Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat doen jullie tegen onzuivere huid?(zonnebanken? of foundation??

Pagina's : [1] 2 3

LZN
03-05-2005, 20:28

Hey meiden, kennen jullie dat ook? net voordat je ongesteld moet gaan worden, ziet je gezicht er zo vermoeid en onzuiver uit :jammer: (puistjes,wallen,kleurverschil) dat je gewoon niet weet wat je er mee moet!wat doen jullie ertegen? Voor de rest mag ik niet klagen om mn gezicht(huid) :) elhamdulah maar wil tog jullie mening weten :o.

L0uubna
03-05-2005, 21:14
Zonnebanken ;) ! Foundation is alleen maar slechter voor het huid. (niet dat zonnebanken dat niet is) maar ik vind het beter dan foundation. Mijn mening :) Hoop dat je er wat aan hebt :kus: Loubna

zoefriya
03-05-2005, 21:53
Hey meiden, kennen jullie dat ook? net voordat je ongesteld moet gaan worden, ziet je gezicht er zo vermoeid en onzuiver uit :jammer: (puistjes,wallen,kleurverschil) dat je gewoon niet weet wat je er mee moet!wat doen jullie ertegen? Voor de rest mag ik niet klagen om mn gezicht(huid) :) elhamdulah maar wil tog jullie mening weten :o ik d8 dat i kde enige was die dat had..ik vind zonnebanken te duur ..dus ik neem altijd foundation..maar t grappige ervan is dat ik daar soms juist puistjes van krijg..ik heb nog nooit puistjes gehad in mijn leven..alhamdoulilah heb ik een egale huid..maar blijkbaar is het gewoon niet goed voor mijn gezicht? maar ja wat dan..soms ben ik echt een spook..helemaal bleek..donkere kringen..en als ik een bad hairday heb zie ik eruit als de vrouw van frankenstein

2pacina
04-05-2005, 00:37
Ewa Ik Heb Nog Nooit 1 Van Die Dingen Gebruik Je Kan Beter Een Lekkere Gezichts Masker Kopen Of Je Kan Yogert Met Honing Mengen En Op Je Gezicht Smeren En 2 Komkomers Op Je Ogen Doe Of 2 Halfe Aardapellen Het Maakt Je Huid Zacht Sterk En Je Voelt Je Veel En Veel Beter Een Soort Opknapbeurtje Ik Hoop Dat Je Er Wat Aan Heb Beslema

Zinagirl21
04-05-2005, 00:50

gewoon je gezicht verfrissen met cremes en wasse met lauw water en goed slapen, en veel marmita eten.

zina_maghrebia
04-05-2005, 21:58
zonnebank ben er ook aan toe :o

netje_22
04-05-2005, 23:08
hey meid 2pacina kan je meer vertellen over dat yoghurt met honinge mengen e dan verder wat ik hoop dat het heel goed is voor je huid groetjes 100% berbers

nour_el_3oejoen
04-05-2005, 23:33
om een goed effect te krijgen door de zonnebank zou je vaker moeten gaan, en het is maar de vraag of het goed pakt op je huid. ik in ieder geval lijk geel/oranje/bruin te worden, beetje een rare kleur! (kleureffect van sundays heb ik het over) en als het gaat om foundation moet je een goed merk halen, colour adapt van max factor of wonder finish van maybelinne zijn luchtig en gemakkelijk aan te brengen. alleen een beetje smeren is genoeg, voelt cker niet dik aan! en je ziet cker wel verschil, je krijgt een egale huid, 1 kleur. Wat wel erg belangrijk is voor het aanbrengen van foundation, supergoed je gezicht reinigen, en ervoor zorgen dat je geen schilfers/verstopte porieen of wat dan ook op je gezicht hebt, want dan kun je beter niks aanbrengen op je face!

honing
06-05-2005, 02:23
Ik drink sinds een week een eetlepel appelazijn gemengd in een glas met water. Mijn huid is enorm verbeterd! Minder puisten, egalere huid en gezondere kleur. Appelazijn reinigd je bloed en bevat nog vele andere voordelen. Zoek het maar eens op via google. (het is wel vies; smaakt naar karnemelk als je het met ogen dicht drinkt). Het is in elk geval beter dan zon(nebank) en/of foundation. gr honing

samiawondergirl
06-05-2005, 18:32
Maskertje Mischien

Ghizlane_mocro
07-05-2005, 00:42
zonnebank is et beste :D :D

honing
07-05-2005, 01:35
zonnebank is et beste :D :D als je van rimpels houd wel ja

Ghizlane_mocro
07-05-2005, 01:44
voorlopig nog geen last van enne zo vaak zit ik er nou ookal niet onder

silhouet
07-05-2005, 16:33
je moet eens gaan zien in de topic van 'rozenwater' met als titel 'behandelingen'... er staan vele vele tips in over hoe je je huid (kan) reinigen...

romaissaexs
07-05-2005, 16:53

Ik vind op z'n tijd een zonnebankje wel lekker. Tuurlijk kan je ook foundation gebruiken en dat doe ik ook. Tip: die parels van de hema (zijn net nieuw) zijn echt goed. Het ziet er heel natuurlijk uit en je krijgt een gezonde uitstraling.

Pagina's : [1] 2 3