Bekijk originele versie : wat voor leuks kan ik kopen voor me vriend
miss_souhaila
03-05-2005, 14:28
Me vriend is binnenkort jarig, maar weet echt niet wat ik kan kopen voor hem, parfum heb ik vorig jaar al gekocht voor hem, dus wil dit jaar iets anders halen, maar weet niet wat!!! Kunnen jullie wat tips geven???? :D
ik heb de mijne een horloge gegeven... maarja, hij had 'm ook echt nodig.
ik koop liever dingen die hij echt nodig heeft als onzin dingen die gewoon de kast in verdwijnen!!
miss_souhaila
03-05-2005, 14:35
ooh horloge lijkt me ook wel leuk, die mijne heeft denk ik ook wel eetje nodig
koop voor hem een islamitisch boek over halal en haram.
marocina
04-05-2005, 23:32
ja dat heb ik ook gedaan een keer voor mijn aanstaande
Aichatjuuh
05-05-2005, 16:50
wollahila en dat meisje zou hem ook moeten lezen, allah yehfed
Je moet denk ik gewoon vragen wat hij echt wil..
Ik heb een horloge en een geurtje van me vriend gehad..
Ik heb hem zo'n hele grote kaart gestuurd.. En hij wou zo'n nike jogging pak met zo'n leuke jack erbij.. Staat 'm echt SexYyyy..:D:D
Hij draagt het heeeel vaak..
Me vriend is binnenkort jarig, maar weet echt niet wat ik kan kopen voor hem, parfum heb ik vorig jaar al gekocht voor hem, dus wil dit jaar iets anders halen, maar weet niet wat!!! Kunnen jullie wat tips geven???? :D
ya ougty..
weet je niet dat relaties verboden zijn voor het huwelijk en dat verjaardag vieren niet iets van de Islam is...?
Dit is voor ons eigen bestwil...
Thallah..
poepie22
06-05-2005, 01:44
wat ook leuk is tenminste heb ik gedaan
een jabador voor mannen je weet wel die beige met een mutsje di eislamitische en heb ik een koran cd bij gekocht en dat heb ik hem als cadeau gegeven
ik weet niet wat jij hiervan vind maar ik vond het leuk en hij vond het prachtig
ya ougty..
weet je niet dat relaties verboden zijn voor het huwelijk en dat verjaardag vieren niet iets van de Islam is...?
Dit is voor ons eigen bestwil...
Thallah..
IiImizz de meeste zijn al op de hoogte dat het niet mag in de islam, maar ze doen of ze onwetende zijn. ik heb medelijden met die vaders die denken dat hun dochters buiten goed bezig zijn.
voor de topicstarter als graag een cadeau voor je vriend wil kopen, de best wie je kan vragen zijn je ouders.
IiImizz de meeste zijn al op de hoogte dat het niet mag in de islam, maar ze doen of ze onwetende zijn. ik heb medelijden met die vaders die denken dat hun dochters buiten goed bezig zijn.
voor de topicstarter als graag een cadeau voor je vriend wil kopen, de best wie je kan vragen is je ouders.
ja ik ook..maar Inshallah zullen deze jongens en meiden die zich hier mee bezig houden..inzien dat het niet goed is..
Het leven is maar kort..Ghair Inshallah..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.