Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : King Dingeling entertainment!

King_Dingeling
02-03-2003, 13:52

Tsjibberebang! Hallo slaafjes, Ik ben niet alleen de King Dingeling die jullie gebruikt als slaafjes, maar ook ben ik de King Dingeling die jullie op deze saaie zondag MUZIKAAL kan entertainen. Ik zal jullie slaafjes laten zien dat ook ik, King Dingeling, MUZIKAAL talent heb, en natuurlijk niet te vergeten, Dingeling talent. Dan weten jullie gelijk ook waarom ik King Dingeling genoemd wordt :stout: Klik, kijk en huiver: KING DINGELING THE ENTERTAINER (http://www.onzin.net/files/movie/pianolul.avi) Tsjibberebang!

Suri_Gangsta
02-03-2003, 13:56
Kawlo boeren, Konyo bu mama :kwaad: die chickies willen mij allemaal :cool:

UberNerd
02-03-2003, 14:02
BuiG VOOR DE UBERNERD:kwaad:

King_Dingeling
02-03-2003, 14:07
Origineel gepost door Suri_Gangsta Kawlo boeren, Konyo bu mama :kwaad: die chickies willen mij allemaal :cool: Tsjiberebang! Tomarkitsjoddo! Aaach arme blacka, jij voelt je natuurlijk bedreigd door mijn Dingeling. Jij dacht natuurlijk dat blacka's patent hadden op Dingelings, jij wist niet dat er zoiets bestond als King Dingeling! King Dingeling vergelijken met jullie blacka's, is hetzelfde als de eiffeltoren vergelijken met de euromast. Tsjibberebang!

King_Dingeling
02-03-2003, 14:10

Origineel gepost door UberNerd BuiG VOOR DE UBERNERD:kwaad: Tsjibberebang! Slaaf! Hoe waag jij zoiets tegen King Dingeling te zeggen! :kwaad: Eerst zal ik je met mijn Dingeling wurgen, dan zul JIJ voor MIJ knielen! En vervolgens maak ik je mijn billen-afveeg-slaaf, maar alleen wannneer ik last heb van diarree! Tsjibberebang!

UberNerd
02-03-2003, 14:14
Origineel gepost door King_Dingeling Tsjibberebang! Slaaf! Hoe waag jij zoiets tegen King Dingeling te zeggen! :kwaad: Eerst zal ik je met mijn Dingeling wurgen, dan zul JIJ voor MIJ knielen! En vervolgens maak ik je mijn billen-afveeg-slaaf, maar alleen wannneer ik last heb van diarree! Tsjibberebang! Ik hou hier de Macht Maak mij Niet kwaad Ip:23746237492364 Je Ego is deze Cybescpace niet waard:kwaad: Hou je mond en BUIGGGGGGGGGGG:kwaad:

King_Dingeling
02-03-2003, 14:22
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui Sukkel! Tsjibberebang! Safi jij wordt mijn achtergebleven-stukjes-wcpapier-uit-mijn-konthaar-weghalen-slaaf! Tsjibberebang!

King_Dingeling
02-03-2003, 14:24
Origineel gepost door UberNerd Ik hou hier de Macht Maak mij Niet kwaad Ip:23746237492364 Je Ego is deze Cybescpace niet waard:kwaad: Hou je mond en BUIGGGGGGGGGGG:kwaad: Tsjibberebang! En jij wordt mijn laken-verschoner-wanneer-King Dingeling-een-hete-nacht-heeft-gehad-slaaf! Tsjibberebang!