Bekijk originele versie : Hoofddoek/sjaaltjes winkel... HLP!!!
fatima_9
04-05-2005, 14:49
Hey... kan iemand mij aub helpen... ik heb binnenkort en gala en ik zoek een bijpassende hoofddoek voor mijn takshita... Ik wil er echt goed uitzien, en al die hollandien late zien dat marokkaanse kleding ook mooi is! in plaats van al die blote gala jurkjes... Kent iemand een winkel in Amsterdam waar hoofddoeken/sjaaltjes worden verkocht? (het liefst in oost of in de stad)
PLS help me, het gala is al binnenkort...
manalltje
04-05-2005, 14:56
in de shopperhal in osdorp heb je een marokaanse winkel die leuke sjaaaltjes verkoopt...
Hey... kan iemand mij aub helpen... ik heb binnenkort en gala en ik zoek een bijpassende hoofddoek voor mijn takshita... Ik wil er echt goed uitzien, en al die hollandien late zien dat marokkaanse kleding ook mooi is! in plaats van al die blote gala jurkjes... Kent iemand een winkel in Amsterdam waar hoofddoeken/sjaaltjes worden verkocht? (het liefst in oost of in de stad)
PLS help me, het gala is al binnenkort...
Bij de straat van de dappermarkt heb je een hoofddoekenwinkel. :)
fatima_9
04-05-2005, 15:06
Bedankt meiden, ik ga zeker deze week even kijken!
Hey meid,
Zoals eerder al is vermeld is er op het begin van de dappermarkt een winkel waar ze sjaaltjes verkopen. Verder kan je op de markt in B&L ook terecht voor sjaaltjes(ze worden daar verkocht door 2 marokkaanse jongens en daar ze ook wat goedkoper)
Succes ermee :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.