Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dove shampoo.

Sarahdien
07-05-2005, 17:07

Is die shampoo goed voor je haar.. Die nieuwe voor droog en beschadigd haar..

ffeiza
07-05-2005, 18:03
K heb em vandaag voor t eerst gekocht! K laat het je weten ;)

MissSaarah
07-05-2005, 23:23
jah die shapoo is egt heel erg goed voor je haar!!! ik gebruik de shampoo er van de cremespoeling en die haarmasker, allemaal voor droog en beschadigd haar. naar de eerste keer dat ik m had gebruikt merkte ik het verschil al, je haar gaat heel erg glanzen en bij mij werd het ook nog eens dikker mn haar, en het ruikt ook nog eens super lekker. k zat altijd met die fles shapoo onder meneus voor de tv, zo lekker ruikt ie. k gebruik m nu al ruim een jaar en kan niet meer zonder. bij mij werkt het in iedergevaal heel goed. hoop dat je hier wat aan hebt, kus saarah

Sarahdien
08-05-2005, 15:30
Ik wil 'm insahallah ook gaan gebruiken.. Ben benieuwd. Wie gebruikt 'm ook?

87zahra87
08-05-2005, 15:48

Hey, ik heb dove ook al een hele tijd gebruikt en idd in het begin merk je het verschil echt en een groot voordeel is dat het super ruikt! Maar ik moet zeggen na meerdere malen te gebruiken was mijn haar weer net als voordien en toen had ik weer veranderd van shampoo namelijk naar fructis en dat is ook echt een goede shampoo! Alleen ik moet zeggen gebruik ook al andere dove producten zoals bodylotion, zeep, handcreme enzz die zijn echt vet goed en ruiken super lekker. Alleen tjah die shampoo is minder .... xxx

Sarahdien
08-05-2005, 16:22
Waarom is de shampoo minder? Ik ben van plan 'm te gaan kopen.. Gewoon om eens uit te proberen. Wat is het beste om te gebruiken? Shampoo natuurlijk, maar wat nog meer? cremespoeling? Maskertje?

Moeskiela
08-05-2005, 16:46
:o Ik gebruik de shampoo nu ook enige tijd..en ik moet zeggen: shampoo is shampoo..hij ruikt lekker, maar bij mij is het niet zo dat ik verschil zie of merk het gaat om de producten die ik ernaast gebruik. Moeskiela

houda99
08-05-2005, 16:50
Die shampoo gebruik ik ook, ik heb een keer een proefmonstertje in de bus gekregen die mijn zusje via internet heeft verstuurd. Toen ik het gebruikte was ik meteen verkocht, je haar wordt daar zo mooi van. Het gaat glanzen en blijft ook heel zacht. Heb droog haar en kan me haren echt niet zonder olie of iets dergelijks uitkammen. Maar met deze shampoo hoef dat niet. En de voordeel daarvan is dat mijn Hijaab en kussenslopen schoon blijven. groetjes Houda99

ffeiza
08-05-2005, 17:36
Hmm maar is ie ook echt voor beschadigd haar zoals dat wordt beweerd. Daarvoor heb ik em gekocht. Eerste effect is wel een lekkere geur & de glans. Walakin bereikt ie zn doel?

Sarahdien
08-05-2005, 17:42
weet niet of ie zijn doel bereikt.. wat denken jullie.. ik ben benieuwd, ga m insahallah binnenkort gebruiken om te kijken wat het resultaat wordt.

marocloubna
08-05-2005, 17:55
Ik heb die variant van Dove ook gebruikt (droog en beschadigd haar) Nou, ik kan je zeggen dat ie mijn haar nog meer droog en beschadigd heeft gemaakt! Ik hield allah ye hfed bijna geen haar meer over en mijn haar zag er echt niet uit. En in Marokko was het nog erger. Wallah, ik meen het. Ieder haar reageerd er anders op, bij mij was het in ieder geval een RAMP!!! Nu gebruik ik Fruit Fusion, Herbal Essences en die past echt heel erg goed bij mijn haar heb nergens meer last van alhamdoulilah. Veel succes meid........

naoual1985
08-05-2005, 19:55
Is die shampoo goed voor je haar.. Die nieuwe voor droog en beschadigd haar.. Ik gebruik alles van Dove, het is een goede shampoo, maar je moet wel de conditioner in combinatie met de haarmasker van Dove gebruiken.