Bekijk originele versie : Only Ladies...!
PerfectTangawia
02-03-2003, 18:17
stel je voor dat je verliefd bent op een jongen.. hij is echt heel lief en jullie communicatie ligt goed, maar hij is heel streng je mag echt heel veel dingen niet....??? en je moet een hoofddoek..?
VIND JIJ HET AL GENOEG DAT HIJ AL VAN JE HOUDT.. OF ZOU JE HET TOCH NIET KUNNEN OM MET HEM TE TROUWEN, OMDAT TIE VEELS TE STRENG IS..?
TANGAWIA
Wat is 'veel te streng'? Is dat de regels van de Islam naleven?
Zo ja, ik ben op zoek naar zo'n jongen (grapje :D). Nee, ff serieus, voor mij zou het geen probleem zijn. Ik zou het juist een voordeel vinden, omdat je dan weet dat hij serieus is en niet één van de vele players. Maar dan moet hij zich wel aan de regels van de ISLAM houden en niet zelf zijn regels gaan zitten maken.
saloua_lopez
02-03-2003, 18:20
Origineel gepost door PerfectTangawia
stel je voor dat je verliefd bent op een jongen.. hij is echt heel lief en jullie communicatie ligt goed, maar hij is heel streng je mag echt heel veel dingen niet....??? en je moet een hoofddoek..?
VIND JIJ HET AL GENOEG DAT HIJ AL VAN JE HOUDT.. OF ZOU JE HET TOCH NIET KUNNEN OM MET HEM TE TROUWEN, OMDAT TIE VEELS TE STRENG IS..?
TANGAWIA
Kijk ik heb zoiets van wat jij mag mag ik ook..... Dusse als hij wilt dat ik een hoofddoek draag.. dan draagt hij voortaan een jelebba en laat zijn baard groeien en zet hij iets op zijn hoofd..... :D
Enne een hoofddoek moet je niet zetten omdat het je gedwongen wordt.. maarre omdat je het zelf wilt zetten voor je geloof....
Maar goed zo denk ik er over :D
chicamaroquia
02-03-2003, 18:20
ik zou het niet kunnen, als hij dingen van mij eist die ik niet wil. als hij dingen van mij verwacht die ik zelf wil doen, maakt me dat niet veel uit. zoals het dragen van een sluier, dat is iets wat ik zelf al wil. zolang hij me niet commandeert en dingen met mij overlegt heb ik er weinig moeite mee.
hey
perfecttangawia
als een jongen er voor zorgt dat je een hoofdoek gaat dragen of 'opdringt' zoals jij net voorstelde!
dan moet je juist weten dat hij juist heel erg veel van je houdt meer dan een jongen die graag wilt dat je half bloot buiten loopt !
vroeger dacht ik ook zo ! maar dat is helemaal fout ooit begrijpt je het wel insha allah
xxx koe
PerfectTangawia
02-03-2003, 18:24
Origineel gepost door Cina
Wat is 'veel te streng'? Is dat de regels van de Islam naleven?
Zo ja, ik ben op zoek naar zo'n jongen (grapje :D). Nee, ff serieus, voor mij zou het geen probleem zijn. Ik zou het juist een voordeel vinden, omdat je dan weet dat hij serieus is en niet één van de vele players. Maar dan moet hij zich wel aan de regels van de ISLAM houden en niet zelf zijn regels gaan zitten maken.
ja ik dacht er eets ook zo over.. van ja hij houdt van me dus ja waarom zou ik niet met hem trouwen. , maar ik heb een vriendin en die is getrouwd met een hele strenge jongen... ze mag niet werken ze mag niet alleen de stad in. ze moet wel effe bellen als ze boodschappen gaan doen.. alsof hij haar niet vertrouwt.. en geloof me dan is houden van en goed communicatie echt niet genoeg...?
