Bekijk originele versie : alle dames opgelet!!!!!!!!!!
Ik heb een vraag aan alle dames die dit lezen:
Wat vinden jullie leuk als openingszin en wat moet er tersprake komen tijdens het eerste gesprek
dus als jullie het weten zal ik het gelijk gaan testen en jullie er verslag van geven hoe het is verlopen
Peace jadidi
Lady_moi
03-03-2003, 13:11
welk openingszin voor welk gesprek? :confused:
Ja ..ik ben ook heel erg benieuwd om welke gesprekje dit gaat??? :confused:
Lady_moi
03-03-2003, 13:14
afwachten dus maar :)
:zwaai:
een openingszin voor om een meisje aan te spreken denk ik meiden!!!
tsja jongeman wat zal ik daarop antwoorden?? het beste is gewoon om als jezelf over te komen en je niet beter voor te doen dan je bent. en wat er naar mijn idee zeker in een eerste gesprek moet voorkomen, is elkaars interessen en elkaars visie op dit leven. wat ik persoonlijk niet zou willen horen is het verhaal omtrent trouwen. tenzij dat ter sprake komt. anders lijkt het of je gehaast bent. maar het beste is gewoon jezelf te blijven en spontaan te zijn :) hoe dan ook veel plezier met je gesprekken jongeman;)
rajae
nou bedankt dames ik zal het proberen en ik hoop dat ik niet zulke bijdehandjes als jullie aanspreek maar bedankt rajae
en als jullie nog andere bel;angrijke dingen hebben die ik moet weten graag ik zal je dankbaar zijn
Boesa Jadidi
ewa ja ik begrijp wel wat je bedoelt en bedankt maar zover ik het allemaal begrijp moet iemand gewoon zijn zelf zijn ??
o ja voor ik het vergeet moet hij ook echt gaan versieren en complimentjes geven of moet je gewoon ze3ma een normaal gesprek voeren??
en bedankt adios
Ghatar_tangawia
04-03-2003, 10:52
Origineel gepost door ouiam_tet1
hmmm dus jij hebt tips nodig jek??? iwaa 1 belangrijke tip je moet NOOIT proberen iemand te zijn die je niet bent voorbeeld...
zij: en zit je nog op school? werk je??
jij: nee ik ben afgestudeert aan de uni en ben nu advocaat (terwijl je al jaren bent gekapt met school en vakken vult in de c1000)
zij: oh ja hoe oud ben je eigenlijk?
jij: 24 jaar bijna 25 ( je bent net 20 geworden)
zij: woon je nog thuis?
jij: nee joh ik heb een villaatje gekocht in huizen ( je woont nog bij pappie en mammie)
iwa wat ik heel belangrijk vind is dat je je zelf bent enne je zult anders toch ooit door de mand vallen :D
je hoeft niet te overdrijven hoor!!! Zo achterlijk is hij niet
Ghatar_tangawia
04-03-2003, 10:54
Origineel gepost door Jadidi
ewa ja ik begrijp wel wat je bedoelt en bedankt maar zover ik het allemaal begrijp moet iemand gewoon zijn zelf zijn ??
o ja voor ik het vergeet moet hij ook echt gaan versieren en complimentjes geven of moet je gewoon ze3ma een normaal gesprek voeren??
en bedankt adios
1 complimentje is wel genoeg, en hou verder alles wat je nog meer zou willen zeggen over haar uiterlijk ofzo maar achterwege( want een slijmbal hoeft een meid echt niet).
En probeer een beetje serieus over te komen en zeg wat origineels....
Want het dagelijkse bull shit dat we te horen krijgen werkt niet meer zo...
Ghatar_tangawia
04-03-2003, 11:03
Origineel gepost door ouiam_tet1
DAMN JE HOEFT ER ECHT NIET ZO SERIEUS OP TE REAGEREN.. IK WEET DAT HIJ NIET DOM IS HET IS OOK MAAR EEN GRAPJE OE SAFIE.. :cool:
ahahahhaha wat grappig zeg!!! ik lach me dood....
ewa hij vraagt toch wat, en ik reageer daarop zoals ik wil
kom op mensen niet zo kattig allemaal
Origineel gepost door Secret@ngel
Man zegt:" :wow: Wooooooww dit moet echt verboden worden" (en dan voor degene die het bedoeld is niet aankijken).....Dan draait hij naar je toe, knielt voor je, steekt zijn hand uit, kijkt je met een doordringend blik aan en gebruikt zijn mooiste glimlach en zegt: " Wil je met me trouwen??????"
Nou ik kwam eerlijk gezegd niet meer bij :giechel:
Niemand is zo gek als hem daar ben ik nu wel achter gekomen maar zijn openingszin heeft wel een pracht van een relatie op kunnen bouwen ;)
:zwaai:
ok die is goed maar ja niet voor mij weg gelegt :D
kom op dames meeermeermeeer
jah, ik zei je het al..*Be yourself*
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.