Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wallen !!

Pagina's : [1] 2

xespritx
06-05-2005, 11:41

Ik heb de laatste tijd veel last van wallen. ik heb al verschillende creme'pjes gebruikt maar niets schijnt te helpen. ik drink ook erg veel, en slaap ook voldoende. Heeft iemand tips ? of weet iemand een goeie creme?

maghribia_feZ
06-05-2005, 18:32
salaam meid :) Ik heb gehoord dat je 3 eetlepels melk met een paar druppels citroen moet gaan mengen en dat onder je ogen (op de wallen dus) moet gaan smeren en dat 1 kwartier laten. Het heeft bij mij geholpen dus ik hoop dat het bij jou ook lukt. Suc6 meid (Y) Beslama:D :zwaai:

ayat20
06-05-2005, 19:08
salaam meid :) Ik heb gehoord dat je 3 eetlepels melk met een paar druppels citroen moet gaan mengen en dat onder je ogen (op de wallen dus) moet gaan smeren en dat 1 kwartier laten. Het heeft bij mij geholpen dus ik hoop dat het bij jou ook lukt. Suc6 meid (Y) Beslama:D :zwaai: Is dat niet te vloeibaar, blijft niet echt zitten of wel? :o

ayat20
06-05-2005, 19:09
Ik heb de laatste tijd veel last van wallen. ik heb al verschillende creme'pjes gebruikt maar niets schijnt te helpen. ik drink ook erg veel, en slaap ook voldoende. Heeft iemand tips ? of weet iemand een goeie creme? Misschien heb je geen creme nodig maar moet je naar je huisarts.Wie weet is er iets met je lever... heb ik ook maar gehoord hoor wil je niet ongerust maken. ;)

rose4you
06-05-2005, 19:30

salaam meid :) Ik heb gehoord dat je 3 eetlepels melk met een paar druppels citroen moet gaan mengen en dat onder je ogen (op de wallen dus) moet gaan smeren en dat 1 kwartier laten. Het heeft bij mij geholpen dus ik hoop dat het bij jou ook lukt. Suc6 meid (Y) Beslama:D :zwaai: Hoe breng je dat aan op je wallen? :)

Glimlachje
07-05-2005, 12:20
Hoe??? :D

xespritx
07-05-2005, 13:40
ik gebruik nu al 2 weken sperti aambeienzalf ... De sterren zweren dat het helpt ... maar er klopt nieuts van !! :( heb nu nieuw spul van la prairie voor onder de ogen ... super duur daarom heb ik maar zon kleine tube gekocht ik plaatst van 30 ml (130 euro ) :eek:

wortelsapje
07-05-2005, 13:43
ik gebruik nu al 2 weken sperti aambeienzalf ... De sterren zweren dat het helpt ... maar er klopt nieuts van !! :( heb nu nieuw spul van la prairie voor onder de ogen ... super duur daarom heb ik maar zon kleine tube gekocht ik plaatst van 30 ml (130 euro ) :eek: En helpt dat nieuwe spul?????? Waar koop je dat en hoe duur is dat potje van 30 ml?

xespritx
07-05-2005, 14:04
En helpt dat nieuwe spul?????? Waar koop je dat en hoe duur is dat potje van 30 ml? ik gebruik dat spul pas 3 dagen dus ik kan nog niet zeggen of het helpt ... je hebt verschillende spullen voor onder de ogen van la prairie ... in de winkel kost 15 ml iets van 100 euro .. super duur ... ik had een tube van 3 ml gekocht op ebay voor 5 euro .. maar volgens mij kun je die ook los bij douglas kopen ... daar heb je heel veel spul van la prairie ... La prairie schijnt een super goed product te zijn zegt iedereen vandaar ook die dure prijs ..

maghribia_feZ
07-05-2005, 14:34
Is dat niet te vloeibaar, blijft niet echt zitten of wel? :o je moet ook niet veel op doen gewoon een beetje of smeren dat het niet uitloopt:) en het droogt wel weer op dan heeft het zijn werkje gedaan:D ik hoop dat je genoeg info hebt anders hoor ik het wel :D beslama:zwaai:

maghribia_feZ
07-05-2005, 14:36
Hoe breng je dat aan op je wallen? :) je smeert gewoon een beetje op je wallen niet te veel anders gaat het uitlopen en je ziet vanzelf wel dat het eigenlijk best wel snel opdroogt. je moet het wel 1 kwartier erop laten. :zwaai: beslama

maghribia_feZ
07-05-2005, 14:38
ik gebruik nu al 2 weken sperti aambeienzalf ... De sterren zweren dat het helpt ... maar er klopt nieuts van !! :( heb nu nieuw spul van la prairie voor onder de ogen ... super duur daarom heb ik maar zon kleine tube gekocht ik plaatst van 30 ml (130 euro ) :eek: Als ik jou was zou ik nooit van dat troep kopen uit de winkel meestal helpt het niet eens of dat is dat genezen en verpest hij bijvoorbeeld de andere. ik zou het lieft gewoon natuurlijke producten gaan gebruiken net zoals je de ingredienten hebt gekregen van mij. nou nogmaals suc6 meid. :zwaai: beslama

xespritx
07-05-2005, 14:39
je smeert gewoon een beetje op je wallen niet te veel anders gaat het uitlopen en je ziet vanzelf wel dat het eigenlijk best wel snel opdroogt. je moet het wel 1 kwartier erop laten. :zwaai: beslama ik zal het eens proberen :D ben eens benieuwd of het werkt :)

ayat20
07-05-2005, 14:41
je moet ook niet veel op doen gewoon een beetje of smeren dat het niet uitloopt:) en het droogt wel weer op dan heeft het zijn werkje gedaan:D ik hoop dat je genoeg info hebt anders hoor ik het wel :D beslama:zwaai: Aha op die manier ;) Shoukran meid!! :goedzo: :nijn: Zal het eens proberen..

maghribia_feZ
07-05-2005, 14:48

hahah oke meiden :D

Pagina's : [1] 2