Bekijk originele versie : doe mee en vertel wat jou grote blunder was op een trouwfeest, of wat je hebt gezien
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Radia001
04-05-2005, 13:53
dag damens en heren doe mee en vertel alemaal wat jou of zijn blunder was op een trouwfeest. die van mij was tijdens de bruilofd van me zus ik zat te dansen maar ik viel. :traan1: hahaah jah het kan alemaal gebeuren. en wat was jou blunder vertel, en doe meeee :goedzo:
abracadabra
04-05-2005, 16:09
Salaam,
Ik ben een keer van de trap afgedonderd...........van boven helemaal naar beneden. En niet gewoon stuiterend maar flikflak en salto er bij. Ik deed een stap op de trap en raakte de trap voor de tweede keer pas op de grond bij del anding. Drama....iedereen stond geschokt om me heen...ben snel opgestaan en naar huis gegaan. Volgende dag was ik echt bont en blauw......echt geluk gehad dat ik niets gebroken had!!!
chebbajosra
04-05-2005, 16:46
Ik had ook wat mee gemaakt,
We waren in marokko het was niet zo erg hoor,
Ik had net een splinternieuwe takschita, dus ik helemaal opgemaakt en zehma chikie,
nou wij op weg naar de zaal met de auto, mijn vader starte de auto en reed weg, iedereen die buiten was zat te kijken naar de auto, ik dacht o het zal wel aan onze marokaanse broeders liggen, die zijn altijd nieuwsgierig als er een auto komt met een andere kleur kentekenbord dan wit.
Nou dus niet !
IK voelde dat iemand aan me trok van buiten, ik schrok me dood, wat bleek mijn heleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee achterkant van me takschita bleef haken tussen de band. helemaal stuk helemaal naar de klote. Dag nieuwe takschita dag dag, en hallooooooo schande. Dus ik zeg STOP STOP, en mijn vader stopt. konden we weer terug. hihihhihi
(en we waren al laat) nou dat was mijn verhaal.
Dit is nou een leuke topic GOEDZO SCHAT !!!
Lella_la3roussa
04-05-2005, 16:51
Ik had ook wat mee gemaakt,
We waren in marokko het was niet zo erg hoor,
Ik had net een splinternieuwe takschita, dus ik helemaal opgemaakt en zehma chikie,
nou wij op weg naar de zaal met de auto, mijn vader starte de auto en reed weg, iedereen die buiten was zat te kijken naar de auto, ik dacht o het zal wel aan onze marokaanse broeders liggen, die zijn altijd nieuwsgierig als er een auto komt met een andere kleur kentekenbord dan wit.
Nou dus niet !
IK voelde dat iemand aan me trok van buiten, ik schrok me dood, wat bleek mijn heleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee achterkant van me takschita bleef haken tussen de band. helemaal stuk helemaal naar de klote. Dag nieuwe takschita dag dag, en hallooooooo schande. Dus ik zeg STOP STOP, en mijn vader stopt. konden we weer terug. hihihhihi
(en we waren al laat) nou dat was mijn verhaal.
Dit is nou een leuke topic GOEDZO SCHAT !!!
