Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar Kan Je Een GoedeKope Nieuwe Bruidsjurk Halen?!

Pagina's : [1] 2

LZN
05-05-2005, 14:25

Meiden.. Waar kan je in godsnaam goedekope en nieuwe bruidsjurken halen die r ook nog een beetje fatsoenlijk uitzien.. ik heb bruidsjurken gezien van 1400 euro!!!! no way dat ik dat ga betalen ... weet iemand dan.. kusje... New-Bride !!.

nadoria_zinador
05-05-2005, 14:32
Meid je trouwt als het goed is maar een keer. En die €1400 is die wel waard als die mooi is. Maar ga langs winkels in Utrecht daar heb je ze voor stukken en stukken goedkoper. Succes meid:)

fahimazorita
05-05-2005, 20:43
hoi meid gefeliciteerd alvast ;) ik ken een bruidszaak in utrecht,ze hebben mooie jurken en het is betaalbaar !!! ik weet niet wanneer je gaat trouwen want je kan ze bij hun ook bestellen uit z'n boek, dat duurt volgens mij 2maanden. een vriendin van me heeft daar ook een jurk besteld en ze was er tevreden mee. ben je een beetje bekend in utrecht? mohiem ik leg het je uit het heet verona bruidsmode vanaf utrecht centraal pak je de bus lijn 3zuilen(langs de amsterdamsestraatweg) je stapt bij de plantage uit dan zie je het precies recht voor je. veel succes :goedzo:

Mysticalia
06-05-2005, 10:06
Is huren geen optie? ;)

Desiree
06-05-2005, 10:18

Bruidsmodezaak C'est moi..daar hebben ze bruidsjurken tot 550 euro!! en hele mooie!!! Kijk ff op hun internetsite...www. cestmoi-bruidsmode.com succes!!

serenity
06-05-2005, 10:34
www.budget-bruidskleding.nl en op marktplaats.nl staan vaak advertenties en links van mensen met bruidsmode zaken.

Amirak
06-05-2005, 10:48
No-label bruidsmode in Rotterdam Bruidszolder.nl Anders kan je ook nog besluiten een dure bruidsjurk te laten namaken voor een betaalbare prijs succes

silence01
06-05-2005, 11:02
als je die topic hier leest op marokko.nl zie je af en toe ook hele mooie bruidsjurken te koop tegen een aardig prijsje succes met het vinden van je droomjurk :goedzo: je gaat r uitzien als een prinses Insja Allah ;)

beppie_truus
06-05-2005, 11:04
voor +/- €500,00 euro heb je een nieuwe jurk bij semra mode op de paul krugerlaan in den haag

beppie_truus
06-05-2005, 11:44
Thnxx Beppie :o Hebben ze een site?! :kus: yepsie en trouwens op de paul krugerlaan hebben ze meerdere winkels die voor onder de €500,00 een mooie jurk verkopen. Het gaat hier om turkse bruidsmode zaken die kopie's verkopen van die dure bruidsmerken maar van even goede kwaliteit. ;) http://www.semramode.nl/

hilwa
10-05-2005, 18:25
welke maat heb je want mijn zus heeft een mooie jurk met accesoires te koop, zelf nieuw gekocht. alleen aangehad voor trouwreportage en voor taart te snijden. als je interesse hebt. laat het dan weten groetjes hilwa

Pagina's : [1] 2