Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik haat mensen die mensen haten

didi_1
03-03-2003, 12:06

Zoals die mensen die zeggen ik haat berbers of ik haat arabieren ik kan er niet tegen .We leven hier en daar samen in de steden.Maar toch blijft er een soort spanning hanger rond de 2 . Maar het blijf niet by die 2 ,want als je daar over uit bent beginnen de berbers of arabieren weer onderling te strijden .Nee die stam is beter nee igzenen nee iker3inen nee die nee die enz enz enz kortom er komt nooit een eind aan PS: het nog Haram ook peace men :zwaai:

Itsjustme
03-03-2003, 12:08
yupp so dont hate each other but love each other!!

jawhara1
03-03-2003, 12:09
Origineel gepost door didi_1 Zoals die mensen die zeggen ik haat berbers of ik haat arabieren ik kan er niet tegen .We leven hier en daar samen in de steden.Maar toch blijft er een soort spanning hanger rond de 2 . Maar het blijf niet by die 2 ,want als je daar over uit bent beginnen de berbers of arabieren weer onderling te strijden .Nee die stam is beter nee igzenen nee iker3inen nee die nee die enz enz enz kortom er komt nooit een eind aan PS: het nog Haram ook peace men :zwaai: Ik geef je groot gelijk , Schatjes ik hou van jullie :Iluvu: :Iluvu:

Lady_moi
03-03-2003, 12:10
geduld is een schone zaak :D

Chatefemqemamu
03-03-2003, 12:15

let's make a caring-circle and link pinks!!!!!

Noesajbah
03-03-2003, 13:40
Origineel gepost door didi_1 Zoals die mensen die zeggen ik haat berbers of ik haat arabieren ik kan er niet tegen .We leven hier en daar samen in de steden.Maar toch blijft er een soort spanning hanger rond de 2 . Maar het blijf niet by die 2 ,want als je daar over uit bent beginnen de berbers of arabieren weer onderling te strijden .Nee die stam is beter nee igzenen nee iker3inen nee die nee die enz enz enz kortom er komt nooit een eind aan PS: het nog Haram ook peace men :zwaai: Helemaal met je eens! Noesje P.S. was je ook aanwezig bij die schietpartij afgelopen weekend bij het Honkpleintje?

minous21
03-03-2003, 18:51
Er mag geen spanning komen tussen beide groepen want anders: Gaat mijn linkerhelft die uit Meknes komt en arabisch is ruzie krijgen met rechterhelft die uit Ajdir komt en berbers is:D Dat mag niet gebeuren....Make Love Not War....:D Liefs Minous

didi_1
03-03-2003, 18:59
Origineel gepost door minous21 Er mag geen spanning komen tussen beide groepen want anders: Gaat mijn linkerhelft die uit Meknes komt en arabisch is ruzie krijgen met rechterhelft die uit Ajdir komt en berbers is:D Dat mag niet gebeuren....Make Love Not War....:D Liefs Minous Vert dat maar aan die garnalen hersenen hierro :

minous21
03-03-2003, 19:00
Origineel gepost door didi_1 Vert dat maar aan die garnalen hersenen hierro : :rolleyes: begrijpen ze niet! Veels te moeilijk voor zie....(niet iedereen)

naisha
03-03-2003, 21:15
Origineel gepost door Itsjustme yupp so dont hate each other but love each other!! :goedzo:

Noesajbah
04-03-2003, 09:29
Origineel gepost door didi_1 Ik zeg niets :confused: Ok dan weet ik genoeg. Noesje

Just_me_Dina
04-03-2003, 09:37
Origineel gepost door didi_1 Zoals die mensen die zeggen ik haat berbers of ik haat arabieren ik kan er niet tegen .We leven hier en daar samen in de steden.Maar toch blijft er een soort spanning hanger rond de 2 . Maar het blijf niet by die 2 ,want als je daar over uit bent beginnen de berbers of arabieren weer onderling te strijden .Nee die stam is beter nee igzenen nee iker3inen nee die nee die enz enz enz kortom er komt nooit een eind aan PS: het nog Haram ook peace men :zwaai: Salaam broeder... Je hebt HELEMAAL GELIJK!!! :goedzo: Dat zeker... In mijn profiel staat al:---> "Roots: MarOkKo!! We alL The SaME.." Ik vind het zelf ook ECHT de grootste onzin...pffffff.... Ja toch..we zijn allemaal het zelfde.. marokannen...en het belangerijkste is dat we moslim zijn!!!! Dat vergeten de meeste vaak.. Broeders en zusters fe din.. Elhadmoullilah... Liefs, Oegtikoem fe din... Dina :zwaai: