Bekijk originele versie : Ongeloofelijk En Frusterend!!!!!!!!!!!!!!!!
sanaejablia
03-03-2003, 11:01
SALAAM OUALIKOUM BROEDERS EN ZUSTERS,
DIT IS ECHT ONGELOOFWAARDIG, IK KON HET NIET GELOVEN. DAT DIT GEBEURT. MOGE ALLAH S.W.T HEM HET LICHT LATEN ZIEN VAN DE ISLAM.
DIT VERTELDE EEN VRIENDIN VAN MIJ, EEN KENNIS VAN HAAR HEEFT DI MEEGEMAAKT:
EEN BERBERSE JONGEN HEEFT OP DE KORAN GESPUUGD, EN WAAROM DENK JE?
HET IS ECHT PIJNLIJK EN ZULT HET NIET GELOVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wow:
Chatefemqemamu
03-03-2003, 11:03
nou waarom dan?
islamheart
03-03-2003, 11:35
aoedoe billahi mina shaytani rajim! ewa vertel??? waarom deed die jongen zo?????? :(
Itsjustme
03-03-2003, 11:56
sanea waarom moet je er PERSE bij vermelden dat het een BERBER is??? Ik bedoel het is al erg genoeg dat er zoiets gebeurt. En ik zie ook meerdere topics staan met *** berbers, en ik haat berberse waar gaat het heen?? om ff alle misverstanden de wereld uit te helpen berberse mensen zijn OOK marokkanen en OOk moslims (met uitzondering voor die ene vent) anywayzz mensu dus houd aub op met dat onderlinge gediscrimineer en check mn motto!!!!!
allah i n3el lie mekie 7chem :jammer:
Origineel gepost door sanaejablia
SALAAM OUALIKOUM BROEDERS EN ZUSTERS,
DIT IS ECHT ONGELOOFWAARDIG, IK KON HET NIET GELOVEN. DAT DIT GEBEURT. MOGE ALLAH S.W.T HEM HET LICHT LATEN ZIEN VAN DE ISLAM.
DIT VERTELDE EEN VRIENDIN VAN MIJ, EEN KENNIS VAN HAAR HEEFT DI MEEGEMAAKT:
EEN BERBERSE JONGEN HEEFT OP DE KORAN GESPUUGD, EN WAAROM DENK JE?
HET IS ECHT PIJNLIJK EN ZULT HET NIET GELOVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wow:
Hoe kun je het de Nederlanders kwalijk nemen dat zijn marokkanen niet mogen.....als er onder de marokkanen zelf 'haat' heerst. In plaats dat de marokkanen elkaar juist nu of in het algemeen moeten steunen in deze moeilijke tijden........wordt er alleen maar gehaat..
Dat geldt niet alleen voor de marokkanen.....kijk maar naar de arabische wereld......Nu landen als Libie en Saoedie-arabie de handen in een moeten slaan om een eenheid te vormen in de kwestie Irak.....gaan ze als kleuters elkaar beschuldigen van 'het binnen van Amerika in de arabische wereld'.
Met andere woorden 'Moslims' haten elkaar onderling, en kunnen hierdoor niets bereiken, wat mij heel erg verontrust.
N
En dan kom jij met " HEEEEEEEEEEE weet je ... DIE BERBER HEEFT OP DE KORAN GESPUUGD EN DAT MAG NIET OOOOOOHHH"
misselijk wordt ik ervan..... van je nicht en diens kennis......
dat wat het...
N
sanaejablia
04-03-2003, 10:29
Salaam oualikoum,
He ik heb niets tegen berberen, ik raakte alleen gefrusteerd van dit verhaal en moest het kwijt. En wil niemand er mee aanvallen. We zijn allemaal Marokkanen zoals je het zei: Ik ben zelf een halve berber en ben er trots op en ben vooral blij dat mijn familie geen onderscheid maakt tussen de arabieren en berberen. Mijn familie kan een voorbeeld zijn voor sommigen marokkannen die onderscheid maken met elkaar. En tenslotte ben een moslima elhamdoelilah. En wist dat men gelijk kritiek gaat geven, en aangevoelen voelen. En dat was absoluut niet mijn doel. Wat ik met die verhaal wou zeggen is dat er helaas nog veel onwetende mensen zijn op deze aarde. ALLAH HDIOEM !!!!!!!!!!!!
DUS MENSEN VOEL JE NIET AANGEVALLEN
DIT VERHAAL HEEFT MIJ PIJN GEDAAN, HET KON OOK EEN TURK GEWEEST ZIJN. WAAR HET MIJ OMGAAT IS DIE HAAT EN ONWETENDHEID.
THALLOU A NASS MIN BLADI
PerfectTangawia
04-03-2003, 10:32
Origineel gepost door sanaejablia
Salaam oualikoum,
He ik heb niets tegen berberen, ik raakte alleen gefrusteerd van dit verhaal en moest het kwijt. En wil niemand er mee aanvallen. We zijn allemaal Marokkanen zoals je het zei: Ik ben zelf een halve berber en ben er trots op en ben vooral blij dat mijn familie geen onderscheid maakt tussen de arabieren en berberen. Mijn familie kan een voorbeeld zijn voor sommigen marokkannen die onderscheid maken met elkaar. En tenslotte ben een moslima elhamdoelilah. En wist dat men gelijk kritiek gaat geven, en aangevoelen voelen. En dat was absoluut niet mijn doel. Wat ik met die verhaal wou zeggen is dat er helaas nog veel onwetende mensen zijn op deze aarde. ALLAH HDIOEM !!!!!!!!!!!!
DUS MENSEN VOEL JE NIET AANGEVALLEN
DIT VERHAAL HEEFT MIJ PIJN GEDAAN, HET KON OOK EEN TURK GEWEEST ZIJN. WAAR HET MIJ OMGAAT IS DIE HAAT EN ONWETENDHEID.
THALLOU A NASS MIN BLADI
JA je hebt helaaml gelijk.. maar waarom heeft die jongen dat gedaan..??
tangawia
sanaejablia
04-03-2003, 10:34
OMDAT DE KORAN NIET IN HET BERBERS GEOPENBAARD IS, IS DIT NIET SCHANDALIG OM HIER MEE TE SPOTTEN? eN HELAAS DENKEN SOMMIGEN DAT IK DE BERBEREN MEE WIL AANVALLEN. WAT ECHT NIET ZO IS!!!!!!!!!!
XXX, SANAE OOK EEN TANGAWIA
sanaejablia
04-03-2003, 10:47
MOET ER DAN ALTIJD OVER IETS SERIEUS GEDAAN WORDEN VOORDAT HET GELOOFD WORDT?
sanaejablia
04-03-2003, 12:43
daar heb je gelijk in Nurdounia
xxx, sanae
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.