Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ongesteldheid Pijn Pijn Pijn En Nogeens Pijn

Mocro_Chanel
03-05-2005, 13:03

hall dames ben net wakker en ben dus vandaag ongesteld geworden heb vreselijke kramp niet normaal :( heb dat heel vaak tijdens mij ongesteldheid wordt er gek van kan gewoon bijna niets doen :traan1: weet iemand wat ik er tegen kan doen ps: heb nu bijna 3 bekers hete thee op maar de pijn verzacht maar niet :traan1:

The3ezrit
03-05-2005, 13:22
pak een warme kruik en ga lekker lichen op de bank ;) en neem een parasitamol

nadoria_zinador
03-05-2005, 13:34
Naproxen helpt heel erg goed, kan je bij de apotheek halen:)

Cina
03-05-2005, 14:02
Ja. Naproxen of ibuprofen; de werkzame stof is hetzelfde.

TemsoenT
03-05-2005, 18:28

hall dames ben net wakker en ben dus vandaag ongesteld geworden heb vreselijke kramp niet normaal :( heb dat heel vaak tijdens mij ongesteldheid wordt er gek van kan gewoon bijna niets doen :traan1: weet iemand wat ik er tegen kan doen ps: heb nu bijna 3 bekers hete thee op maar de pijn verzacht maar niet :traan1: hoi schat ... ik had ook heeel erge last van mijn buik en bovenbenen als ik ongesteld moest worden .. ik ben dr mee naar de dokter gegaan en heb van die blauwe piilletjes gekregen ze hielpen me heel goed had gewoon geen last meer .. Vraag dr eens naar blauwe pilletjes .. kusje van mijn

Soelya
03-05-2005, 18:36
hall dames ben net wakker en ben dus vandaag ongesteld geworden heb vreselijke kramp niet normaal :( heb dat heel vaak tijdens mij ongesteldheid wordt er gek van kan gewoon bijna niets doen :traan1: weet iemand wat ik er tegen kan doen ps: heb nu bijna 3 bekers hete thee op maar de pijn verzacht maar niet :traan1: Haaaj meid, Ik heb hetzelfde probleem. Het schijnt dat je na het krijgen van een kind de pijn in grote mate afneemt. Dus laten we maar gauw gaan trouwen kindjes krijgen :hihi:

MaRoCcInA
03-05-2005, 18:49
Haaaj meid, Ik heb hetzelfde probleem. Het schijnt dat je na het krijgen van een kind de pijn in grote mate afneemt. Dus laten we maar gauw gaan trouwen kindjes krijgen :hihi: Haha vind je het gek.. :D Masakien die meiden krijgen de pijn van hun leven te voelen.. en als je ongesteld word dan voel je die pijn echt niet meer hoor na wat je hebt gevoeld om een kind te baren.. :hihi:

TemsoenT
03-05-2005, 19:14
hoi schat ... ik had ook heeel erge last van mijn buik en bovenbenen als ik ongesteld moest worden .. ik ben dr mee naar de dokter gegaan en heb van die blauwe piilletjes gekregen ze hielpen me heel goed had gewoon geen last meer .. Vraag dr eens naar blauwe pilletjes .. kusje van mijn die tabletten heten NAPROXEN

ClassyCasaouia
03-05-2005, 19:18
Ik heb ook altijd onwijze last van menstruatiepijn. Ik gebruik dan 2 pilletjes Aleve en dan de dag erna weer 's ochtends 2 innemen. Dan heb ik de rest van m'n periode nergens meer last van!

Sondra
16-05-2005, 20:46
Salaam wa alaykum, Nou sinds kort heb ik pillen afgezworen. Ze zijn wel voordelig voor iets en zeker nadelig voor iets anders. Heb dus in Marokko gehoord over een ultieme recept! Ne3ne3 in heet water laten oplossen, zeg maar voor ruim 7 min en opdrinken! 3 a 4 kopjes per dag... Afhankelijk van het pijn. Bij me heeft het geholpen! Succes S.

Esma_1
16-05-2005, 21:07
Lang leven de ibuprofen! Wa alaikoem asalaam.

fatima_1986
16-05-2005, 22:24
hall dames ben net wakker en ben dus vandaag ongesteld geworden heb vreselijke kramp niet normaal :( heb dat heel vaak tijdens mij ongesteldheid wordt er gek van kan gewoon bijna niets doen :traan1: weet iemand wat ik er tegen kan doen ps: heb nu bijna 3 bekers hete thee op maar de pijn verzacht maar niet :traan1: veel bewegen...dat moet je egt doen..als je gaat liggen gaat het niet over.. na het bewegen moet je gaan rusten als je gaat slapen pak je een kruik..

maalouma01
17-05-2005, 00:06
Ik heb er jaren last van gehad. Gewoon niet te doen. Als ik mijn regels kreeg wist heel het huis dat. Op school mocht ik altijd naar huis en als ik tegen mijn vader zei dat ik ziek ben dan mocht zonder aandringen thuis blijven. ( wat normaal niet mocht van hem) Later heb ik nam ik 2 nerofens in ( je gaat er huis niet dood van) en een warm water kruik op mijn buik of rug. en sind ik getrouwd ben en de pil neem heb ik het er geen last van gehad.

maalouma01
17-05-2005, 00:07
Ik heb er jaren last van gehad. Gewoon niet te doen. Als ik mijn regels kreeg wist heel het huis dat. Op school mocht ik altijd naar huis en als ik tegen mijn vader zei dat ik ziek ben dan mocht zonder aandringen thuis blijven. ( wat normaal niet mocht van hem) Later heb ik nam ik 2 nerofens in ( je gaat er heus niet dood van) en een warm water kruik op mijn buik of rug. en sind ik getrouwd ben en de pil neem heb ik het er geen last van gehad.