Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zelfmoord

foad
03-03-2003, 03:41

Salaam Moehalaikoem, Beste geliefde broeders & zusters Ik heb een vraag waar ik al enkele dagen mee zit, heb het overal proberen op te zoeken maar heb nog geen duidelijk antwoord gevonden, mss kunnen julli mij hierbij helpen Islam verbied Zelfmoord, maar waarom plegen dan onze broeders in palestin zelfmoord acties?? Ik weet wel dat ze voor hun land en geloof sterven en sterven als martelaars. Maar Waarom???? Als er iemand hierop een antwoord heeft zou ik het heel erg apprecieren. Alaykoem Salaam

Tinkabell
03-03-2003, 03:51
Origineel gepost door foad Salaam Moehalaikoem, Beste geliefde broeders & zusters Ik heb een vraag waar ik al enkele dagen mee zit, heb het overal proberen op te zoeken maar heb nog geen duidelijk antwoord gevonden, mss kunnen julli mij hierbij helpen Islam verbied Zelfmoord, maar waarom plegen dan onze broeders in palestin zelfmoord acties?? Ik weet wel dat ze voor hun land en geloof sterven en sterven als martelaars. Maar Waarom???? Als er iemand hierop een antwoord heeft zou ik het heel erg apprecieren. Alaykoem Salaam Jihaad

Oem_Lena
03-03-2003, 08:08
Origineel gepost door foad Salaam Moehalaikoem, Beste geliefde broeders & zusters Ik heb een vraag waar ik al enkele dagen mee zit, heb het overal proberen op te zoeken maar heb nog geen duidelijk antwoord gevonden, mss kunnen julli mij hierbij helpen Islam verbied Zelfmoord, maar waarom plegen dan onze broeders in palestin zelfmoord acties?? Ik weet wel dat ze voor hun land en geloof sterven en sterven als martelaars. Maar Waarom???? Als er iemand hierop een antwoord heeft zou ik het heel erg apprecieren. Alaykoem Salaam dat is jihaad.

Oem_Lena
03-03-2003, 08:12
Origineel gepost door pista Het overtreden van Gods wetten, zelfmoord is nooit toegestaan Ook niet voor de zgz jihaad Het zijn allen zondaars, zij plegen zelfmoord en moord zelfmoord is niet toegestaan ja, maar jihaad is toegestaan in de islam het staat duidelijk in de koran.

nurdin
03-03-2003, 09:54

Het land van de Palestijnen wordt bezet door Israël. De hele wereld zwijgt... Palestijnen worden in hun eigen land vermoord door de Joden. De wereld zwijgt... Israël verjaagt de palestijnen en bouwt illegaal nederzettingen. De wereld zwijgt... Israël is bezig met genocide tegen het Palestijnse volk. De wereld zwijgt... Israël heeft op dit moment bijna 90% van het gebied Palestina in handen. De wereld zwijgt... Duitsland had in 2e wereld oorlog bijna heel Europa veroverd. Toen was het legaal om verzet te plegen. Ja het vermoorden van duitse soldaten was toegestaan. Verzetslieden werden als HELDEN beschouwd. Op D-Day waren de soldaten toch ook kanonnenvoer. Dit is toch zelfmoord. De soldaten werden de dood ingestuurd door de Generaals. Rusland had Afghanistan bezet. Toen mocht het wel om verzet te bieden. De vrijheidsstrijders hebben de Russen verjaagd. Vertel me waarom mag een Palestijn geen verzet bieden tegen de Joodse bezetting. Ik heb altijd op school geleerd als je land wordt bezet dan mag je verzet bieden... Kijk Palestijnen hebben geen zware wapen zoals Israël. Het enige wat de Palestijnen bezitten zijn hun eer, hun handen en geweren. Vertel me hoe zou jij je voelen als je ziet dat je broeders worden vermoord, vernederd en hun huizen worden opgeblazen. Hoe ver kun je gaan om een volk te vernederen... Niemand helpt de Palestijnse vrijheidsstrijders. Zij moeten voor zich zelf opkomen. Kijk de Palestijnse vrijheidsstrijders houden zoveel van hun land, hun broeders en hun cultuur dat ze bereid zijn hun levens op te offeren. OM DE VIJAND TE VERJAGEN EN TE OVERWINNEN ZIJN ALLE MIDDELEN TOEGESTAAN.

missmafia
03-03-2003, 10:22
hoihoi ik weet niet waarover jully hebben

nurdin
03-03-2003, 10:25
Origineel gepost door missmafia hoihoi ik weet niet waarover jully hebben Tjah... Wat moet ik zeggen... Lees alle berichten nog een keer door... Misschien zul je het dan begrijpen... Het gaat over het LEED van het Palestijnse volk...

maroc_thug_lady
03-03-2003, 12:31
salaam allemaal soebhana Allah,jullie weten die mensen vechten voor hun geloof en hebben er vrijwel alles voor over,maar als je weet wat die koffar hun dagelijks aandoen,de martelingen,de pijn het verdriet,ik neem aan dat niemand hier zich kan voorstellen hoe pijnlijk het is. Zo pijnlijk dat sommige mensen het niet aankunnen en zichzelf van de pijn willen verlossen!! En dan zelfmoord plegen!! moge Allah (swt) hun vergeven May Peace Be Upon You

nurdin
03-03-2003, 12:52
Origineel gepost door pista Ziezo, hier zijn we het met elkaar eens, zelfmoord is verboden En wat is volgens jou de definitie van het begrip 'jihaad'? De vraag is geen jihaad. De vraag is hoe kunnen we het leed van de Palestijnen stoppen? Dat is de vraag... Tell me...

BintElmagreb
03-03-2003, 13:02
Het is toch wel duidelijk???? :rolleyes: Je bent hopeloos, Je land wordt bezet, Je hebt zelf geen wapens om terug te schieten, Niemand die je steunt--> landen. Je broeders, van baby`s tot opa`s, worden vermoord, Je huis wordt kapot gemaakt en nog veel meer..... Het enigste middel dat je nog hebt om hoe dan ook terug te slaan is via zelfmoord acties --> Jihaad. Laten we hopen dat Allah hun dood accepteerd. Amien.

nurdin
03-03-2003, 13:04
Origineel gepost door BintElmagreb Het is toch wel duidelijk???? :rolleyes: Je bent hopeloos, Je land wordt bezet, Je hebt zelf geen wapens om terug te schieten, Niemand die je steunt--> landen. Je broeders, van baby`s tot opa`s, worden vermoord, Je huis wordt kapot gemaakt en nog veel meer..... Het enigste middel dat je nog hebt om hoe dan ook terug te slaan is via zelfmoord acties --> Jihaad. Laten we hopen dat Allah hun dood accepteerd. Amien. Amien.

Glimlachje
03-03-2003, 13:50
Ik krijg hier echt kippevel van, vreselijk gewoon. Natuurlijk is zelfmoordplegen geen jihaad het is niet hetzelfde. Het gaat om de intentie, van een persoon, als je zelfmoord pleegt dan heb je niet genoeg imaan in je hart voor ALLAH.Maar voor de jihaad houdt je juist zoveel van ALLAH dat je dat doet voor de islaam en je volk. Wa allah oe a3lam. :zwaai: