven er veel mensen van de honger....Voor schoon water moeten ze kilometers lopen....
En de burgeroorlogen dan in Afrika....stammen moorden mekaar uit daaro...denk maar aan de hoetsies en de toetsies......
Of onze arme broerders en zusters in palestina....Denken jullie weleens aan mensen aan de andere kant van de wereld, even oud als jou maar die het ongelooflijk moeilijk hebben....
Dan heb ik nog niet het enorme aidsprobleem genoemd....Damn...oude ventjes verkrachten daar baby's omdat ze denken dat door een maagd te nemen aids weg gaat, en hoe jonger hoe beter.....
Ik denk vaak aan dit soort problemen....je word er niet al te vrolijk van maar het zet je wel met beide benen op de grond....
Je hoeft nog niet eens zo ver om je heen te kijken om te zien dat er mensen zijn die het niet zo getroffen hebben als jou....Meiden die door hun oudere broers worden verkracht, meiden die worden uitgehuwelijkt etc. Het klinkt erg en onwaarschijnlijk maar die dingen gebeuren dagelijks....Mensen open jullie ogen!!!!
Khoop dat jullie de moeite nemen om hierover na te denken...open je ogen en wees blij met alles wat je hebt....
Liefs,
Mimi
tjonge jonge wat zijn we weer eindelijk bezig met onze medemens
wat is er nou weer gebeurt heb ik wat gemist
peace
Onslaught
03-03-2003, 18:56
neee ik bedoel niet van gaa ook jeugwerk maaar
je zeg iederee maak zicht druk maar meid
het is een forum een soort uitlatklpe waar je bij ander niet kan doen hier kan je net iets meeeer zeggen wat je dears zit dan face tot face
en ik ebdoel daarmee niet praten maar doen snap ie
iederee kan lullen stoer doen jou probleem is niks enzo
maar daar gaat niet om dat is de truc
de truc is hel diegen of je turk of chinees ben of je chriseten of moslim
want eene chte moslim die zeg niet dingen die hij niet meen of opeen verander dus daaarom doen snap ie:)
zo was me opa en daarom die keep smiling maar goed
het is doen
net als greta dusieburg of berg het is doenmeeeer niet begin ergens echt
mimi3000
03-03-2003, 18:58
onslaught :goedzo:
Onslaught
03-03-2003, 19:04
ja het is wel leuk duim omhoog meid maar geloof me
heb vandaag drie mense mee gemaak die dingen zeiden dammmm
ze denken het gaat om welke probleem erger is enzo
nee man het gaat om of je als een mens zonder dat de duivel zich mee bemoeit je die persoon ook help
voorbeeld:
jantje heef opa verloren.
maria papa slaat maria en maria moeder elke dag
jante ontmoet maria en worden beste maatje niet meer en niet minder
jantje is altijd voor maria altijd geef aandacht enzo altijd en is ander dan wie dan ook
mar maria heef ook veel pijn, maar toen jantje zijn opa verloor was het zo dat maria druk had met andere dingen en weinig aandacht geef aan jantje
opmerking/conclusie:
jantje heef terech aandach nodig in zo tijd, zeker weten
maria moet niet vergeten dat er vrienden zijn en zelf niet de aandach krijg
maar opeen zeg maria ik vind je kidnerachtig en ego???
wat zou jantje doen????
onslaguth tip:
het gaat niet om ego of kidnerachtig het gaat om help diegene en niet meet een echt moslim hoor iederee te helpen of neee beter gezegd een iedere mens elke mens hoort elkaar te helpen, maar ga niet diegene nog pijner doen en zeggen dat de rollen omgedraaid is, toch
maar goed jantje had terech aandacht want het is en blijf mensen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.