Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : leeftijdsverschil

Pagina's : [1] 2 3 4 5

lilmizz
07-05-2005, 14:36

Wat is het leeftijdsverschil tussen jouw partner en jou... en wat mag er maximaal tussen zitten.. voor de ongetrouwde dames en heren...? Zeg :ego:

ahlam_sweety
07-05-2005, 14:41
salaam tussen mij en mn partner mag maximaal ogeveer 6 jaar tussen zitten en voor jou??? boessa ahlam :kus:

boyengirl
07-05-2005, 14:43
ik en mijn man scheelen 9 jaar nou je ziet het niet aan hem hij ziet er veel jonger uit dan dat hij is maar dat gaat het niet over het gaat over de liefde dan doet leeftijd er niet toe is mijn mening' ma3a salama

lilmizz
07-05-2005, 15:04
salaam tussen mij en mn partner mag maximaal ogeveer 6 jaar tussen zitten en voor jou??? boessa ahlam :kus: mooi leeftijdsverschil.. ;) Ehm bij mij moet er minimaal 5/6 jaar tussen zitten... Ik heb liever een man dan een broekje.. :o misschien vindt je dat raar maar ja.. en het maakt me niet echt uit hoe oud hij is...als hij de ware is zal ik hem niet laten schieten om zijn leeftijd...ookal is hij 30 boesa terug :kus:

bentayeb_beauty
07-05-2005, 15:05

Ik vind maximaal 5 jaar

lilmizz
07-05-2005, 15:06
ik en mijn man scheelen 9 jaar nou je ziet het niet aan hem hij ziet er veel jonger uit dan dat hij is maar dat gaat het niet over het gaat over de liefde dan doet leeftijd er niet toe is mijn mening' ma3a salama ja ik ben het helemaal met je eens..:goedzo: Mannen zijn ook iets later volwassen dan vrouwen...dus die 9 jaar lijkt me prima... ;)

lilmizz
07-05-2005, 15:07
Ik vind maximaal 5 jaar he jou ken ik.... :hihi:

bentayeb_beauty
07-05-2005, 15:10
he jou ken ik.... :hihi: Hey ik jou ook :hihi: Was jij niet dat ene meid die ook die zwemkleding kocht?? Jij stond voor me :o :hihi: Ik vond je een aardige meid jammer dat je snel weg moest :kus: :hihi:

nadorhalfbloed
07-05-2005, 15:11
salam alikoum, ik en mijn aanstaande schelen 10 jaar. Hij is net 32 geworden en ik word binnekort 22. Maar ondanks dat zijn we supergelukkig en het klikt alhamdulilah zooooo goed tussen ons, we kunnen over alles praten. Elhamdulilah, gelukkig is het leeftijdsverschil nooit een probleem of belemmering geweest voor ons tweetjes.

lilmizz
07-05-2005, 15:18
Hey ik jou ook :hihi: Was jij niet dat ene meid die ook die zwemkleding kocht?? Jij stond voor me Ik vond je een aardige meid jammer dat je snel weg moest :kus: :hihi: :hihi: ja dat was ik... ;) nog bedankt voor je raad.. :kus: ik wist echt niet welke ik nu moest kiezen... maar ik heb die blauwe genomen zoals je al zei... http://www.sajeda.com/images/products/400405_3.jpg :banana: Laten we een keertje gaan zwemmen op Zondagmiddag dan kunnen we onze zwempakken even uitproberen ... :hihi: want ik heb die paarse voor jou gekocht... dan kletsen we dan even verder...:zwaai:

lilmizz
07-05-2005, 15:20
salam alikoum, ik en mijn aanstaande schelen 10 jaar. Hij is net 32 geworden en ik word binnekort 22. Maar ondanks dat zijn we supergelukkig en het klikt alhamdulilah zooooo goed tussen ons, we kunnen over alles praten. Elhamdulilah, gelukkig is het leeftijdsverschil nooit een probleem of belemmering geweest voor ons tweetjes. Aleykum Salaam.. Alhamdoulilah :goedzo: ik vind het een mooi leeftijdsverschil... :zwaai:

nadorhalfbloed
07-05-2005, 15:25
Aleykum Salaam.. Alhamdoulilah :goedzo: ik vind het een mooi leeftijdsverschil... :zwaai: Choukran hbiba, vind ik ook :hihi: dank je wel :zwaai:

bentayeb_beauty
07-05-2005, 15:26
:hihi: ja dat was ik... ;) nog bedankt voor je raad.. :kus: ik wist echt niet welke ik nu moest kiezen... maar ik heb die blauwe genomen zoals je al zei... http://www.sajeda.com/images/products/400405_3.jpg :banana: Laten we een keertje gaan zwemmen op Zondagmiddag dan kunnen we onze zwempakken even uitproberen ... :hihi: want ik heb die paarse voor jou gekocht... dan kletsen we dan even verder...:zwaai: Volgens mij zal die je enig staan :D en graag gedaan hoor ik wist gewoon dat die bij je stond Jaaaaa dat doen we !! en bedankt voor die paarse ben er zeer blij mee :sjans: Lijkt me enig om lekker met jou te kletsen :o

lilmizz
07-05-2005, 15:32
Choukran hbiba, vind ik ook :hihi: dank je wel :zwaai: geen dank :kus: :zwaai: kreeg je er gezeur over van je omgeving..? niet dat dat wat zou uitmaken ofzo hoor.. mektab is mektab safie.. Maar tegenwoordig lijkt het meer een uitzondering te zijn dan regel..terwijl bij veel van onze ouders er ook wel een groot leeftijdsverschil zit...?

lilmizz
07-05-2005, 15:35

Volgens mij zal die je enig staan :D en graag gedaan hoor ik wist gewoon dat die bij je stond Jaaaaa dat doen we !! en bedankt voor die paarse ben er zeer blij mee :sjans: Lijkt me enig om lekker met jou te kletsen :o graag gedaan hoor.. ;) ja lijkt me ook hardstikke leuk...http://www.mysmilie.de/smilies/froehlich/25.gif http://www.mysmilie.de/smilies/lieb/2/36.gif

Pagina's : [1] 2 3 4 5