Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Idols door gestoken kaart Hind was de beste

Pagina's : [1] 2

LZN
02-03-2003, 20:51

hey mensen kijken jullie ook Idols ik vond het niet eerlijk van de jurie volgens mij wilde ze haar gewoon der uit hebben net als bij Mustaffa dus het zijn gewoon rasisten ik wil ook jullie oordeel is horen of jullie er ook zo over denken want ze was gewoon de beste.

shafia
02-03-2003, 20:58
Salaam eleykoem wr wb ik ben van mening dat het zeker niet goed wat ze deed en het is beter voor haar dat ze er uit is! Elmekteb ze moet Allah swt bedanken op deze manier is het misschien afgelopen met haar zang talenten of dat ze verder gaat zingen. wij moslim vrouwen moeten onze sluiers over onze boesems heen laten vallen. onze ogen neer slaan. wij mogen onze stemmen niet verheffen. denk je dan dat Allah swt dit goed zou vinden mijn mening is van niet Allah oe Allem walikom salaam wr wb Shafia

arwen
02-03-2003, 21:38
Hind ligt eruit omdat ze niet is wat (het grootste deel) Nederland wil in een ''Idol''! We hebben hier niet te maken met discriminatie. Het is wel heel makkelijk om dat te roepen, vind je niet? Niet direct in een slachtofferrol kruipen; Nederland heeft besloten dat ze met Jim en Jamai verder willen. Arwen,

S.samira
02-03-2003, 22:29
kijk ik was zoiezo niet voor haar maar, ze hadden er echt vanaf het begin voorbereid dat zij er uit zou gaan, echt die vragen van stel je gaat er uit, en je hebt nog nooit op de bank gezeten, en stel je gaat er uit en dan. dus ik weet bijna zeker dat de kijkers het niet alleen bepalen

serano
03-03-2003, 09:23

Origineel gepost door shafia Salaam eleykoem wr wb ik ben van mening dat het zeker niet goed wat ze deed en het is beter voor haar dat ze er uit is! Elmekteb ze moet Allah swt bedanken op deze manier is het misschien afgelopen met haar zang talenten of dat ze verder gaat zingen. wij moslim vrouwen moeten onze sluiers over onze boesems heen laten vallen. onze ogen neer slaan. wij mogen onze stemmen niet verheffen. denk je dan dat Allah swt dit goed zou vinden mijn mening is van niet Allah oe Allem walikom salaam wr wb Shafia gek wijf maar je keek wel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

selima17__1986
03-03-2003, 10:40
Jim kan gewoon niet zingen punt uit hij heeft een mooie koppie volgens de blondjes van Nederland , meschien vinden meer meisjes hem wel mooi maar ik niet, Maar het gaat om dee feiten zij kan zingen en Hij absoluut niet , dit was ook met Dewi zijj was een popidool Jim niet Hij klinkt net als Een Kraai mmijn gOd Hij kraakt vet selimA :zwaai:

shafia
03-03-2003, 11:20
salaam eleykoem wr wb ben ik een gek wijf omdat ik de wil van Allah swt wil volgen? walikom salaam wr wb shafia

Amina_lady
03-03-2003, 12:16
Asalaam Oualaikum Ik vind het echt onterecht dat Hind eruit is. Zij kon echt het beste zingen van allemaal :toink: Misschien is het maar goed ook, je zal maar aan een driejarig contract vastzitten en niet kunnen doen wat je zelf wil. Ik denk niet dat het doorgestoken kaart is. Ik vond dat de jury er behoorlijk aangeslagen bij zat. Maar die vragen waren inderdaad wel een beetje vreemd en wel verklaarbaar nu zij eruit is.... :confused: Ik denk dat het wel weer genoeg zegt over het Nederlandse publiek... met name die puberale stressertjes die afgaan op het uiterlijk. Ik denk dat ze dan beter naar een modellen wedstrijd hadden kunnen kijken. Die Jim... ik kreeg koppijn als ik naar hem luisterde... :huil: Dat wilde ik even kwijt... Beslama :staart:

