Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Amr Diab naar nederland?

nouhaylaaa
06-05-2005, 19:50

wanneer gebeurt dat eens wacht al 10 jaar :moe:

dhcboy
06-05-2005, 21:36
salam, nou uhummm misschien komt ie op het hachiba in den haag optreden in augustus 2005, ik ga nog wel doorgeven wanneer precies en hoelaat...want ik ben zelf bestuurlid van een organisatie voor concerten...nou als je nog iets wilt weten dan kan je het gewoon vragen... kusxxx

elMasri
06-05-2005, 23:49
wanneer gebeurt dat eens wacht al 10 jaar :moe: helemaal gelijk heb je! AMR DIAB moet zeker naar NL komen! we wachten idd al zoooooooooooo lang! maar ik weet dat er her en der organisaties bezig zijn die hem naar NL proberen te halen. waaronder mensen van arabsounds.nl! de eerste contacten met zijn management zijn al gelegd! ;) maar is echt nog in een beginfase.

nouhaylaaa
07-05-2005, 15:55
helemaal gelijk heb je! AMR DIAB moet zeker naar NL komen! we wachten idd al zoooooooooooo lang! maar ik weet dat er her en der organisaties bezig zijn die hem naar NL proberen te halen. waaronder mensen van arabsounds.nl! de eerste contacten met zijn management zijn al gelegd! ;) maar is echt nog in een beginfase. nou laten we hopen dat het snel gebeurt he :hihi: