Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik erger me dood aan.....

Pagina's : [1] 2

Nawal19
03-03-2003, 12:49

Weten jullie waar ik me zooooo aan kan ergeren. Mensen die doen alsof ze perfectionisten zijn. Of mensen die zich gedragen hoe zij denken dat jij wilt dat ze zich gedragen. FAKE, FAKE en nog eens FAKE. ik zal mijn mening nader toelichten. Een vriendin van mijn broer is geen moslim. Sinds ze met hem omgaat, probeert ze ons(mijn zusjes enz) ervan te overtuigen dat ze moslim wil worden. Nou ik heb haar verteld dat als ze moslim wilt worden zij het echt moet willen(diep in haar hart) Jaaa, zij ze vol overtuiging. Nou ik dacht echt goed van haar. Ik heb haar veel verteld over Islam en heb haar veel van mijn boekjes uitgeleend. Ze gedraagt zich bij mij in de buurt als een goede moslima....maar zodra ze buiten de stad is, willen jullie niet weten wat zij wel niet doet!!Voor wie doet ze dit dacht ik. Oh yaa allah?!?!?! Ze is gesignaleerd door veel van mijn vriendinnen in de grote steden, en hebben mij verteld dat (mijn toekomstige schoonzusje) helemaaal niet is wie ik denk dat ze is. ik heb met haar gepraat...weten jullie wat ze zei?? Ik wil een moslima worden netals de marokaanse meisjes op het station. Die noemen zich toch ook moslim en hebben hun haar geblondeerd, dragen korte rokjes enz! Nou ik stond versteld. :stomp: Hoe nep mensen wel niet kunnen zijn. ik had haar nog wel alles goed uitgelegd...kennelijk luisterde ze gewoon niet!! :kwaad: hebben jullie ook zulke rare gevallen meegemaakt?????

Vin
03-03-2003, 12:50
Origineel gepost door Nawal19 Weten jullie waar ik me zooooo aan kan ergeren. Mensen die doen alsof ze perfectionisten zijn. Of mensen die zich gedragen hoe zij denken dat jij wilt dat ze zich gedragen. FAKE, FAKE en nog eens FAKE. ik zal mijn mening nader toelichten. Een vriendin van mijn broer is geen moslim. Sinds ze met hem omgaat, probeert ze ons(mijn zusjes enz) ervan te overtuigen dat ze moslim wil worden. Nou ik heb haar verteld dat als ze moslim wilt worden zij het echt moet willen(diep in haar hart) Jaaa, zij ze vol overtuiging. Nou ik dacht echt goed van haar. Ik heb haar veel verteld over Islam en heb haar veel van mijn boekjes uitgeleend. Ze gedraagt zich bij mij in de buurt als een goede moslima....maar zodra ze buiten de stad is, willen jullie niet weten wat zij wel niet doet!!Voor wie doet ze dit dacht ik. Oh yaa allah?!?!?! Ze is gesignaleerd door veel van mijn vriendinnen in de grote steden, en hebben mij verteld dat (mijn toekomstige schoonzusje) helemaaal niet is wie ik denk dat ze is. ik heb met haar gepraat...weten jullie wat ze zei?? Ik wil een moslima worden netals de marokaanse meisjes op het station. Die noemen zich toch ook moslim en hebben hun haar geblondeerd, dragen korte rokjes enz! Nou ik stond versteld. :stomp: Hoe nep mensen wel niet kunnen zijn. ik had haar nog wel alles goed uitgelegd...kennelijk luisterde ze gewoon niet!! :kwaad: hebben jullie ook zulke rare gevallen meegemaakt????? waarom lieg je :confused:

Nawal19
03-03-2003, 12:51
waarom zou ik liegen :kwaad:

MuzzyAA
03-03-2003, 12:52
ewa tjah voor je broer natuurlijk he wat moet hij trouwens met zo een iemand terwijl er genoeg marokkaanse sschonen zijn??

Lady_moi
03-03-2003, 12:53

hahahhahaaa :lol: vin

Lady_moi
03-03-2003, 12:54
nie roddelen haram :kwaad:

shafia
03-03-2003, 12:55
Salaam eleykoem wr wb een heel raar verhaal moet ik zeggen maar Allah oe allem Allah swt kan in je hart kijken hij ziet als je liegt en dus ook bij haar of bij wie dan ook die liegt. en al lijk je het misschien nu allemaal goed te doen daar kom je dan later wel achter als je goede en je slechte daden gewogen zullen worden walikom salaam wr wb shafia

Nawal19
03-03-2003, 12:56
ewa tjah ... Ze zeggen liefde maakt blind, maar ik denk dat het bij hem veel erger ligt. Liefde heeft hem verlamd... een klap in die gezicht van haar en ze weet welke richting ze op moet!!! :cool:

Chaimaa
03-03-2003, 12:57
Origineel gepost door lady_moi nie roddelen haram :kwaad: :lol:

Nawal19
03-03-2003, 12:58
Het is niet roddelen....ik wil alleen weten of jullie ook met mensen in contact zijn gekomen...die de zogenaamde heilige piet uithangen, terwijl ze dat niet zijn!!!

shafia
03-03-2003, 13:00
zuster wat maakt jou dat uit je maakt hier alleen maar fitnah Allah oe Allem onze profeet (vrzhm) zei een goede moslim bemoeit zich niet met zaken die hem niet aangaat!! walikom salaam wr wb shafia

Nawal19
03-03-2003, 13:05
hoezo?? Ik vertel alleen wat ik heb meegemaakt. Ik vind het erg dat dat de vriendin van mijn broer de Islam zooo belachelijk maakt. Hoezoo zou ik trouwens voor fitnah zorgen, het is toch goed om over zoiets te praten?? Ik weet dat het niet mogelijk is om in iemands hart te kijken om te zien of hij of zij een goede moslim is...maar met zo' n opmerking van haar .....is het toch wel logisch dat zij er niet echt op uit is om wat te leren over de Islam???????//

Lady_moi
03-03-2003, 13:07
roddelaarster hram aliek schaamdu

Nawal19
03-03-2003, 13:11
nou ja zeg. ok als jullie het als roddelen zien, maak niet uit!1 Ik heb er met haar over gepraat..zij WEET hoe ik erover denk. En nou wil ik alleen weten hoe jullie erover denken. Maar als jullie alleen maar negatieve reacties hierover hebben, dan SPIJT het me. :cool:

Lady_moi
03-03-2003, 13:13

het ligt niet aan ons om over haar te oordelen mja kafra ala roha ale ciaoooo :zwaai:

Pagina's : [1] 2