Sorry, maar ik lach me hier echt kapot :hihi: :hihi:
Meskiena :D ;)
visagist
04-05-2005, 17:09
ongeveer 5 jaar terug was een trouwfeest in marokko.Ik had een hele mooie avondjurk aan met bijpassende schoenen.Die schoenen waren best lang maar ik dacht kan geen kwaad, toen ik naar beneden ging ,waren daar 2 jongens en 1 van hen zegt ze3ma :kijk wat een schoonheid :maf: , maar ik keek verlegen toen naar die jongens en was vergeten mijn jurk een beetje op te tillen (die best lang was) maar ik stapte letterlijk op mijn jurk en wou een stap vooruit zetten maar lukte niet en toen brak mijn hak en ik viel shie 5 treden naar beneden.Ik wist niet hoe snel ik weg moest :hihi:
Elmohtazjiba
04-05-2005, 17:16
Visagist
ongeveer 5 jaar terug was een trouwfeest in marokko.Ik had een hele mooie avondjurk aan met bijpassende schoenen.Die schoenen waren best lang maar ik dacht kan geen kwaad, toen ik naar beneden ging ,waren daar 2 jongens en 1 van hen zegt ze3ma :kijk wat een schoonheid , maar ik keek verlegen toen naar die jongens en was vergeten mijn jurk een beetje op te tillen (die best lang was) maar ik stapte letterlijk op mijn jurk en wou een stap vooruit zetten maar lukte niet en toen brak mijn hak en ik viel shie 5 treden naar beneden.Ik wist niet hoe snel ik weg moest
Had je niet gezegd : ''Je had je mond moeten houden, dan was ik niet gevallen ''. :hihi:
visagist
04-05-2005, 17:22
Had je niet gezegd : ''Je had je mond moeten houden, dan was ik niet gevallen ''. :hihi:
ik durfde ze niet eens aan te kijken a wa3dieee :eek: en weet je wat het ergste was, mijn zusje liep achter me en die had de slappe lach :kwaad: ipv dat ze mij gaat helpen
Elmohtazjiba
04-05-2005, 17:24
Visagist
ik durfde ze niet eens aan te kijken a wa3dieee en weet je wat het ergste was, mijn zusje liep achter me en die had de slappe lach ipv dat ze mij gaat helpen
Zou ik ook doen, narie k zie het al voor me :hihi: Het is een ervaring die je niet licht zal vergeten :knipoog:
chebbajosra
04-05-2005, 17:30
Sorry, maar ik lach me hier echt kapot :hihi: :hihi:
Meskiena :D ;)
hhaahahah toen moest ik niet lachen.
Maar nu is die takschita weer helemaal uit de mode.
Dus we kunnen weer lachen. hahahahahahha :D
visagist
04-05-2005, 18:00
Zou ik ook doen, narie k zie het al voor me :hihi: Het is een ervaring die je niet licht zal vergeten :knipoog:
7ta ntie yek? :moe:
:hihi:
Elmohtazjiba
04-05-2005, 18:05
Visagist
7ta ntie yek?
ewa ash bgithi :hihi:
visagist
04-05-2005, 18:07
ewa ash bgithi :hihi:
bgiet wa7ed kes atay be na3na oe wa7ed mielfie :maf2:
Dit vind ik echt een leuke topic! Ik lach me helemaal rot :hihi:
Ik ga even goed nadenken of ik ook met iets kan komen.....
chebbajosra
04-05-2005, 18:31
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mensen hahahahah ooo hahahahah ik ga nu effe helemaal stuk, maar ik heb echt nog een vette lelijke blunder meegemaakt hahahah. Wallah ga stuk hierzo, oke nu het verhaal.
Ik was bij een verloving feest van sloh's, je weet wel taschelhiet.
Nou jullie weten mischien dat het op dat soort feesten ergggggggggg gezellig is.
Lekker mannen en vrouwen door elkaar, samen muziek maken.
Oke ik had een jabador aan, en ik zit zo benen overmekaar op de grond, iedereen zat zo.
Mijn beste vriendin zat tegenover mij, en ze wordt helemaal rood, ik denk wat is er aan de hand, ze kruipt naar me toe,weet je wat ze zegt, je broek is stuk je broek is stuk en raad eens waar, JAWEL bij de geslachtsdeel. hahahahhaha
O mijn god, ik wist niet wat ik moest doen, dus ik deed net alsof ik mijn benen recht zette,(je weet toch benen beginnen pijn te doen van dat imamzitting. Heel relaxed deed ik dat. Nou ik zat de hele dag gewoon met een gescheurde broek, echt een hele dikke grote gat, en het ergste was.....
DE KAMER ZAT ECHT helemaaaaaaaaaaaaaal vol met jongens, en geen lelijke nee ECHTE KNAPPE JONGENS, en het nog ergste was ik deed nog lekker ook ahahahhah
Echt verschrikkelijk. God straft echt....
Elmohtazjiba
04-05-2005, 18:36
visagist
bgiet wa7ed kes atay be na3na oe wa7ed mielfie
iewa , sirri aghti d3zjni , ketlek mielfie hai hai
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.