Bekijk originele versie : Strange feeling.....
wollah k heb laatste dagen een vreemd gevoel en ik kan het niet van me afzetten..weet ook niet wat het is..maar ik zit er heel erg mee....
nour_el_3oejoen
02-03-2003, 22:39
STERKTE MEID :(...............................
SAMMYGIRL
02-03-2003, 22:40
kan je niet uitleggen wat voor soort gevoel, een gevoel alsof er wat slecht/goed gaat gebeuren ofzo...
Tnx nourtje :blauwkus:]
Sammy..k weet niet t heeft vooral met jongens te maken..ik gedraag me raar......Te Aardig..k laat alles toe
cj_tetuani
02-03-2003, 22:42
Vreemd gevoel van verliefheid?
Vreemd gevoel dat je niet lekker voelt bij een vreemd gevoel?
Origineel gepost door cj_tetuani
Vreemd gevoel van verliefheid?
Vreemd gevoel dat je niet lekker voelt bij een vreemd gevoel?
nee juist wel..maar t is geen verliefdheid... :(
Misschien is dit de periode waarin je gaat nadenken over La vie........
Voor mij was het verhelderend.........en het gaat nog door..........:)
Origineel gepost door ouiam_tet1
hmm misschien omdat dieklote school weer begint????
hmmmm nee dat ook niet...dat is een klote gevoel :)
Origineel gepost door EMIEN
Misschien is dit de periode waarin je gaat nadenken over La vie........
Voor mij was het verhelderend.........en het gaat nog door..........:)
jek.....nee toen het echt begon was het toen ik mijn vader allahierehmoe had verloren..en het gaat nog door..k ben in de war
C_OUJDIA
02-03-2003, 22:50
Ik voel me vandaag ook erg k.ut.Het is een rot gevoel.Je wilt het eruit gillen maar lukt niet.:huil:
Sterkte meid.
C.
Origineel gepost door Chaimaa
jek.....nee toen het echt begon was het toen ik mijn vader allahierehmoe had verloren..en het gaat nog door..k ben in de war
Misschien meot je praten met mensen:)
Dat helpt meestal bij alles............:)
Veel sterkte.....:hoedaf:
Origineel gepost door C_OUJDIA
Ik voel me vandaag ook erg k.ut.Het is een rot gevoel.Je wilt het eruit gillen maar lukt niet.:huil:
Sterkte meid.
C.
meskiena.. i know how it feels..mouhim keep ya head up..na regen komt zonneschijn...jij ook sterkte :blauwkus:
SAMMYGIRL
02-03-2003, 22:53
Origineel gepost door Chaimaa
Sammy..k weet niet t heeft vooral met jongens te maken..ik gedraag me raar......Te Aardig..k laat alles toe
wat ik altijd doe is ergens rustig alleen zitten en dan nadenken, nadenken over wat er die dag is gebeurd, je reactie daarop etc.
ik kan het er nooit met iemand anders over hebben omdat ik niemand vertrouw dus moet ik het maar doen met me zelf en tot nu toe is het gelukt.
probeer dit ook eens.
en wat betreft dat je alles toe laat en dat je te aardig bent moet je niet doen meid, mensen gaan op die manier misbruik van je maken.en dat juist moet je niet toelaten. je lijkt me een kwetsbaar meisje die veel heeft meegemaakt maar daarom juist.
wees je zelf en aub. laat niet over je heen lopen dat heeft namelijk meer gevolgen voor jou dan de ander. :(
sterkte meid als je wat nodig hebt hoor ik het wel.
Origineel gepost door EMIEN
Misschien meot je praten met mensen:)
Dat helpt meestal bij alles............:)
Veel sterkte.....:hoedaf:
ben ik mee bezig schat :blauwkus:
tnx 4 your help :verliefd:
Origineel gepost door SAMMYGIRL
wat ik altijd doe is ergens rustig alleen zitten en dan nadenken, nadenken over wat er die dag is gebeurd, je reactie daarop etc.
ik kan het er nooit met iemand anders over hebben omdat ik niemand vertrouw dus moet ik het maar doen met me zelf en tot nu toe is het gelukt.
probeer dit ook eens.
en wat betreft dat je alles toe laat en dat je te aardig bent moet je niet doen meid, mensen gaan op die manier misbruik van je maken.en dat juist moet je niet toelaten. je lijkt me een kwetsbaar meisje die veel heeft meegemaakt maar daarom juist.
wees je zelf en aub. laat niet over je heen lopen dat heeft namelijk meer gevolgen voor jou dan de ander. :(
sterkte meid als je wat nodig hebt hoor ik het wel.
jij begrijpt me lieverd....weet je wat het is..ik vertrouw mensen snel en die maken er misbruik van..en ik kom achter dingen waar ik helemaal niet achter wil komen.....mijn hartje raakt gebroken..k ben nu sterker geworden maar nog steeds is het zo.....k heb het erover met mensen maar toch begrijpen ze je niet helemaal..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.