Bekijk originele versie : Wie waren die achterlijke apen met berberse vlag?
Ik heb geen woorden voor die sukkels die gisteren tegen AEL gingen protesteren met berberse vlagen.
En die sukkel die zei dat abou jahjah de politiek (palestina) niet naar ons moet halen.
Ik walg van dat soort marokkanen!!!
De joden zitten overal onze broeders te slachten en die sukkels maken druk om hun identiteit?
Voelen ze zich bedreigd ofzo? LAHAWLA WALA KOEWATA ILLA BILAH.
Als je niet bij wilt horen...niemand heeft je gedwongen hoor.
Moet je niet met berberse vlag komen en tegen AEL gaan protesteren.
Wat een achterlijke apen zeg!!.
Ben het met je eens..
(deze topic staat bij actualiteiten. daar is al op gereageerd. Er was ook iemand die er ook voor was en met argumenten kwam.
saloua_lopez
03-03-2003, 15:39
Origineel gepost door elmarocani
Ik heb geen woorden voor die sukkels die gisteren tegen AEL gingen protesteren met berberse vlagen.
En die sukkel die zei dat abou jahjah de politiek (palestina) niet naar ons moet halen.
Ik walg van dat soort marokkanen!!!
De joden zitten overal onze broeders te slachten en die sukkels maken druk om hun identiteit?
Als je niet bij wilt horen...niemand heeft je gedwongen hoor.
Moet je niet met berberse vlag komen en tegen AEL gaan protesteren.
Wat een achterlijke apen zeg!!
Kom op mensen doe ff normaal.... je gaat toch niet haat koesteren voor andere moslimbroeders... Ga je druk maken om de Joden men......... DAMNNZZ... wat kan ik me daar aan ergeren zeg... ik mag dan wel geen berber zijn... maar doe ff normaal........!!!!!!!
mimi3000
03-03-2003, 15:40
:jammer: foolish people
saloua_lopez
03-03-2003, 15:42
Waar heb je het over ?
Ik heb het over mensen die haat koesteren voor een ander volk..... met hetzelfde geloof......
mimi3000
03-03-2003, 15:44
sally schatje marokkanen zijn de grootste racisten onderling :verdriet:
60 sec. :rolleyes:
BaBaaaaaaaaaa :Iluvu: :verliefd:
mimi3000
03-03-2003, 15:58
Origineel gepost door Mtalsia
Ik ben het met hen eens, zij komen tenminste op voor de berbers wat ipv AEL die het alleen maar over arabieren hebben. Niet dta ik ze niet mag. Maar denk dan eens aan ons! :(
gruwelijke avater :goedzo:
Hoe is het met mijn dochter? :Iluvu: :D
ewiliej ik heb jou gemist :huil: !!! met mij gaat het goed hamdoullah met jou? :Iluvu: :verliefd:
Origineel gepost door Mtalsia
Ik ben het met hen eens, zij komen tenminste op voor de berbers wat ipv AEL die het alleen maar over arabieren hebben. Niet dta ik ze niet mag. Maar denk dan eens aan ons! :(
Met arabieren willen ze een eenheid vormen,ze bedoelen er niet mee jij bent oorspronkelijk arabisch en je spreekt de taal ..en jij bent amaziGh ..en spreekt berbers.
Het Gaat erom,dat arabieren eerder gezien word als eenheid ..broederschap ..en daarbij ook de imaziGhen bij ..want voorop staat Moslimgemeenschap..dus ..broederschap ..
Zit je hier ook ? :rolleyes: :D
:stout:
Hoe staat het met je zaakje??:D
Ik ben pas begonnen hoor :D en het gaat wel redelijk..opbouwen :D
:goedzo: :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.