Bekijk originele versie : Vraag
Mensen wie zou me kunnen helpen, ik heb net gehoord dat de moeder van mijn beste vriendin is overleden en ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen moet ik er bellen moet ik nu naar haar toe gaan wat moet ik zeggen ik heb zoiets nog nooit mee maakt en ik zit er echt mee.
Kan iemand me er iets over vertellen :verdriet:.
Origineel gepost door tetouangirl.198
Mensen wie zou me kunnen helpen, ik heb net gehoord dat de moeder van mijn beste vriendin is overleden en ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen moet ik er bellen moet ik nu naar haar toe gaan wat moet ik zeggen ik heb zoiets nog nooit mee maakt en ik zit er echt mee.
Kan iemand me er iets over vertellen :verdriet:
Laat in ieder geval iets van je horen en probeer haar te steunen waar je kan. Veel sterkte! :)
Hoi maar als ik iets vanme laat horen wat moet ik bijvoorbeeld zeggen, en hoe
Ik neem aan dat ze gewoon Marokkaans is? Allay 7adem el Azar kan je zeggen. Zeg tegen je vriendin dat je er voor haar bent als ze je nodig heeft. :zwaai:
Dankje voor je advies
Graag gedaan :zwaai:
Zeg: tot Allah behoren wij en tot hem zullen wij wederkeren...
En bied je hulp aan...
mimi3000
04-03-2003, 14:32
Ga naar je vriendin toe en geef er alle steun en liefde die ze nu zeker op dit moment nodig heeft
:zwaai:
chouroek
07-03-2003, 21:14
INNA LI ALLAHI WA INNA ILAJHI RAJI3OEN ANTOEM ASSABEQOEN WANA7NO ALA7EQOEN!
TemsoenT
07-03-2003, 21:52
allah rahmoe !!! meid ga naar je vriendin toe ze zal het zeer op prijs stellen !! mijn vader is ook 2 jaar geleden overleden ( allah rahmoe) en mijn vriendinnen stonden allemaal voor me klaar !! dat heeft me heeel goed gedaaan nu weet ik wie mijn goeie vriendinnen zijn in goeie & Slechte Tijden dus ik raad je aan ga je vriendin steunen veel Sterkte Thalla Frasek Kus Radia .......
slimiatje
09-03-2003, 22:20
Origineel gepost door Marisah
Zeg: tot Allah behoren wij en tot hem zullen wij wederkeren...
En bied je hulp aan...
:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.