Greeneyessoesie
03-03-2003, 12:38
salaam allemaal ik ken die hind of hint niet maar ik weet wel dat ze half marokaans half nl was geloof ik maar ja ze kan gewoon niet zingen saffie ze hebben haar eruit gegooidt, omdat die andere 2 beter zijn als haar dan gaat het niet om discriminatie maar jullie weten dat een marokaans meisje niet in de muziek wereld past laat haar wat aan haar geloof doen daar kijkt allah (swt) naar niet of ze een mooie stem of goed kan zingen, maar hij zal naar jullie harten kijken maar ja wel terecht dat ze uit is gegooidt kan ze inscha allah wat aan haar geloof doen en even SERONA Shafia is geen gek wijf het is denk ik anders om zij doe haar best om de weg naar de islam te volgen ze draagt hoofddoek en dat allemaal uit haar zelf en ze is een nederlands meisje moet je juist respect voor hebben en ik denk niet dat jij zo'n top meid bent dat is dus mijn mening beslama allemaal en tot ooit

meyssa
03-03-2003, 12:44
Origineel gepost door selima17__1986 Jim kan gewoon niet zingen punt uit hij heeft een mooie koppie volgens de blondjes van Nederland , meschien vinden meer meisjes hem wel mooi maar ik niet, Maar het gaat om dee feiten zij kan zingen en Hij absoluut niet , dit was ook met Dewi zijj was een popidool Jim niet Hij klinkt net als Een Kraai mmijn gOd Hij kraakt vet selimA :zwaai: PRECIES DAT VOND IK NOU OOK!!!!! :zwaai: meyssa

BnibouayachGirl
03-03-2003, 16:30
HAllO ze is half Nederlands dan kan je niet verwachten dat ze EEN PERFECT MOSLIM is, dat zijn tegenwoordig de echte Marokkaanse meisjes al niet meer, dusz je kan niet verwachten van haar dat ze als Moslima gaat. Maar ja het gaat hier om het zingen en ik vind dat Jim helemaal niet kan zingen, hij zingt door zijn neus, maar ja die kleine meisjes hebben allemaal gestemd op hem.....En onze Marokkanen hadden hun studie financiering nog niet binnen om een stemmetje uit te brengen dusz.............ja maar ja ZE IS ER UIT jammer, maar ze red het wel WANT ZE HEEFT EEN PRACHT STEM.....Ewa dit was mij mening.. thallah gr. Selima

sesygril
03-03-2003, 16:59
ik vond ook dat hind en dewie mooi konden zingen ik ben het helemaal niet mee eens dat hind er uit is gestemd en dat ze voor jim en jami hebben gekozen ze kunnen niet eens zingen maar hind is een topster

Leylal
03-03-2003, 19:31
Origineel gepost door shafia Salaam eleykoem wr wb ik ben van mening dat het zeker niet goed wat ze deed en het is beter voor haar dat ze er uit is! Elmekteb ze moet Allah swt bedanken op deze manier is het misschien afgelopen met haar zang talenten of dat ze verder gaat zingen. wij moslim vrouwen moeten onze sluiers over onze boesems heen laten vallen. onze ogen neer slaan. wij mogen onze stemmen niet verheffen. denk je dan dat Allah swt dit goed zou vinden mijn mening is van niet Allah oe Allem walikom salaam wr wb Shafia Een Marokkaan zijn betekent niet meteen dat je een moslim bent, miss. is zij geen moslima, maar dat Hind geen Idol zou zijn dat bleek al een doodgeboren kindje te zijn het zit namelijk zo; Jim is 15 jaar Jamai is 16 jaar en Hind is 18 jaar het lijkt mij dus vanzelfsprekend dat wat oudere jongens en meisjes op haar of op haar stem vallen integendeel bij Jim en Jamai waar alleen jonge meiden gek op zijn, zo gek zelfs dat ze wel 300 smsjes binnen een uur sturen. maar omdat wat oudere jongens en meisjes Hind goed vinden zullen zoiezo niet zo snel 300 smsje versturen daar zijn ze nogal serieus in. Kortom de winnaar van IDOLS wordt JIM het is een publiekgeheim. jammer want als het aan mij lag dan zouden Hind en Dewi of Debi hoe ze ook heten mag strijden voor de eerste. groetjes

Leylal
03-03-2003, 19:33
Origineel gepost door shafia salaam eleykoem wr wb ben ik een gek wijf omdat ik de wil van Allah swt wil volgen? walikom salaam wr wb shafia salaam safia, Je bent absoluut geen wijf integendeel een meisje waar we veel respect voor moeten hebben als we de normen en waarden beheersen. God Blesh you

shafia
03-03-2003, 21:59

salaam eleykoem wr wb leylal dank je wel zuster en over wat ik hoorde dat hind er niks aan kan doen omdat ze Nederlandse is dat is onzin ik ben helemaal Nederlandse maar toch probeer ik de weg van Allah swt te volgen maar gair inscha Allah het enigste wat we kunnen doen is hopen dat ze het rechte pad zou gaan bewandelen en dua doen walikom salaam wr wb shafia

Pagina's : [1] 2