Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor al die mensen

Pagina's : [1] 2

cheetah
03-03-2003, 16:42

die mij niet mogen.. of mij haten en geen leven hebben en over me lullen... dit is internet.. jullie kennen me niet, noch degene met wie ik volgens jullie allemaal een relatie heb. Die personen.. ik heb allllemaal namen gekregen en gehoord wat er gezegd is.. en in mn gezicht (lees msn en pmmetjes) kapot slijmen.. jullie zijn zoooo VIES :kwaad:

SweetRose
03-03-2003, 16:43
I't wasn't me :rolleyes: ik zou ni weten wat ik zou moeten zegggen over jou....

cheetah
03-03-2003, 16:44
Origineel gepost door zin 'n midar I't wasn't me :rolleyes: ik zou ni weten wat ik zou moeten zegggen over jou.... ik heb het ook niet over jou...

saloua_lopez
03-03-2003, 16:44
Origineel gepost door cheetah die mij niet mogen.. of mij haten en geen leven hebben en over me lullen... dit is internet.. jullie kennen me niet, noch degene met wie ik volgens jullie allemaal een relatie heb. Die personen.. ik heb allllemaal namen gekregen en gehoord wat er gezegd is.. en in mn gezicht (lees msn en pmmetjes) kapot slijmen.. jullie zijn zoooo VIES :kwaad: Cheetah... lievie maak je niet druk.. dat soort mensen hebben lucht nodig.. enne ga je niet aan ze ergeren dat zijn ze niet waard... ;)

mimi3000
03-03-2003, 16:45

:) :) You go girl...maar laat lekker gaan :) 6- sec. :rolleyes:

cheetah
03-03-2003, 16:45
Origineel gepost door saloua_lopez Cheetah... lievie maak je niet druk.. dat soort mensen hebben lucht nodig.. enne ga je niet aan ze ergeren dat zijn ze niet waard... ;) ewa sommige van die mensen stonden nog zelfs wat dichterbij.. ;)

Hindaatje
03-03-2003, 16:46
Laat ze lekker lullen....Blijkbaar ben je zoo belangrijk dat ze over je praten;) Kus Hinda

nadia01
Gewoon niks van aantrekken... meer dan de helft van de mensen hier hebben zelf geen leven en daarom gaan ze dat van een ander zuur maken... Thalla..

House
Origineel gepost door cheetah die mij niet mogen.. of mij haten en geen leven hebben en over me lullen... dit is internet.. jullie kennen me niet, noch degene met wie ik volgens jullie allemaal een relatie heb. Die personen.. ik heb allllemaal namen gekregen en gehoord wat er gezegd is.. en in mn gezicht (lees msn en pmmetjes) kapot slijmen.. jullie zijn zoooo VIES :kwaad: Sorry :rolleyes:

Marocca
Origineel gepost door cheetah die mij niet mogen.. of mij haten en geen leven hebben en over me lullen... dit is internet.. jullie kennen me niet, noch degene met wie ik volgens jullie allemaal een relatie heb. Die personen.. ik heb allllemaal namen gekregen en gehoord wat er gezegd is.. en in mn gezicht (lees msn en pmmetjes) kapot slijmen.. jullie zijn zoooo VIES :kwaad: I totally understand you... :(

hafid_freak
03-03-2003, 16:47
Origineel gepost door cheetah die mij niet mogen.. of mij haten en geen leven hebben en over me lullen... dit is internet.. jullie kennen me niet, noch degene met wie ik volgens jullie allemaal een relatie heb. Die personen.. ik heb allllemaal namen gekregen en gehoord wat er gezegd is.. en in mn gezicht (lees msn en pmmetjes) kapot slijmen.. jullie zijn zoooo VIES :kwaad: :tranen:

SweetRose
03-03-2003, 16:48
Origineel gepost door cheetah ik heb het ook niet over jou... I miss ya...:( :(...

cheetah
03-03-2003, 16:48
Origineel gepost door zin 'n midar I miss ya...:( :(... miss ya 2 girl

RaZer
03-03-2003, 16:49
achteraf zeggen ze het is maar internet... Misschien moeten we wel met forumleden msnen plus PM'en om elkaar beter te leren kennen afschaffen. :)

cheetah
03-03-2003, 16:50

LEES MIJN STARTTOPIC KADIR.. do I need to say more?

Pagina's : [1] 2