TANGAWIA
PS:
PerfectTangawia
02-03-2003, 18:25
Origineel gepost door Neo
hey
perfecttangawia
als een jongen er voor zorgt dat je een hoofdoek gaat dragen of 'opdringt' zoals jij net voorstelde!
dan moet je juist weten dat hij juist heel erg veel van je houdt meer dan een jongen die graag wilt dat je half bloot buiten loopt !
vroeger dacht ik ook zo ! maar dat is helemaal fout ooit begrijpt je het wel insha allah
xxx koe
een jongen dwingt je alleen maar als de vrouw met wie hij trouwt zonder hoofddoek niet in zijn familie zou passen....
TANGAWIA
sorry
maar dat slaat nergens op!
hij wilt je juist behoeden voor de gevaren dat je kan oplopen en zeker voor de dag des oordeels en het is helemaal niet streng wat zo is de islam en hij verttrouwd natuurlijk wel je vriendin maar alleen de buitenwereld in! en wat maakt het nou uit als je tegen je man gaat zeggen dat je boodschappen gaat doen ! als je van mekaar houdt dan hebt het er wel voor over want het is echt te klein om ruzie over om te maken!
PerfectTangawia
02-03-2003, 18:30
sorry
hij wilt je juist behoeden voor de gevaren dat je kan oplopen en zeker voor de dag des oordeels en het is helemaal niet streng wat zo is de islam en hij verttrouwd natuurlijk wel je vriendin maar alleen de buitenwereld in! en wat maakt het nou uit als je tegen je man gaat zeggen dat je boodschappen gaat doen ! als je van mekaar houdt dan hebt het er wel voor over want het is echt te klein om ruzie over om te maken!
je begrijpt het heel verkeerd.. dus elke keer als je weg gaat moet je je man bellen op zijn werk om te zeggen dat je boodschappen gaat doen..??? sorry ik vind dat tie jongen echt wat in zijn hoofd heeft.. je trouwt toch niet met iemand die je niet vertrouwt.. hij moet haar maar vertrouwen.. ze moest haar mobiel weg doen.. zulke kleine domme dingen zijn het..
TANGAWIA
saloua_lopez
02-03-2003, 18:31
sorry
BEN JIJ NEO..... NEO... JE WEET WEL .... UIT OOST....
ohw je bedoelt dat dan begrijp ik jou
maar probeer mij eens te begrijpen hij probeert de islam op te volgen! en doet heel goed z'n best en of hij dat doet of niet tenslotte heeft zij hem gekozen of niet?
Ik zou blij zijn dat hij dat allemaal zegt voor dat we zouden trouwen, ik zou het namelijk niet doen.. Ik wil graag mijn vrijheid houden en mijn leven leiden op mijn manier... ik word niet graag geleefd.. Als een man echt van je houd dan gaat hij je niks dwingen maar dan vertrouwt hij je gewoon...
en sinds wanneer loop je halfnaakt als je geen hoofddoek draagt?
sorry
Nou ik vind eerder dat dit nergens op slaat... Jij weet toch heel goed wat wel en niet mag, daar heb je je man toch niet voor nodig?
nadia01
halfnaakt dat was saracatisch bedoelt!!!
maarjah insha allah begrijpen jullie het ooit wel!
PerfectTangawia
02-03-2003, 18:38
ohw je bedoelt dat dan begrijp ik jou
maar probeer mij eens te begrijpen hij probeert de islam op te volgen! en doet heel goed z'n best en of hij dat doet of niet tenslotte heeft zij hem gekozen of niet?
DE ISLAM ZGET NIET DAT JE VROUW NIET MAG WERKEN.. het is voor een vrouw toegestaan om te werken.. de vrouw aisa van mohammed (vzm) heeft als eerst een islamitische school geopend en ze vocht zelf mee als er oorlog was.. dus ja ik denk niet dat die jongen de islam volgt. hij maakt zijn eigen regels.. met zo een man kun je toch niet leven.. verliefdheid gaat over en dan is het houden van.. als je dan al het gevoel hebt dat je man je niet vertrouwt.. wat voor leven heb je dan...??
tangawia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.