Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Negaffa Naima uit Rotterdam

hoceimiariffia
03-05-2005, 23:59

Hallo mensen, Ik zou graag jullie mening en ervaringen met Ziana Naima uit Rotterdam (heeft ook een winkel in R'dam)willen weten.... Zij jullie ooit met haar in kontakt gekomen? Kan ze mooi opmaken en wat vinden jullie van haar werk en jurken??? Graag jullie reacties Groetjes Hoceimia

Hanan83
04-05-2005, 09:19
Hallo mensen, Ik zou graag jullie mening en ervaringen met ziyana Naima uit Rotterdam (heeft ook een winkel in R'dam)willen weten.... Zij jullie ooit met haar in kontakt gekomen? Kan ze mooi opmaken en wat vinden jullie van haar werk en jurken??? Graag jullie reacties Groetjes Hoceimia Al salam alaykom oegti Ik kan haar niet maar ik adviseer je goed te zoeken als je binnenkort gaat trouwen want mijn zus is een keer naar een slecht zayaana geweest op haar verloving feest en tot nu toe heeft ze spijt van...als je niet tevreden bent met je geizicht op je trouw dag dan is het een groot probleem... Ik ken een zayaana die Karima heet ze heeft geen winkl maar ze doet een super werk...ze had een schoonheidssalon in haar land maar toen ze naar nederlands kwam moeste ze opnieuw een opleiding doen...(ik praat te veel he :moe: ) als je interesse hebt dan geef ik je haar nummer ..

sammy_samira
04-05-2005, 20:23
Hallo mensen, Ik zou graag jullie mening en ervaringen met ziyana Naima uit Rotterdam (heeft ook een winkel in R'dam)willen weten.... Zij jullie ooit met haar in kontakt gekomen? Kan ze mooi opmaken en wat vinden jullie van haar werk en jurken??? Graag jullie reacties Groetjes Hoceimia Naima is zeker aan te raden!!! Mijn zussen hebben haar ook ingehuurd en we zijn er zeer te spreken over. Ze heeft niet alleen mooie jurken en accesoires, maar het is ook een schat van een mens!! Ze doet het echt met hart en ziel.. Kortom :goedzo: Als je nog meer info wilt dan kun je gewoon pmen.. Liefs Samira

netje_22
05-05-2005, 15:46
ze zit in zuid in rotterdam ik woon ook daar maar ik zou je aan raden zij is echt niet goed DE BESTE VAN ROTTERDAM IS ZINNA SOUAD VAN ZWAANSHAL IN OUDE NOORDEN EN EEN TOFFE MEID WAAR JE ECHT MEE KAN OPSCHIETEN MAAR ZE IS WEL DUUR MAAR JA JE TROUW MAAR EEN KEER EN HET MOET JE MOOISTE DAG ZIJ EN ALS JE NOG VRAGEN HED OVER HAAR STUUR ME PRIVE IK ZOU HAAR NR GEVEN GROETJES 100% BERBERS

OemAbdoellah
05-05-2005, 15:54

ze zit in zuid in rotterdam ik woon ook daar maar ik zou je aan raden zij is echt niet goed DE BESTE VAN ROTTERDAM IS ZINNA SOUAD VAN ZWAANSHAL IN OUDE NOORDEN EN EEN TOFFE MEID WAAR JE ECHT MEE KAN OPSCHIETEN MAAR ZE IS WEL DUUR MAAR JA JE TROUW MAAR EEN KEER EN HET MOET JE MOOISTE DAG ZIJ EN ALS JE NOG VRAGEN HED OVER HAAR STUUR ME PRIVE IK ZOU HAAR NR GEVEN GROETJES 100% BERBERS Ze zit in West niet in zuid.. een zijstraatje van de 2e middelandstraat.. te bereiken met tram 7 en 1 vanaf rdam cs.. richting spangen.. Wasalaam alaikoem

beni_bouyachie
05-05-2005, 16:22
Naima is een topperdje op alle vlakkenn , en ik kan het weten .. suc6 het is een goede keuze. .

jbilia
16-05-2005, 10:25
ja daar ben ik het ookmee eens naima is een vrouw met oog op haar eigen werk ze maakt goed op en har kleren zijn echt heel erg mooi ;)

mimi_tangaouia
16-05-2005, 12:30
ik heb naima gehad op mijn verloving en bruiloft en moet zeggen dat ik haar een van de beste vind waarom omdat ze eerlijk is, haar afspraken nakomt en goed werk levert

misszahra
16-05-2005, 14:38
Salaam ailekoem, Mimi tangaouia ik had haar ook op mijn verloving. Ze is idd tbarke allah een goede ziana. Ze is zo n warme persoon, en heeft behulpzame dochters. Ze hebben mij echt bij gestaan op mijn verloving en ben ze daar dankbaar voor. Naima is zeker een aanrader, en ik hoor hierboven dat iemand durft te zeggen dat ze slecht is en souad beter. IK zou zeggen , leer eens te beseffen dat iets niet naar jouw smaak is. Zoals ziana souad niet naar mijn smaak is. Iemand moet je in zijn waarde laten. Daarnaast vind ik het niet alleen belangerijk dat iemand je mooi opmaakt en aankleedt maar ook een persoon die je bijstaat. Ik zou zeggen, ben je geintresseerd...ga zelf eens kijken... ze heeft een winkelt in rdam west (aleidisstraat). Meiden succes! En allah ie kemal 3liekoem bel gir, kusjes

Nisrientje
16-05-2005, 19:40
ik heb naima gehad op mijn verloving en bruiloft en moet zeggen dat ik haar een van de beste vind waarom omdat ze eerlijk is, haar afspraken nakomt en goed werk levert Ik heb haar ook gehad op mijn bruiloft, ik vond haar echt goed en echt wat je zegt een schat van een vrouw!! Ze stelde me gerust enzo , echt een toffe meid!!! :)

mimi_tangaouia
16-05-2005, 22:49
:goedzo: Salaam ailekoem, Mimi tangaouia ik had haar ook op mijn verloving. Ze is idd tbarke allah een goede ziyana. Ze is zo n warme persoon, en heeft behulpzame dochters. Ze hebben mij echt bij gestaan op mijn verloving en ben ze daar dankbaar voor. Naima is zeker een aanrader, en ik hoor hierboven dat iemand durft te zeggen dat ze slecht is en souad beter. IK zou zeggen , leer eens te beseffen dat iets niet naar jouw smaak is. Zoals ziyana souad niet naar mijn smaak is. Iemand moet je in zijn waarde laten. Daarnaast vind ik het niet alleen belangerijk dat iemand je mooi opmaakt en aankleedt maar ook een persoon die je bijstaat. Ik zou zeggen, ben je geintresseerd...ga zelf eens kijken... ze heeft een winkelt in rdam west (aleidisstraat). Meiden succes! En allah ie kemal 3liekoem bel gir, kusjes ze is ook een van de weinige die de shida uit tanger heeft :goedzo: