Bekijk originele versie : ziyana rkhia uit amsterdam ????
chebbajosra
01-05-2005, 19:41
Saalamohaleekom,
En ja hoor daar ben ik weer, :o ik heb weer een andere ziyana gevonden waarvan ik heeeeeeel graag wil weten of mensen daar enige ervaring mee hebben ??
Hoe zijn haar jurken sieraden VOORAL MAKE UP. wie o wie kan mij wat info geven.
Ik wil namelijk wel weten of ze een beetje bekend staat bij mijn zusters, dan weet ik ongeveer wat me te wachten staat. :confused:
Alvast chukran ! :kus: :kus: :kus:
Boesas chebbajosra
chebbajosra
02-05-2005, 14:33
kent niemand dan ziyana rkhia uit amsterdam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
chinwija
02-05-2005, 16:40
Ik was een keertje bij haar op bezoek om foto's te bekijken. Het is een lieve vrouw. Heeft leuke jurken vooral eentje vond ik heel erg mooi. Ik heb ook foto's gezien. Prachtig! Qua make-up kan ze echt opmaken.
Verder heb ik er niet op een feest meegemaakt.
xxMeissiexx
02-05-2005, 18:33
kent niemand dan ziyana rkhia uit amsterdam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hey meid ik ben heel lang op zoek naar dat vrouwtje hebij misschien een nummer van haar, heb haar wel meegemaakt en vond haar egt TOP helaas had het meisje dat haar had gedaan haar nummer niet meer als jij die heb zou ik die dan aub kunnen krijgen van jou ;)
Mysteriousgirl
02-05-2005, 19:43
Hey meid,
Ik ben laatst bij haar geweest. Mijn vriendin neemt haar als negaffa en ik kan je zeggen, dat het echt een aanrader is. Het is een hele lieve, zachte vrouw die professioneel te werk gaat. Zonder kapsones of praatjes.....kortom ze is gewoon heel eerlijk. Ze zegt je precies wat ze wel en niet doet. De foto's en de jurken zijn heel mooi, je kunt zelfs proef make-up bij haar doen, zodat je kunt zien hoe de make-up bij jou staat......ze heeft ook geen belachelijke prijzen.......ga gewoon even langs en je zult zien....
Succes! :)
chebbajosra
02-05-2005, 20:44
nou ik ben echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gerustgesteld.
Ik heb aanstaande vrijdag inschaellah een afspraak met haar.
EN o weeeeeeeeeeeeeeee als ze lelijke spullen heb nou dan kom ik jullie een voor een achter aan. (grapje) Nou bedankt en ik laat jullie weten na ik bij haar ben langsgeweest
Boesas van moi
chebbajosra
02-05-2005, 20:50
hey meid ik ben heel lang op zoek naar dat vrouwtje hebij misschien een nummer van haar, heb haar wel meegemaakt en vond haar egt TOP helaas had het meisje dat haar had gedaan haar nummer niet meer als jij die heb zou ik die dan aub kunnen krijgen van jou ;)
Tuurlijkkk heb ik die voor je
020-6940094
succes !!!!!!!!
Ga je ook trouwen inschaellah ??
HotyLips
02-05-2005, 21:48
Saalamohaleekom,
En ja hoor daar ben ik weer, :o ik heb weer een andere ziyana gevonden waarvan ik heeeeeeel graag wil weten of mensen daar enige ervaring mee hebben ??
Hoe zijn haar jurken sieraden VOORAL MAKE UP. wie o wie kan mij wat info geven.
Ik wil namelijk wel weten of ze een beetje bekend staat bij mijn zusters, dan weet ik ongeveer wat me te wachten staat. :confused:
Alvast chukran ! :kus: :kus: :kus:
Boesas chebbajosra
Ik heb rikia 4keer meegemaakt ze is echt een top ziyana,en ze heeft ook elke jaar nieuwe spullen en decoratie spullen en ze is ook helemaal niet zoduur !!
Ze is ook heel gedulidig met alles!
Is zekker de moeite waard !! :goedzo:
mysterieusgirl
03-05-2005, 14:06
ik heb haar ook op mijn bruilloft gehaald.de kleding was mooi make-up bij sommige jurken minder was te donker en eyliner helemaal niet mooi (leek net cleopatra) en de sieraden waren alleen anders van kleur model hetzelfde.ik was wel teleurgesteld ze liep mij op stang te jagen dat ik niet alle afgesproken jurken kon dragen en heb geen hap gegeten toen omdat alles snel snel moest van haar.en ik mocht mezelf pas zien in de spiegel tot ze klaar was met alles.en haar man zat haar steeds lastig te vallen dat hij eerder na huis wou nou mooi is dat, terwijl ze goed wist tot hoe laat ik de zaal had afgehuurd.de negafa die ik echt kan aanraden is meyssa ik ken haar persoonlijk goed mijn zus heeft modeshow gelopen voor haar en echt een schat van een vrouw zo aardig dat we nu nog contact hebben helaas gaat zij niet na gemengde bruilloften want mijn keus viel op eerste moment op haar.als ik het over zou doen zou ik haar nemen en dan maar vrouwen en mannen gescheiden houden!!! meyssa staat op nr.1
Ik ga InshaAllah as zaterdag trouwen en heb Rkia als negaffa.. ik laat jullie wel wete hoe het gegaan is.
xxMeissiexx
03-05-2005, 17:14
Tuurlijkkk heb ik die voor je
020-6940094
succes !!!!!!!!
Ga je ook trouwen inschaellah ??
Shokran meid, ik ga insha allah ook trouwen ja
[/QUOTE]
Ik ga InshaAllah as zaterdag trouwen en heb Rkia als neggafa.. ik laat jullie wel wete hoe het gegaan is.[/QUOTE]
Mabrouk en heeel veel plezier ;) Laat ons weten hoe ze was :D
xxMeissiexx
03-05-2005, 17:15
ik heb haar ook op mijn bruilloft gehaald.de kleding was mooi make-up bij sommige jurken minder was te donker en eyliner helemaal niet mooi (leek net cleopatra) en de sieraden waren alleen anders van kleur model hetzelfde.ik was wel teleurgesteld ze liep mij op stang te jagen dat ik niet alle afgesproken jurken kon dragen en heb geen hap gegeten toen omdat alles snel snel moest van haar.en ik mocht mezelf pas zien in de spiegel tot ze klaar was met alles.en haar man zat haar steeds lastig te vallen dat hij eerder na huis wou nou mooi is dat, terwijl ze goed wist tot hoe laat ik de zaal had afgehuurd.de neggafa die ik echt kan aanraden is meyssa ik ken haar persoonlijk goed mijn zus heeft modeshow gelopen voor haar en echt een schat van een vrouw zo aardig dat we nu nog contact hebben helaas gaat zij niet na gemengde bruilloften want mijn keus viel op eerste moment op haar.als ik het over zou doen zou ik haar nemen en dan maar vrouwen en mannen gescheiden houden!!! meyssa staat op nr.1
Sorry jou verhaal komt bij mij niet geloofwaardig over :ego:
Ik heb rikia 4keer meegemaakt ze is echt een top ziyana,en ze heeft ook elke jaar nieuwe spullen en decoratie spullen en ze is ook helemaal niet zoduur !!
Ze is ook heel gedulidig met alles!
Is zekker de moeite waard !! :goedzo:
wat zijn haar prijzen eigenlijk hoe veel kost het per jurk
mysterieusgirl
03-05-2005, 21:40
dan geloof je het toch niet. ik zou niet weten waarom ik dit zou verzinnen.ze vraagt 1000 euro vaste prijs ongeacht hoeveel jurken je neemt.er lopen ook twee nichtjes met haar mee.
Sorry jou verhaal komt bij mij niet geloofwaardig over :ego:
waarom niet...sommige nagafas maken van je een clown :maf: en sommige sminken je als of je in de jaaren 70 bent ...Ik iemand die haar bruiloft heeft afgezegdt vanwege haar make up....
Het belangrijkst van je bruiloft is je make up het moet opvalland en rustig zijn...Ik ken iemand die mooi make up maakt je kunt alles proberen voordat het te laat is...als je interesse hebt geef ik je haar nummer
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.