Bekijk originele versie : Jullie mag ik echt
saloua_lopez
03-03-2003, 15:29
Ewa jah ik heb zoals gewoonlijk niks te doen......... anywayz... effe wat neerzetten over de leden van Marokko.nl
Mimi3000--> you're my best friend...... i luve ya
Kadir--> Jij bent een grote spacer op marokko.nl, maar in levende lijve ben je wel cool.
muzzy AA--> gewoon een schatje... enne ik mag je echt jongen.... jij bent Moeilijk.... Respect....
Hindaatje--> Jij mag er ook een wezen... jij bent de eerste die een topic over mij heeft geopend... i luve ya hehehhe
GilldelaTouret--> Jou ken ik helaas nog niet goed... maarre tot nu toe moet ik zeggen dat je best aardig bent....
Vin--> Jou heb ik in een flits gezien... enne hier op Marokko.nl ben je wel een schatje(als Mimi3000 zegt dat jij te gek bent...dan betekent dat heel wat) dusse jij bent Okeeeeeey....
Oke dit waren ze even.. maarre ik kan zo uren doorgaan....
kussie SALOUA
GillDeLaTouret
03-03-2003, 15:32
dank je wel meid ;) jij bent ook wel oke :)
mimi3000
03-03-2003, 15:33
heb ik gezegd dat Vin te gek was?? :eek: HELL NO!!!!
saloua_lopez
03-03-2003, 15:34
Origineel gepost door mimi3000
heb ik gezegd dat Vin te gek was?? :eek: HELL NO!!!!
hahhaha niet liegen mimi... (als een goede vriend dan eppooo)hhehhhehhehehe
mimi3000
03-03-2003, 15:35
ook niet :jammer: Damn Vin is een nerd....:nerd:
Maar loef joe too baby girl!!! :Iluvu:
saloua_lopez
03-03-2003, 15:44
Origineel gepost door samira_jeblia
Samira->> de liefste schat op aarde...i just love herr en ik kan haast niet zonder je
Chaimaa->> de overheerlijkste babe op aarde...zonder haar heb ik geen leven
ooooh wat lieffffffff ;)
Samira->> de liefste schat op aarde...i just love herr en ik kan haast niet zonder je
Chaimaa->> de overheerlijkste babe op aarde...zonder haar heb ik geen leven
:Iluvu: :verliefd: :stout: :blauwkus: come 2 meeeeeeeee
OK,OK,OK
Ik Ga ook een beetjUh slijmen bij mensen ....
saidaaatje = is een toffe,gezelliGe,aardiGe meid je weet toG soort zoekt soort ...:p ...ze is me vriendin ,me droGe boksbal als ik op iemand me woede af moet reaGeren ..
Cina = is ook toffff,gezelligggg, lieffffff!!! ze is ook me Geilerd..beetjUh vreemd maar wel lekker,ze houd van appeltaart zonder appel rare gewoontes ..Maar ze is OVERHEERLIJK.
Chaimae = is me lieverd,een beetjUh me voorbeeld..ze gelooft teveel dinGen die ik teGen haar zeg!
zin'midar = Echt een lieverd gewoon,al praat ik niet vaak met je,kweet dat ze een hart van Goud heefT!
Chaimaa = een zieke wijf ..gewoon te erG :jammer: Maar hou wel van haar,omdat ze ziek is ..:D
Ben ik noG iemand vergeten ofsjo???
Let me know ..:)
saloua_lopez
03-03-2003, 15:49
Origineel gepost door Kadir
Kadir-------> Hij is gewoon de beste...
Hahhahaha don't push it :rolleyes:
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
Chaimaa = een zieke wijf ..gewoon te erG :jammer: Maar hou wel van haar,omdat ze ziek is ..:D
:ego: get a life!!!!!!!!
:Iluvu: :verliefd:
GillDeLaTouret
03-03-2003, 15:50
Salouaaaaaaaaaaaaaa...:goedzo: loef yaaaaaaaaaaaaaaa :D:D
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
OK,OK,OK
Ik Ga ook een beetjUh slijmen bij mensen ....
saidaaatje = is een toffe,gezelliGe,aardiGe meid je weet toG soort zoekt soort ...:p ...ze is me vriendin ,me droGe boksbal als ik op iemand me woede af moet reaGeren ..
Cina = is ook toffff,gezelligggg, lieffffff!!! ze is ook me Geilerd..beetjUh vreemd maar wel lekker,ze houd van appeltaart zonder appel rare gewoontes ..Maar ze is OVERHEERLIJK.
Chaimae = is me lieverd,een beetjUh me voorbeeld..ze gelooft teveel dinGen die ik teGen haar zeg!
zin'midar = Echt een lieverd gewoon,al praat ik niet vaak met je,kweet dat ze een hart van Goud heefT!
snifffffsniffff:traan1:
mimi3000
03-03-2003, 15:52
Marocca baby ik hoef jou niet te vertellen wat ik van je vind....dat weet je zelf wel...
p.s wanneer komt die meeting in belgie er???
Origineel gepost door Chaimaa
:ego: get a life!!!!!!!!
:Iluvu: :verliefd:
Als je proBlemen met mij heBt dan mot je me uit je leven blokken ..:ego:
Zieke wijffie van me! :Iluvu:
saloua_lopez
03-03-2003, 15:53
ik spreek vanuit jouw ogen hoor :giechel: :zwaai:
wAHAHHAHAH NU PAS ZIE IK... WEYOOOOO ZE NOEMEN ME NIET VOOR NIETS BLONDJE HEHEHE :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.