Bekijk originele versie : please help me!!!!!
Wie o wie kan me met het volgende helpen;
Ik ken een hele leuke jongen maar hij kent mij niet.
Ik heb wel zijn nummer maar als ik hem zou bellen heb ik geen idee wat ik zou moeten zeggen.
Hij kent mij namelijk niet. En het is ook niet zo'n jongen die er op in zou gaan.
Ik denk er de hele tijd over na maar ik kom er maar niet uit. Wie heeft er suggesties/tips voor mij.
Ik vind hem echt leuk en wil serieus contact met hem..
saloua_lopez
02-03-2003, 19:49
Gewoon bellen.. en eerlijk zeggen hoe je over hem denkt.. en dat je het heel moeilijk vond om hem te bellen enz... dan weet hij dat je niet met hem solt
chamalgirl
02-03-2003, 19:51
he saloua je hebt best makkelijk praten maar je moet wel weten dat dat niet zomaar 123 gaat
Hindaatje
02-03-2003, 19:52
Als je niet durft te praten,dan moet je m een smsje sturen...dat je m leuk vind etc...en dan zie je vanzelf wel hoe t gaat lopen;)
Ciao
saloua_lopez
02-03-2003, 19:52
Origineel gepost door chamalgirl
he saloua je hebt best makkelijk praten maar je moet wel weten dat dat niet zomaar 123 gaat
Ik weet het meid... maar jah je moet je zelf doorzetten... anders komt er niks van terecht....
Guadaloupe
02-03-2003, 20:00
Origineel gepost door malika7
hey lieverd,
nou mijn tip is,
bel m op,
en zeg dat je verkeerd nummer heb gedraait,
en vraag dan met wie je spreekt,
en dan komt volgens mij het gesprek van zelf,
ik weet niet of je een flotte babbel hebt?
als je die wl hebt,
dan lukt het je zeker.
nou hoop dat als je mijn tip gebruikt,
dat het dan helpt.
kusjes khadija
nr 1 afknapper....
hoe oud ben je? En hoe goed ken je hem?
ATLANTICA
02-03-2003, 20:06
Meid, beter dat je nie belt.
Probeer anders achter te komen waar die hangt of zo, om vervolgens hem "toevallig" tegen te komen of zo.
PerfectTangawia
02-03-2003, 20:08
Origineel gepost door chamalgirl
hey trut... kom je effe langs..! en wie van jullie heeft mijn je weet wel?
TANGAWIA
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.