Bekijk originele versie : B. schreef dreigbrief aan hele volk
Mohammed B. heeft in een 'open brief aan het Nederlandse volk' geschreven dat het Nederlandse volk met het eigen bloed moet betalen voor de slachting van miljoenen moslims.
Officier van justitie Plooy benadrukte dinsdag tijdens de pro-forma zitting tegen de verdachten van de vermeende terreurorganisatie de Hofstadgroep, dat dit geen grap of grootspraak was.
B. begint de brief met lof aan Allah die moslims heeft opgedragen 'doodt hen', waarmee 'het ongelovige volk van Nederland' wordt bedoeld. B. prijst de aanslagen van 11-9 en vervloekt de samenwerking tussen de VS en Nederland.
Bron (http://www.at5.nl/index.asp?newsid=7105)
Danielle2
03-05-2005, 16:00
Laat maar dreigen, hij gaat de bak in en mag daar levenslang gaan trippen op zijn waanideeen.
Mohammed B. heeft in een 'open brief aan het Nederlandse volk' geschreven dat het Nederlandse volk met het eigen bloed moet betalen voor de slachting van miljoenen moslims.
Officier van justitie Plooy benadrukte dinsdag tijdens de pro-forma zitting tegen de verdachten van de vermeende terreurorganisatie de Hofstadgroep, dat dit geen grap of grootspraak was.
B. begint de brief met lof aan Allah die moslims heeft opgedragen 'doodt hen', waarmee 'het ongelovige volk van Nederland' wordt bedoeld. B. prijst de aanslagen van 11-9 en vervloekt de samenwerking tussen de VS en Nederland.
Hij spoort niet :maf2:
Lina&Dina
03-05-2005, 16:01
Ik vervloek ook de "samenwerking" tussen de VS en NL.
ItsJamal
03-05-2005, 16:03
Gaan ze nou elke scheet die hij heeft gelaten verspreid in weken over brengen aan het volk. Het is nu al een halfjaar aan de gang en elke week komt er iets 'nieuws' vanuit een of andere onzinhoek. Als ze nou al die shit op tafel klappen dan weet iedereen waar ze aan toe is. En praat niet steeds over 'hofstadgroep', want die bestaat niet, stelletje sensatiebeluste aarskevers.
Miljoenen Moslims. Toe maar weer. Is dat in- of exclusief de Sudanese slachtoffers van de Arabische milities?
ItsJamal
03-05-2005, 16:07
Miljoenen Moslims. Toe maar weer. Is dat in- of exclusief de Sudanese slachtoffers van de Arabische milities?
Hoezo 'arabische 'milities. Met 'arabisch' bedoelt het westerse propaganda-apparaat zwarte moslims die de Arabische taal en cultuur hebben overgenomen van Arabische handelsreizigers, eeuwen geleden. Heb je ooit EEN enkele ECHTE ( dus blanke) Arabier in Sudan gezien? Dat is zeggen dat Antillianen ook hebben meegeholpen met de slavernij , omdat zij Nederlands praten en sommige cultuurelementen hebben overgenomen.
Gaan ze nou elke scheet die hij heeft gelaten verspreid in weken over brengen aan het volk. Het is nu al een halfjaar aan de gang en elke week komt er iets 'nieuws' vanuit een of andere onzinhoek. Als ze nou al die shit op tafel klappen dan weet iedereen waar ze aan toe is. En praat niet steeds over 'hofstadgroep', want die bestaat niet, stelletje sensatiebeluste aarskevers.
Dat heet "het verzamelen" van bewijzen..logisch dat er iedere keer een "stukje" nieuws naar voren komt.
De Hofstadgroep bestaat dus niet ? Hoe kom je daarbij ?
Danielle2
03-05-2005, 16:14
Hoezo 'arabische 'milities. Met 'arabisch' bedoelt het westerse propaganda-apparaat zwarte moslims die de Arabische taal en cultuur hebben overgenomen van Arabische handelsreizigers, eeuwen geleden. Heb je ooit EEN enkele ECHTE ( dus blanke) Arabier in Sudan gezien? Dat is zeggen dat Antillianen ook hebben meegeholpen met de slavernij , omdat zij Nederlands praten en sommige cultuurelementen hebben overgenomen.
Heb je liever dat het 'westerse propaganda-apparaat' spreekt van moslim-milities?
TwinTowers
03-05-2005, 16:17
Het wordt tijd dat de volledige naam en het volledige adres van de familie van Mohammed B gepubliceerd worden.
Overigens zou dat moeten gebeuren van ALLE leden van de hofstadtgroep en hun naasten en vrienden.
Het Nederlandse volk heeft het recht om te weten wie hen bedreigt.
Haha....nogmaals een bewijs van Hollandse gierigheid.
Het is een Zeeuw,en Zeeuwen zijn zuinig :D
Wat zouden die "miljoenen moslim slachtoffers" van deze actie vinden? Ik kan me niet echt voorstellen dat ze er blij mee zijn dat een gestoorde relifreak absurde dreigementen uit. Met zulke "vrienden" heb je geen vijanden meer nodig.
Ik denk dat die Moslim slachtoffers in Sudan of waar dan ook heel blij zijn als er veel Nederlanders worden gedood.
Daar zijn ze echt bij gebaat.
That's what friends are for.
:rolleyes:
ItsJamal
03-05-2005, 16:34
Heb je liever dat het 'westerse propaganda-apparaat' spreekt van moslim-milities?
Met meiden discussieer ik liever niet. Staat mij niet. Heeft alleen met respect voor het vrouw-zijn te maken hoor.
Danielle2
03-05-2005, 16:36
Met meiden discussieer ik liever niet.
Meen je dat nou?
Lina&Dina
03-05-2005, 16:37
:hihi:
Nou jah, ik ben ook een meid, maar we discusseren gelukkig niet allemaal op dezelfde manier, al kan ik me heel goed voorstellen waarom je met haar niet discusseert.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.