Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je beste vriend...........

Ghatar_tangawia
02-03-2003, 21:57

Wat zou je doen als je erachter zou komen dat je beste vriend verliefd op je is!!! Iets wat je totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet had verwacht!! En dat hij zich zelfs tot de islam wil bekeren vour jou....(hij is namelijk geen moslim).........

nour_el_3oejoen
02-03-2003, 21:59
ME DON'T KNOW................:confused:.................... ..

Corleone
02-03-2003, 22:01
Zit je in die situatie soms ...:D

arwen
02-03-2003, 22:05
Tja.. Allereerst effe een vraag..:Wil hij zich tot de Islam bekeren vanwege het geloof of puur en alleen maar om met jou verder te kunnen? Arwen,

Ghatar_tangawia
02-03-2003, 22:05

Origineel gepost door Corleone Zit je in die situatie soms ...:D Doet dat er wat toe? Maar zeg nou eens eerlijk, wat zou je doen?

Ghatar_tangawia
02-03-2003, 22:10
Origineel gepost door arwen Tja.. Allereerst effe een vraag..:Wil hij zich tot de Islam bekeren vanwege het geloof of puur en alleen maar om met jou verder te kunnen? Arwen, Ik zou het eerlijk gezegd niet weten....ik weet het ook maar pas!! Maar sindsdien heb ik die persoon ook niet gesproken... Maar school begint weer, en je kan die persoon moeilijk negeren of niet?

arwen
02-03-2003, 22:12
Dan brengt jou inderdaad in een lastige situatie. Ik geef je wel een tip mee..:Je moet denken op de lange termijn. Dus niet alleen maar je gevoel volgen,maar vooral ook je verstand!! Dus stel nu dat je er wat voor voelt, denk dan na over hoe het dan later zou moeten met kids etc. Of loop ik nu te hard van stapel..? Arwen,

EMIEN
02-03-2003, 22:26
Ik Had een keer een vriendin die gevoelens voor me had :o:o:o...... Was moeilijk om te zeggen dat het niet ingelijks was :(........ Maar we zijn gewoon vrienden nu....:D

cj_tetuani
02-03-2003, 22:28
hij moet moslim niet voor jou, maar hij moet achter zijn achter zijn besluit dus als het uit is tussen jullie dan houdt ie op met moslim zijn ? laat hem eerst kennis maken met de Islam en dat pas zeggen of hij met jou in zee gaan

Ghatar_tangawia
03-03-2003, 09:26
Ik heb echt geen intresse in hem hoor!!! Maar ik vind het zielig...en nou ben ik bang om normaal te doen zoals altijd zometeen zeg ik wat of doe ik iets wat hem in verlegenheid brengt! Dus moet ik op mijn woorden letten denk ik........ :(

GillDeLaTouret
03-03-2003, 09:31
k denk ook dat je er gewoon voorzichtig mee om moet gaan....i know the feelings..:) goodluck :goedzo: :)