Bekijk originele versie : waarom doen sommige zo stoer in marokko
oujdiameghrabia
02-03-2003, 20:28
salamou alailum
waarom doen sommige mensen zo stoer als ze in marokko zijn
sommige rijden het hele jaar in een kapotte auto en als ze naar marokko gaan kopen ze de duurte auto of ze huren het
sommige lopen hier het hele jaar in een spijkerbroek en als daar gaan wejow je herkent ze niet meer
waarom zal je nou stoer doen tegen die arme mensen je maakt ze alleen maar jalours en die zielege jongens willen dat ook natuurlijk ewa ou yemchiw ye7ergou ye7sen l3awn
Oem_Lena
02-03-2003, 20:37
Origineel gepost door oujdiameghrabia
salamou alailum
waarom doen sommige mensen zo stoer als ze in marokko zijn
sommige rijden het hele jaar in een kapotte auto en als ze naar marokko gaan kopen ze de duurte auto of ze huren het
sommige lopen hier het hele jaar in een spijkerbroek en als daar gaan wejow je herkent ze niet meer
waarom zal je nou stoer doen tegen die arme mensen je maakt ze alleen maar jalours en die zielege jongens willen dat ook natuurlijk ewa ou yemchiw ye7ergou ye7sen l3awn
ja klopt wat jij zegt, ik vind het heel erg wat ze doen, :zwaai:
hahahaha
wallah je hebt gelijk
hier zie je ze allemaal heel normaal zodra je naar maroc
gaat zie je ze allemaal stoer in hun autootje wallah
echt zielig!!!!!
:zwaai: meyssa
oujdiameghrabia
02-03-2003, 20:47
met keihard muziek aan doe normaal
wil jij zel luisteren of wil je dat anderen luisteren
ch7el fihoum choufet
en de meisjes ook hoor
jawhara1
02-03-2003, 20:49
als ik nu eens iets had om stoer te doen , want daar zijn ze nu bijna moderner dan ons
minous21
02-03-2003, 20:50
Moet je eens in Taza komen kijken.....al die jongtjes in gehuurde clk's enz.......
1 woord patsers.....
ach ja mensen laat ze lekker stoer doen,
de zomervakantie is na zes weekjes weer voorbij en dan staan ze weer het hele jaar vakken te vullen bij de dirk van den broek.
oujdiameghrabia
02-03-2003, 21:11
ja joh ha ha ha
maar ik vibd het echt zielig voor die jongens daar ze denken dat je hier geld op straat vindt of zo
Sabrin16
02-03-2003, 21:12
Origineel gepost door jawhara1
als ik nu eens iets had om stoer te doen , want daar zijn ze nu bijna moderner dan ons
:lol: So true!!!
oujdiameghrabia
02-03-2003, 21:21
en die gasten uit spanje zijn erger
ze wonen nog maar 1 jaar in spanje of zo en dan komt die met zijn R18
of R19 en brillen dragen ze ook snachts en ze denken dat ze de stoerste gozers zijn ha ha ha
nour_el_3oejoen
02-03-2003, 21:25
of R19 en brillen dragen ze ook snachts en ze denken dat ze de stoerste gozers zijn ha ha ha
:melig2:.................'S NACHTS EEN ZONNEBRIL :lol:
ATLANTICA
02-03-2003, 21:27
Is het jullie ook opgevallen dat die Spanjaarden hun benen scheren? :eek: Jongens bedoel ik dan!
Nou oujdiameghrabia je hebt gelijk
Ze doen alleen maar stoer, met inderdaad de gehuurde cabrio's . En dan natuurlijk keihard muziek in de auto. Ik snap ook niet waarom ze zo STOER moeten doen. Vind het allleeen heeel erg zielig voor die arme mensen. Die denken alleen dat hier in garisch veel geld is. In plaats dat ze geld aan de armen geven, lopen ze hier stoer te doen. Maar ja wat doe je eraan
oujdiameghrabia
02-03-2003, 21:48
Origineel gepost door omaymaa
Nou oujdiameghrabia je hebt gelijk
Ze doen alleen maar stoer, met inderdaad de gehuurde cabrio's . En dan natuurlijk keihard muziek in de auto. Ik snap ook niet waarom ze zo STOER moeten doen. Vind het allleeen heeel erg zielig voor die arme mensen. Die denken alleen dat hier in garisch veel geld is. In plaats dat ze geld aan de armen geven, lopen ze hier stoer te doen. Maar ja wat doe je eraan
laah yehdihoum
majaybin gber
oujdiameghrabia
02-03-2003, 21:49
Origineel gepost door ATLANTICA
Is het jullie ook opgevallen dat die Spanjaarden hun benen scheren? :eek: Jongens bedoel ik dan!
ha ha ha wejow echt waar
heb ik nog nooit gemerkt nee
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.