Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Neem een relatie maar wat doe je tijdens die relatie!?

LZN
02-03-2003, 20:10

Ik wil zo veel mogelijk te weten komen over hoe ver marokaanse meisjes gaan bij hun relatie! Ik vind dat ze wel mogen zoenen en elkaar strelen maar niet onmaagd mogen worden! Maar ik vind dat ze wel intieme dingen met elkaar 'moeten' doen om hun relatie wel een beetje spannend te houden! Laat me weten wat jullie ervan vinden!! Zowel voor jongens als meisjes!.

shafia
02-03-2003, 21:29
Salaam eleykoem wr wb dat vind ik onzin!!! Allah swt heeft niet voor niks gezegd dat strelen of zoenen al zina is. en geloof me met cultuur kom je niet ver. geloof dat is waar je voor leefd of ga je later tegen Allah swt zeggen mijn cultuur ging boven u? Astafirullah ik hoop het niet dus het is beter als je niets met elkaar doet. maar als je dat dan toch doet stel je grens in en maak er geen gewoonte van gair inscha Allah walikom salaam wr wb shafia

Salaama
02-03-2003, 21:53
Origineel gepost door Youssef16 Ik wil zo veel mogelijk te weten komen over hoe ver marokaanse meisjes gaan bij hun relatie! Ik vind dat ze wel mogen zoenen en elkaar strelen maar niet onmaagd mogen worden! Maar ik vind dat ze wel intieme dingen met elkaar 'moeten' doen om hun relatie wel een beetje spannend te houden! Laat me weten wat jullie ervan vinden!! Zowel voor jongens als meisjes! So, so Jij laat wel alles toe... Maarre wat dacht je van geen relatie, vind je een meisje zo bijzonder dan ga je toch................Je weet oudewetse manier. Vraagje aan jouw Youssef 16????? Dus als ik het goed begrijp maakt het voor jou niet uit als je vriendin door alle mannen/jongens is aangeraakt/betast.(zelfde geld voor een man, maar ja we hebben het over vrouwen)

samarina
02-03-2003, 21:57
Origineel gepost door Salaama So, so Jij laat wel alles toe... Maarre wat dacht je van geen relatie, vind je een meisje zo bijzonder dan ga je toch................Je weet oudewetse manier. Vraagje aan jouw Youssef 16????? Dus als ik het goed begrijp maakt het voor jou niet uit als je vriendin door alle mannen/jongens is aangeraakt/betast.(zelfde geld voor een man, maar ja we hebben het over vrouwen) :zwaai: a tabdarest inou ;)

DESPERADA
03-03-2003, 00:20

Salaam aleikom..... Youssef meen je dat echt...?? Strelen en zoenen gaat wel heeeeeeeel erg ver, een relatie nemen alleen al is een zonde! En als daarnaast ook nog eens intiem contact in voor komt.......!? Brengt niet veel goeds met zich mee.. Van het een komt het ander, het begint bij een blik, vervolgens een kus, en voordat je het weet beland je al in bed met mekaar.... Saijtaan kan je zo misleiden, en je gevoelens geven dat je opdat moment je lusten gaat volgen ipv ja geloof ---> Islam! Voorkomen is beter dan genezen... Als je een relatie wilt, doe het op de legale manier --------> Trouwen!

Ghatar_tangawia
03-03-2003, 09:29
Wajaa maar ik neem hem niet serieus hoor!!! Die jochie is 16!!! :rolleyes: Hij weet dondersgoed dat strelen en zoenen haram zijn!! Ik denk dat naar mate hij ouder wordt gaat zijn mening veranderen en wil hij een heilige meid....net zoals bijna alle andere jongens :D

chicamaroquia
03-03-2003, 12:26
ik vind dat ieder dat voor zic moet bepalen. ik hou wel van een beetje knuffelen. :o maar ja, mijn "vriend" is dan ook mijn verloofde... heb je grenzen en wees verantwoordelijk voor je daden, dan kun je zo ver gaan als je zelf wilt.

maroc_thug_lady
03-03-2003, 12:45
salaam allemaal sorry maar volgens mij verstaan jullie onder het onderwerp'relatie'alleen over elkaar betasten en weetikveel, maar een relatie tussen een jongen en meisje moet je juist baseren het elkaar beter kennen zodat je dan misschien een echte toekomst kan opbouwen en dat gedoe van zoenen en betasten dat laat je maar voor als je samen het huwelijk in gaat. May Peace Be Upon You

Salaama
03-03-2003, 21:11
Origineel gepost door samarina :zwaai: a tabdarest inou ;) Ehlel á temsoumt :D

flexiegirl
03-03-2003, 21:16
hahahahahahaa ALLAHISTAR :confused:

Dua
03-03-2003, 21:19
Subhan'Allah waar gaat dit heen?? :(

Lady_Cazawia
03-03-2003, 21:22
Die Youssef is pas 16 jongens...Hij zit nog in zijn puberteit.....Hij weet niet waar ie het over heeft....:rolleyes:....:D:p