Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik Hou Van Berbers...

Vin
03-03-2003, 12:47

Na Veel Pm-tjes over wat ik tegen berbers heb , heb ik besloten om me excuus aan te bieden aan de berbers. Ik heb begrepen dat ik op een paar duizend berbers hun ziel heb getrapt . daarvoor wil ik mij excuseren en zeggen dat ik het niet meen en dat het gewoon een grote grap is. Ik verveelde me en ik kon me vermaken door jullie een beetje op te jutten ( wat me overigens altijd wel lukt ) Maar nogmaals .... EXCUSES...... Vrienden???

Shining_Star
03-03-2003, 12:48
Slijmbal :hihi:

MuzzyAA
03-03-2003, 12:49
en jullie trappen er weer in

Chaimaa
03-03-2003, 12:59
:lol: vin allah i rza9lek le3kel a djen lagor :D

Lady_moi
03-03-2003, 13:00

amita die arme gast bied daar zijn excuses aan en nu ga je een hoge dunk opzetten tfoeeeeee ala soort :D

Chaimae
03-03-2003, 13:00
Goh ik lig er snachts echt wakker van als je een hekel aan berbers hebt. :jammer: :D

Lady_moi
03-03-2003, 13:02
moetie fie ba7rek :D

Lady_moi
03-03-2003, 13:09
haatdragende meid :ego:

HalfBlood
03-03-2003, 13:35
Origineel gepost door Vin Na Veel Pm-tjes over wat ik tegen berbers heb , heb ik besloten om me excuus aan te bieden aan de berbers. Ik heb begrepen dat ik op een paar duizend berbers hun ziel heb getrapt . daarvoor wil ik mij excuseren en zeggen dat ik het niet meen en dat het gewoon een grote grap is. Ik verveelde me en ik kon me vermaken door jullie een beetje op te jutten ( wat me overigens altijd wel lukt ) Maar nogmaals .... EXCUSES...... Vrienden??? nooit toegeven aan de vijand asa7bi blijf standvastig :D.

Vin
03-03-2003, 13:39
hahahahahahahaha:D kijk dat is een voorbeeld dat ik zeg alhamdoulilah dat ik geen berber ben :) die amitaf84 is zo'n voorbeeld

Tsjalouta
01-05-2003, 11:44
Origineel gepost door Vin Na Veel Pm-tjes over wat ik tegen berbers heb , heb ik besloten om me excuus aan te bieden aan de berbers. Ik heb begrepen dat ik op een paar duizend berbers hun ziel heb getrapt . daarvoor wil ik mij excuseren en zeggen dat ik het niet meen en dat het gewoon een grote grap is. Ik verveelde me en ik kon me vermaken door jullie een beetje op te jutten ( wat me overigens altijd wel lukt ) Maar nogmaals .... EXCUSES...... Vrienden??? :giechel:

Somaya_Riffia
01-05-2003, 11:48
Origineel gepost door Vin Na Veel Pm-tjes over wat ik tegen berbers heb , heb ik besloten om me excuus aan te bieden aan de berbers. Ik heb begrepen dat ik op een paar duizend berbers hun ziel heb getrapt . daarvoor wil ik mij excuseren en zeggen dat ik het niet meen en dat het gewoon een grote grap is. Ik verveelde me en ik kon me vermaken door jullie een beetje op te jutten ( wat me overigens altijd wel lukt ) Maar nogmaals .... EXCUSES...... Vrienden??? Niet geaccepteerd :ego: *Berber 4-life* :bril:

miszyiman
01-05-2003, 15:44
Nou jah zeg ik d8 dat we een groot volk waren,allemaal moslimien en 1 god dus of je nou berber bent (zoals ik of arabier wat boeit het)best wel kinderachtig maaja mijn menig maar boesa bye bye