Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vinden jullie dat het kan?

Pagina's : [1] 2

AbaHoeCh
02-03-2003, 22:53

salaam ik heb een vraagje vinden jullie dat het kan als een vrijgezele man bid en hij in het dagelijks leven een vriendin heeft of date met dames? graag serieuze reacties a.u.b.

Endless
02-03-2003, 22:56
Nee dat kan niet...Dan is het scheinheilig zijn...ze3ma bidden..en dan later op de dag...uitgaan enz..Is niet goed :jammer:

AbaHoeCh
02-03-2003, 22:58
ik heb daarjuist een verhaal gelezen bij verhalenrubriek en het verhaal gaat over Souhail die dagelijks bid maar toch nog tijd vrij maakt voor meisjes te versieren schandalig gewoon

EMIEN
02-03-2003, 22:59
Maar hier op deze site kan je ook daten? :confused: Wat versta je onder daten?:)

shafia
02-03-2003, 23:02

Salaam eleykoem wr wb ik ben hier niet mee eens. dat je de zonde begaat om meisje te verzieren dat is fout daar ben ik het mee eens maar dat je dan maar moet stoppen met aan Allah swt te denken door 5 keer per dag te bidden ben ik het niet mee eens!! bovendien er zijn genoeg prakiserende moslims die bidden maar wel een vriendin hebben en die dit ook alleen bij deze zonde willen houden gair inscha Allah. en dames doen jullie alles goed? dragen jullie hoofdoek roddelen jullie oordelen jullie. epileren jullie je wenkbrauwen gebruiken jullie parfum? er zal vast wel iets bij zitten wat jullie wel doen maar dat wil dan toch niet zeggen dat als je 1 zonde begaat dat je dan maar moet stoppen met bidden. en bidden is het belangrijkste! maar Allah oe Allem walikom Salaam wr wb shafia

AbaHoeCh
02-03-2003, 23:03
met meisjes uitgaan

cj_tetuani
02-03-2003, 23:06
De Sajtaan is voor u een gezworen vijand dus houdt hem tot uw vijand maar volg de Heilige Quraan en de Sunna

AbaHoeCh
02-03-2003, 23:07
Origineel gepost door shafia Salaam eleykoem wr wb ik ben hier niet mee eens. dat je de zonde begaat om meisje te verzieren dat is fout daar ben ik het mee eens maar dat je dan maar moet stoppen met aan Allah swt te denken door 5 keer per dag te bidden ben ik het niet mee eens!! bovendien er zijn genoeg prakiserende moslims die bidden maar wel een vriendin hebben en die dit ook alleen bij deze zonde willen houden gair inscha Allah. en dames doen jullie alles goed? dragen jullie hoofdoek roddelen jullie oordelen jullie. epileren jullie je wenkbrauwen gebruiken jullie parfum? er zal vast wel iets bij zitten wat jullie wel doen maar dat wil dan toch niet zeggen dat als je 1 zonde begaat dat je dan maar moet stoppen met bidden. en bidden is het belangrijkste! maar Allah oe Allem walikom Salaam wr wb shafia ten eerste: ik draag geen hoofdoek omdat ik nog maar 15 jaar ben ten tweede: ik epileer nooit maar dan ook nooit mijn wenkbrauwen omdat ik weet dat dat haram is en ten derde: wat is er mis mee als je parfum gebruikt? :confused:

EMIEN
02-03-2003, 23:09
Hmmmmmmm Als dat een zonde is dan zijn veel moslims een zonde begaan......:rolleyes:

mimi3000
02-03-2003, 23:11
doe wat je niet laten kan, later zal e alles terug krijgen....:zwaai:

shafia
02-03-2003, 23:21
salaam eleykoem wr wb als een meisje de leeftijd bereikt dat ze ongsteld wordt dan is ze verantwoordelijk voor haar daden. dat betekent dat ze hoofdoek moet dragen en met bidden. wat er mis is met parfum? zuster ik zie dat jou kennis wat dat betreft nog niet goed ontwikkeld is.(parfum maakt de vrouw verleidelijk dit is voor een vrouw verboden om dit op te doen als ze naar buiten gaat) en roddelen en oordelen? daar heb je niks over gezegd. ik kan je maar 1 tip geven voortaan niet zeggen dat je beter niet kan bidden of dat het scheinheilig is. walikom salaam wr wb shafia

AbaHoeCh
02-03-2003, 23:24
Origineel gepost door shafia salaam eleykoem wr wb als een meisje de leeftijd bereikt dat ze ongsteld wordt dan is ze verantwoordelijk voor haar daden. dat betekent dat ze hoofdoek moet dragen en met bidden. wat er mis is met parfum? zuster ik zie dat jou kennis wat dat betreft nog niet goed ontwikkeld is.(parfum maakt de vrouw verleidelijk dit is voor een vrouw verboden om dit op te doen als ze naar buiten gaat) en roddelen en oordelen? daar heb je niks over gezegd. ik kan je maar 1 tip geven voortaan niet zeggen dat je beter niet kan bidden of dat het scheinheilig is. walikom salaam wr wb shafia oké ik zal je tip volgen want ik heb deze topic toch geopend uit verveling ;) vergeven en vergeten :)

shafia
02-03-2003, 23:26
is goed zuster ben blij dat je het inziet!

al_hamka
02-03-2003, 23:27
Ik vind dat het wel kan hoor :) (bidden en een vriendin hebben) Alleen moet hij wel serieus zijn met haar. Niet zomaar een relatie hebben om je tijd mee op te vullen. Er moet wel een toekomst in zitten

AbaHoeCh
02-03-2003, 23:29

Origineel gepost door shafia is goed zuster ben blij dat je het inziet! :goedzo:

Pagina's : [1] 2