Bekijk originele versie : wanneer vind ik nou een leuke boy die serieus is en die me geeft wat ik verdien ?
echt damnz zoveel jongens ontmoet je vrienden kennissen van werk school buurt omgeving whatever...
ik stel me er nu echt voor open maar op de ene of andere manier klikt het gewoon niet :confused: word het allemaal helemaal niks
dat snap ik gewoon niet weet je...best hatelijk
op elk potje past toch een deksel
is mijn deksel kapoet ofsowwwww :zweep:
jou dekseltje ligt in mijn keuken, kom maar halen :D
Siham567
02-03-2003, 22:58
Salaam wa aleikom,
Je komt vanzelf wel iemand tegen die goed voor je is. Jouw potje is niet kapot!!! Het probleem is dat jij op zoek bent, maar je moet lekker rustig verder gaan met je leven, je school, werk, vrije tijd. En op een dag kom je iemand tegen die WEL goed voor je is, omdat hij op zoek was naar een goede vrouw. Als jij op zoek gaat jah dan kom je altijd de verkeerde tegen, omdat jij graag een vriendje wilt.
Ik heb mijn dekseltje gevonden!!! En hij past precies, perfect gewoon, MY PERFECT MAN:iluvu:.
Alles op zijn tijd toch, of niet??
Doegie:zwaai:
adam vertel me waar je huis woont dan :P
ja meissie je heb wel gelijk ik zoek niet ik vraag me af waar die is dat is anders toch :hihi: ik wil hem zo graag ontmoeten...
dat is hem nou juist ik ontmoet geen verkeerde ik ontmoet boys waar ik niet verliefd op woord of wat niet klikt daar word ik zo gek van....
Origineel gepost door sherine
adam vertel me waar je huis woont dan :P
ja meissie je heb wel gelijk ik zoek niet ik vraag me af waar die is dat is anders toch :hihi: ik wil hem zo graag ontmoeten...
dat is hem nou juist ik ontmoet geen verkeerde ik ontmoet boys waar ik niet verliefd op woord of wat niet klikt daar word ik zo gek van....
ik wil het ej wel vertellen, maar bang dat je er niet verliefd op dat dekseltje wordt als ik dat verhaal van je lees, maar ja je weet maar nooit he :zwaai:
ok dus zeg dan stuur me maar prive een mailtje
misschien word ik wel verliefd op je hamstertje hahahahaha of je kat
Siham567
02-03-2003, 23:17
Lieve schat,
Je vraagt je af waar die is, dus w8 je op hem, dat moet je niet doen. Ik begrijp het denk ik alweer wat meer. Je kijkt naar de uiterlijk, en dat moet je niet doen. Tuurlijk wilt het oog ook wat, maar het allerbelangrijkste dat telt is de innerlijk, hij moet lief voor je zijn, van je houden, jou accepteren zoals jij bent. En jij moet hetzelfde doen. Dan zul je vanzelf ook merken dat het echte liefde is. Als je een jongen ziet waarvan je "denkt" dat je leuk vind, moet je gewoon ff wachten, niet meteen een stap nemen, leer hem eerst kennen, en dan kan je zien of hij wel is wat jij wilt. Kijk naar hoe hij is, zijn INNERLIJK.
Je komt hem vanzelf wel een keer tegen, meid, just wait.
doegie:zwaai:
De jongen van je dromen kom je meestal heel toevallig tegen,, wanneer je het echt niet verwacht, wanneer je het echt niet meer ziet zitten!!!! En meestal besef je in het beginne niet eens dat hij de ware is.
Dus vooral veel geduld hebben en het effe uit je hoofd zetten, en er niet meer op fixeren "dat je hem nog niet gevonden hebt".
Misschien ben je te KRITISCH...
op jouw potje past insha-Allah wel een dekseltje(niet altijd...maar dat is afhankelijk van situatie)
en je moet niet zoeken inderdaad....het komt vanzelf, maar het is wel goed dat je ervoor openstaat.
en zal ik je wat vertellen..........de meeste grtouwde vriendinnen en ikzelf..zijn getrouwd met iemand die ze altijd kennenden maar nooit van hadden verwacht te huwen.
Het is allemaal afhankelijk van: tijd,plaats,situatie,leeftijd en gevoel.
dus laat alles maar aan mektab over(maar wel ervoor open blijven staan) ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.